quote:Op zondag 3 februari 2013 19:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Club TT mag niet hier he, ken de regels.
Waar staan al die regels?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Boeiend. Dan veranderen ze het weer. Het heeft er gestaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:10 schreef j0rdiiii het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #1396 Ajax 3-0 Feyenoord, zondag Vitesse er afquote:Op zondag 3 februari 2013 19:10 schreef j0rdiiii het volgende:
En dit ja.quote:
Dat was Ajax.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #1396 Ajax 3-0 Feyenoord, zondag Vitesse er af
VBL / [VBL Slowchat] #1387 Ajax heerst.quote:
Dat was ook Ajax.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #1387 Ajax heerst.
Dat zijn 3 clubs en geen enkele club.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #1396 Ajax 3-0 Feyenoord, zondag Vitesse er af
Nounounou.quote:
- Psv'ers niet geoorloofdquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ik zal hem laten staan, speciaal voor jou.
Ah, ik ken ze weer. Bedanktquote:Op zondag 3 februari 2013 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
- Psv'ers niet geoorloofd
- geen clubs in de TT
- Denk na voor je post
- Subtiel gebruik van 'kanker' wordt getolereerd niet geaccepteerd
- Littlerabbit is koning
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet ik even vragen of GGMM je wilt pijpen of hoeft dat niet?
Tja... laat het een herinnering zijn, een staatsgreep zit in een klein hoekje. We laten immers als Psv'ers toe.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:15 schreef Doublepain het volgende:
Maar dat laatste is geen regel maar een feit.
Ik klap je op je neus lelijke brabotroll.quote:
Alsof GGMM zoiets moet vragenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bij GGMM durf ik zelf wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verander die TT eens .quote:
Doe us aardig. Anders moet ik helaas mijn noodplan in werking laten treden.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik klap je op je neus lelijke brabotroll.
Even wachten tot Davy of tom dit ziet, dan wordt het weer lachen, gieren,brullen geblazen.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
Prachtige aanname. Mooiste goal van dit weekend.
Hoppaquote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Doe us aardig. Anders moet ik helaas mijn noodplan in werking laten treden.
Hey 422! Maat, makker, gabber, vriend!quote:
Met darten?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
mogge
scheurt er eentje al zn spieren
Darten met allerlei derdewereldslanden is lachwekkend man.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hey 422! Maat, makker, gabber, vriend!
Even gegoogled. Ik zie dat je een clownsact aan het downloaden bent?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom blijft mijn torrent hangen op 99%(Volkomen legaal uiteraard)
[ afbeelding ]
Sorry, ik heb je post gemist denk ik.quote:
Ik heb allang op je gereageerd, wel opletten hequote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even wachten tot Davy of tom dit ziet, dan wordt het weer lachen, gieren,brullen geblazen.
Kan gebeurenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even gegoogled. Ik zie dat je een clownsact aan het downloaden bent?
[..]
Sorry, ik heb je post gemist denk ik.
Provocerende op... nou krijg de rambam maar.quote:
Goede comebackquote:Op zondag 3 februari 2013 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb allang op je gereageerd, wel opletten he
Oh nee toch. Hopelijk stort games.fok niet in als een kaartenhuis nu.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Provocerende op... nou krijg de rambam maar.
weg hier.
Ja. Een inmiddels overleden clownsact. Hij ging uit wandelen in Noorwegen en vroor dood.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Sorry, ik heb je post gemist denk ik.
Dat is Slipknot.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
It's a game to build Games.fok to a mastersite. The ball is round, eleven against elevenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee toch. Hopelijk stort games.fok niet in als een kaartenhuis nu.
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon je taken uitvoeren vlegel.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neh, zoals je zag zijn er ook 2 ajax-tt's geweest. Toen jankte ook niemand.quote:
Genoot jij ook zo van die Opa in het veld toen?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk Ajax - Psv nog met regelmatig terug. Oh oh oh wat domineerde Ajax toen
Welke ronde is dat?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax haalt daar de schaal op, niets mis mee.
gekkiequote:Op zondag 3 februari 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax haalt daar de schaal op, niets mis mee.
Over 2 weken.quote:
Ik vraag je niet om je menning.. ach kan mij het rukken..quote:Op zondag 3 februari 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neh, zoals je zag zijn er ook 2 ajax-tt's geweest. Toen jankte ook niemand.
Sowieso is het een beetje zielig als je hierom begint te janken.
Ja joh, Toornstra ook al geschorst. Mijn voetbalmanager begon zo goed deze week.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 2 weken.
Toornstra terug van zijn schorsing, en ze kunnen gaan.
Utrecht speelde ziek goed vandaag
Zoveel koffie is niet goed voor je Stijn. Begrijp dat nou eens.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik kom zo terug met een comeback. eerst koffie pakken
Dat kan interessant worden ja, ze zitten aardig in een flow Utrecht, maar volgende week Vitesse wordt ook geen makkie voor PSVquote:Op zondag 3 februari 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 2 weken.
Toornstra terug van zijn schorsing, en ze kunnen gaan.
Utrecht speelde ziek goed vandaag
Isaac_Cuencaquote:Op zondag 3 februari 2013 19:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar is die user eigenlijk gebleven?
Je had bijna geluk man, klein lekje in dat apparaat man, sloot 'm niet goedquote:Op zondag 3 februari 2013 19:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zoveel koffie is niet goed voor je Stijn. Begrijp dat nou eens.
Ik verwacht er weinig van komen net terug uit de winter/zomerstop.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerst maar eens Steaua uitschakelen, geen idee wat voor niveau dat is
Bony is backquote:Op zondag 3 februari 2013 19:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan interessant worden ja, ze zitten aardig in een flow Utrecht, maar volgende week Vitesse wordt ook geen makkie voor PSV
Staan wel stijf bovenaan, maar Ajax wint de EL sowieso in eigen huis. Al is het maar omdat dit Fok! is.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerst maar eens Steaua uitschakelen, geen idee wat voor niveau dat is
YOLOquote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staan wel stijf bovenaan, maar Ajax wint de EL sowieso in eigen huis. Al is het maar omdat dit Fok! is.
Laatste CL finale in de Arena was ik bij, tenminste ik denk dat dat de laatste en enige was Juventus-Realquote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staan wel stijf bovenaan, maar Ajax wint de EL sowieso in eigen huis. Al is het maar omdat dit Fok! is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet voor Happeltjes geschikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]Wtf heeft die gozer voor een waterhoofd trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie niets raars:quote:Op zondag 3 februari 2013 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf heeft die gozer voor een waterhoofd trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Niet voor Happeltjes geschikt.Is dat Overeem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het er best zwaar mee hè?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vraag je niet om je menning.. ach kan mij het rukken..
Niet voor Happeltjes geschikt.Een iets langere versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ja en Happel claimt een fan te zijn maar niet de discipline te kunnen opbrengen om zijn wekker om 5:00 te zetten.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een iets langere versieWat is die slecht zeg, die kan er helemaal niets van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er ook niet zo fit uit als ik hem weleens heb gezienquote:Op zondag 3 februari 2013 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is die slecht zeg, die kan er helemaal niets van.
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zie niets raars:Ah hij schijnt aan http://nl.wikipedia.org/wiki/Acromegalie te lijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef DeParo het volgende:
Volgende keer Vitesse uit? Als we die winnen groeien de kansen enorm!
jij bent niet eens voor psv, optyfenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef DeParo het volgende:
kampioenswedstrijdquote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef DeParo het volgende:
Ze zijn deze week wel top favoriet.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat 3 keer op rij punten verliezen
Bij Vitesse gaan ze de boot in en wordt Ajax medekoploperquote:Op zondag 3 februari 2013 19:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zijn deze week wel top favoriet.
Siggy was ook dichtbij een goal weerquote:Op zondag 3 februari 2013 19:55 schreef Smoofie het volgende:
Als Babel weer terug is, is siggy weer 100%, dan met Cuenca...oh oh oh.
Of allebei. Maar liever niet vriezen en zon. Zo'n 24 graden.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eens![]()
Van mij mag of de zon gaan schijnen OF gaan vriezen
28-30 graden is beterquote:Op zondag 3 februari 2013 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of allebei. Maar liever niet vriezen en zon. Zo'n 24 graden.
En 80% humidity.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
28-30 graden is beter
Dat is meer mijn temperatuur
Dus jij bent altijd heet.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
28-30 graden is beter
Op basis waarvan is PSV de favoriet? Hebben een belachelijk makkelijk programma gehad na de winterstop tot nu toe en hebben zelfs verloren van PEC. Krijgen dalijk 3 wedstirjden lang klappen om de oren en staan dan gewoon weer keurig onder Feijenoord.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
Denk dat dit seizoen tot het einde spannend blijft. Maar het begint zich wel af te tekenen dat Ajax en PSV de grote favorieten zijn. Vitesse lijkt me definitief afgehaakt en Twente vind ik ook zeer matig elke week.
Ik wil tropisch klimaat man, lekker.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat jij wilt
Als ik maar zon heb
Dat vochtige is toch ranzig man. Woestijnweer is beter, lekker 30 graden en kurkdroge luchtquote:Op zondag 3 februari 2013 20:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil tropisch klimaat man, lekker.
Wat moet ik weten?quote:
Hihahoquote:
Mijne ook, maar in Nederland is dat een vieze zweet in je bilnaad temperatuur en als je niet vrij bent en dus niet de keuze hebt om stil te gaan zitten vind ik dat 3x niks.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
28-30 graden is beter
Juist niet man, is lekker, enig nadeel is dat kakkerlakken het ook lekker vinden.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat vochtige is toch ranzig man. Woestijnweer is beter, lekker 30 graden en kurkdroge lucht
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op basis waarvan is PSV de favoriet? Hebben een belachelijk makkelijk programma gehad na de winterstop tot nu toe en hebben zelfs verloren van PEC. Krijgen dalijk 3 wedstirjden lang klappen om de oren en staan dan gewoon weer keurig onder Feijenoord.
Zullen we afsprekenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:06 schreef Saind het volgende:
Godskolere. Oordoppies vergeten vrijdag, heb nu die van m'n moeder maar gejat voor de treinreis. Wát een kankerherrie komt daaruit. Oordoppies van een euro
En dan is Ajax kampioen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op basis waarvan is PSV de favoriet? Hebben een belachelijk makkelijk programma gehad na de winterstop tot nu toe en hebben zelfs verloren van PEC. Krijgen dalijk 3 wedstirjden lang klappen om de oren en staan dan gewoon weer keurig onder Feijenoord.
quote:
U zegt het zelf.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Misschien PSV, Ajax. Maar je doet echt niet onder voor Twente. Als we niet minimaal 3e worden ben ik toch wel zwaar teleurgesteld moet ik zeggen.
Ik heb het altijd koudquote:Op zondag 3 februari 2013 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijne ook, maar in Nederland is dat een vieze zweet in je bilnaad temperatuur en als je niet vrij bent en dus niet de keuze hebt om stil te gaan zitten vind ik dat 3x niks.
Nee dat ligt eraanquote:Op zondag 3 februari 2013 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het eraan ligt dan is je antwoord nee.
Saind gaat op eendenjacht.quote:
Saind is van iedereen. Die jongen reist heel het land door per trein om ons SC bezoekers te behagen.quote:
Doe gewoon ROC-stylo uit je speakers van je tella.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:06 schreef Saind het volgende:
Godskolere. Oordoppies vergeten vrijdag, heb nu die van m'n moeder maar gejat voor de treinreis. Wát een kankerherrie komt daaruit. Oordoppies van een euro
Brainwavz bestellen. Die zijn AMAZING!quote:Op zondag 3 februari 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe gewoon ROC-stylo uit je speakers van je tella.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Saind is van iedereen. Die jongen reist heel het land door per trein om ons SC bezoekers te behagen.
Watte?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Brainwavz bestellen. Die zijn AMAZING!
Brainwazv koptelefoons. Kost geen drol en fantastisch geluid.quote:
Niet altijd neequote:Op zondag 3 februari 2013 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, want als het ergens aan ligt dan ben je niet altijd heet.
?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe gewoon ROC-stylo uit je speakers van je tella.
Wat kost 't? Sowieso ga ik niet met headphones in 't OV zitten man. Dat vind ik zo debiel.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Brainwazv koptelefoons. Kost geen drol en fantastisch geluid.
Roffa doe ik niet aan.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stuur hem maar een DM. Volgende week staat Zuid-Holland op het programma.
Zie link hierboven. Ze hebben ook earplugs.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat kost 't? Sowieso ga ik niet met headphones in 't OV zitten man. Dat vind ik zo debiel.
Normaal rol ik gewoon met de goeie AKG'squote:Op zondag 3 februari 2013 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat kost 't? Sowieso ga ik niet met headphones in 't OV zitten man. Dat vind ik zo debiel.
Wat moet ik met hemquote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stuur hem maar een DM. Volgende week staat Zuid-Holland op het programma.
Komt goed, Charmed is ook omgeving Rotterdam.quote:
Au... dit is wel heel hard.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet ik met hem
Volgende week is mijn vrije weekend, en moet ik voetballen. En in de avond naar Ierse pub
Aah de double date met je nichtje je dan ja?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet ik met hem
Volgende week is mijn vrije weekend, en moet ik voetballen. En in de avond naar Ierse pub
Doen ROC-ers toch man. Muziek door hun telefoonspeakertjes luisteren en Golden Power drinken in hun vuilniszakjasjes.quote:
Sorryquote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed, Charmed is ook omgeving Rotterdam.
[..]
Au... dit is wel heel hard.
Jaquote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah de double date met je nichtje je dan ja?
Elitair met je baby swagquote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef Saind het volgende:
Nou ik ga weer lezen. Philip Roth, fucking elitair
Wil je mijn pic? Moet je ff kijken op MMAnia, degene die KO is gegaan ben ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry
Eigenlijk mag ik pas oordelen als ik pics heb gezien
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doen ROC-ers toch man. Muziek door hun telefoonspeakertjes luisteren en Golden Power drinken in hun vuilniszakjasjes.
Niet voor Happeltjes geschikt.Het was een treurig moment voor Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het was niet eens nodig geweest, de lul. Twee rondes lang domineert hij dat wandelende paaseiland, om het vervolgens zo uit handen te geven.Ik heb mijn nachtrust nodig.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Happel claimt een fan te zijn maar niet de discipline te kunnen opbrengen om zijn wekker om 5:00 te zetten.
Beats zijn echt kut en veel te duur. Brainwavz moet je hebben, die zijn beter.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Dat is wel zo, maar is nu steeds minder geworden. Allemaal met hun neppe beats.
Stevige jongen van boven de 1,90. Goed gehumeurd, en volwassen genoeg om zijn studenten wereldje achter zich te laten zodra hij je het hof maakt. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat hij zich in coma zuipt en je er alsnog alleen voorstaat met 50 shades of grey.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry
Eigenlijk mag ik pas oordelen als ik pics heb gezien
Waarom dat?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja jullie gillen allemaal om pics altijdquote:Op zondag 3 februari 2013 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wil je mijn pic? Moet je ff kijken op MMAnia, degene die KO is gegaan ben ik.![]()
![]()
![]()
.
Ik vind 't zo treurig, 90% koopt dat ding omdat anderen het ook hebben. Wat ben je dan voor karakterloos figuur...ga ff een eigen identiteit ontwikkelen ofzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Dat is wel zo, maar is nu steeds minder geworden. Allemaal met hun neppe beats.
welke brainwavz? Ik heb Beta II gehaald volgens mij, dat is echt bagger.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Beats zijn echt kut en veel te duur. Brainwavz moet je hebben, die zijn beter.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stevige jongen van boven de 1,90. Goed gehumeurd, en volwassen genoeg om zijn studenten wereldje achter zich te laten zodra hij je het hof maakt. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat hij zich in coma zuipt en je er alsnog alleen voorstaat met 50 shades of grey.
Als je steven nog had op FB wist je allang wie ik wasquote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja jullie gillen allemaal om pics altijd
Dus ik vind, dat ik dat ook mag
Ik snap überhaupt niet dat iedereen bij die dingen zweert. Gewoon Sennheiser of zelfs Philips doppen doen het 10x beter.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't zo treurig, 90% koopt dat ding omdat anderen het ook hebben. Wat ben je dan voor karakterloos figuur...ga ff een eigen identiteit ontwikkelen ofzo.
Ik heb Rens op FBquote:Op zondag 3 februari 2013 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je steven nog had op FB wist je allang wie ik was
Omdat je crappy mp3 bestandjes op je iPod of weet ik wat je gebruikt zet en een koptelefoon van 350 euro daar totaal niks aan verandert.quote:
Ik zweer echt bij m'n in eartjes van 30 euro man.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet dat iedereen bij die dingen zweert. Gewoon Sennheiser of zelfs Philips doppen doen het 10x beter.
Heb jij geen Beats by Dre headphone dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't zo treurig, 90% koopt dat ding omdat anderen het ook hebben. Wat ben je dan voor karakterloos figuur...ga ff een eigen identiteit ontwikkelen ofzo.
M2 of HM5. Maar ook mijn Beta's zijn prima hoor. Weet niet wat voor muziek jij er doorheen pompt, maar de mijne zijn goed. M2 en M3 zijn wel vel lekkerder gebalanceerd.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:17 schreef Adames het volgende:
[..]
welke brainwavz? Ik heb Beta II gehaald volgens mij, dat is echt bagger.
De mijne is 34 euro. En ik hoor mijn omgeving niet meer. Wat in het OV een verademing is.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je crappy mp3 bestandjes op je iPod of weet ik wat je gebruikt zet en een koptelefoon van 350 euro daar totaal niks aan verandert.
Overeem komt uit Amsterdam.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nog steeds de Amsterdamse Alistair Overeem op FB bleek gisteren.
Dat ook inderdaad. Max ¤ 60 aan in-ears uitgeven als je toch geen hoge kwaliteit muziekbestanden draait.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je crappy mp3 bestandjes op je iPod of weet ik wat je gebruikt zet en een koptelefoon van 350 euro daar totaal niks aan verandert.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb jij geen Beats by Dre headphone dan?
kan het wel begrijpen, Koptelefoons hebben jarenlang een duf imago gehad, iets wat alleen voor de alto nerd was. Beats is het eerste merk dat een koptelefoon met een goed imago weet te combineren. Nu is het juist een vorm van stijl dat je zo'n ding hebt en ook een beats geeft beter geluid dan welk oordopje dan ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet dat iedereen bij die dingen zweert. Gewoon Sennheiser of zelfs Philips doppen doen het 10x beter.
Ik heb 't over grote koptelefoons van 300 euro he pietje. Niet over oordopjes.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef Happel het volgende:
[..]
De mijne is 34 euro. En ik hoor mijn omgeving niet meer. Wat in het OV een verademing is.
Goede inears zijn echt beter dan een beats hoor. Zeker voor pop/rock.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef Adames het volgende:
[..]
kan het wel begrijpen, Koptelefoons hebben jarenlang een duf imago gehad, iets wat alleen voor de alto nerd was. Beats is het eerste merk dat een koptelefoon met een goed imago weet te combineren. Nu is het juist een vorm van stijl dat je zo'n ding hebt en ook een beats geeft beter geluid dan welk oordopje dan ook.
weinig mis met mp3 an sich.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slechter dan in-ears hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef Adames het volgende:
ook een beats geeft beter geluid dan welk oordopje dan ook.
Geluid is wat vervormd, zeker bij de rustigere nummers en de hoge tonen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
M2 of HM5. Maar ook mijn Beta's zijn prima hoor. Weet niet wat voor muziek jij er doorheen pompt, maar de mijne zijn goed. M2 en M3 zijn wel vel lekkerder gebalanceerd.
Ik haat beatsquote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit dus. Mijn outfit is niet compleet zonder mijn witte Beats op
oh ja? Ligt er wel aan wat voor geluid je wilt produceren, maar een in-ear kan nooit zo'n bas leveren als een beetje koptelefoon.quote:
Bij de mijne geen last van. En ik ben toch echt een kritisch luisteraar.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Geluid is wat vervormd, zeker bij de rustigere nummers en de hoge tonen.
Onzin.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja? Ligt er wel aan wat voor geluid je wilt produceren, maar een in-ear kan nooit zo'n bas leveren als een beetje koptelefoon.
2x echt complete onzin man.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef Adames het volgende:
[..]
kan het wel begrijpen, Koptelefoons hebben jarenlang een duf imago gehad, iets wat alleen voor de alto nerd was. Beats is het eerste merk dat een koptelefoon met een goed imago weet te combineren. Nu is het juist een vorm van stijl dat je zo'n ding hebt en ook een beats geeft beter geluid dan welk oordopje dan ook.
dan heb ik misschien een verkeerd model, maar ik ben er niet tevreden over. Ik heb nu Awei oordopjes van 6 euro oid, die vind ik nog beter klinken.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bij de mijne geen last van. En ik ben toch echt een kritisch luisteraar.
Een vriend van mij heeft Beats en vond de bass daarop beetje 'te'. Nam te veel de overhand, terwijl bij mijn in-ears gewoon 'normaal' was. Vond het persoonlijk dus niet goed.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja? Ligt er wel aan wat voor geluid je wilt produceren, maar een in-ear kan nooit zo'n bas leveren als een beetje koptelefoon.
Ik heb deze. 34 euro, geen klachten over.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 't over grote koptelefoons van 300 euro he pietje. Niet over oordopjes.
Ik zal eens een beat op je hoofd geven als je nog ff zo doorgaat.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit dus. Mijn outfit is niet compleet zonder mijn witte Beats op
Gaat mn haar van in de war .quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb oortjes ter waarde van 15 Zweedse kronen, en ze zijn pure AIDS. Maar ik weiger met een koptelefoon buiten te lopen, het is nog onpraktisch ook.
Doe ik ook niet hoor, was ook een geintjequote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wens gewoon niet aan te sluiten in die top40/TVOH/Lekkergekdoen-kudde.
ik zeg niet dat ik er achter sta, maar je beaamt zelf dat het het eerste merk is dat ook door niet-hipsters gedragen wordt, iets wat ik dus ook zei. Dat schapengedrag niet te prijzen is, geef ik je gelijk in, maar de populariteit is niet zo gek.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2x echt complete onzin man.
Beats is alleen het eerste merk waarbij al die top40 reggeatonto en hiphop debielen overstag gingen en zo'n ding durfden aan te schaffen nadat er de jaren ervoor al een hele generatie hipsters mee rond had gelopen joh. Ligt niet aan beats, maar aan het schapengedrag van de mensen die het nu kopen.
Daarnaast denken dat Beats een beter geluid geeft dan welk oordopje dan ook.
Omdat het top40/TVOH/Lekkergekdoen is of omdat de kudde het momenteel heeft?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wens gewoon niet aan te sluiten in die top40/TVOH/Lekkergekdoen-kudde.
Gefeliciteerd, je hebt dezelfde als LittleRabbit en ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb deze. 34 euro, geen klachten over. [ afbeelding ]
Oke, sorry man.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zal eens een beat op je hoofd geven als je nog ff zo doorgaat.
ah ok, dat is wel bagger.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft Beats en vond de bass daarop beetje 'te'. Nam te veel de overhand, terwijl bij mijn in-ears gewoon 'normaal' was. Vond het persoonlijk dus niet goed.
Het is sowieso een debiele discussie, aangezien je geen enkele audiofiel met een Beats zult aantreffen en diegenen die wel zo'n ding kopen niks van audio afweten en dus eigenlijk met de aanschaf ervan impliciet toegeven dat ze het puur voor het imago kopen. Ergo, je bent echt een droeftoetertje als je ermee loopt imo, maar soit. Iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt natuurlijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
ben ik het verder wel mee eens.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is sowieso een debiele discussie, aangezien je geen enkele audiofiel met een Beats zult aantreffen en diegenen die wel zo'n ding kopen niks van audio afweten en dus eigenlijk met de aanschaf ervan impliciet toegeven dat ze het puur voor het imago kopen. Ergo, je bent echt een droeftoetertje als je ermee loopt imo, maar soit. Iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt natuurlijk.
Weet ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt dezelfde als LittleRabbit en ik.
Het gaat allemaal om balans imo. Die in eartjes van mij geven echt een fenomenale bass, maar ook in het middengebied komen ze heerlijk door, waardoor ik met mijn in ears dingen hoor die ik op mijn stero installatie maar net hoor. Net alsof je die nummers herontdekt, supergrappig.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft Beats en vond de bass daarop beetje 'te'. Nam te veel de overhand, terwijl bij mijn in-ears gewoon 'normaal' was. Vond het persoonlijk dus niet goed.
Wat een baas.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet ik.
Wist je trouwens ook dat die scheids bij AZ - Groningen uit Hoogland komt?
een avondje zuipen daar kost alleen even veel als een beatsquote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik koop over 3 weken wel een extra paar oortjes van 15 kronen.
Zweden(en Noorwegen)
Ooit in ears geprobeerd? Dan hoor je helemaal niks meer en het geluid is 10x beter.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb deze. 34 euro, geen klachten over. [ afbeelding ]
Had ik ook. Luisterde alle vette albums opnieuw.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om balans imo. Die in eartjes van mij geven echt een fenomenale bass, maar ook in het middengebied komen ze heerlijk door, waardoor ik met mijn in ears dingen hoor die ik op mijn stero installatie maar net hoor. Net alsof je die nummers herontdekt, supergrappig.
Hitler? Of zo sprak de commentator het in ieder geval uit.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet ik.
Wist je trouwens ook dat die scheids bij AZ - Groningen uit Hoogland komt?
Geprobeerd, goed bevallen, maar vind dit fijner.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ooit in ears geprobeerd? Dan hoor je helemaal niks meer en het geluid is 10x beter.
Ergo, soit... Wil je niet van die moeilijke woorden gebruiken?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is sowieso een debiele discussie, aangezien je geen enkele audiofiel met een Beats zult aantreffen en diegenen die wel zo'n ding kopen niks van audio afweten en dus eigenlijk met de aanschaf ervan impliciet toegeven dat ze het puur voor het imago kopen. Ergo, je bent echt een droeftoetertje als je ermee loopt imo, maar soit. Iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt natuurlijk.
Nee, dat klopt. 70% van Nederland bestaat uit identiteitsloze consumenten wiens ultieme levensdoel het lijkt om zo min mogelijk uit de pas met de rest van de kudde te lopen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik er achter sta, maar je beaamt zelf dat het het eerste merk is dat ook door niet-hipsters gedragen wordt, iets wat ik dus ook zei. Dat schapengedrag niet te prijzen is, geef ik je gelijk in, maar de populariteit is niet zo gek.
maar te weinig ruimte, iets wat een bass wel nodig heeft. Dure in-ears hebben het alsnog wel goed voor elkaar, maar kan nooit zo goed zijn als een koptelefoon. Ook niet erg, inears heb je om mee te nemen. Thuis gebruik je wel je koptelefoon.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef Smoofie het volgende:
@ Admes, je vergeet dat de in-ear...in-ear is. Dus de bass komt juist goed over.
Proleet.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ergo, soit... Wil je niet van die moeilijke woorden gebruiken?
Ja, maar geen beats.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Adames het volgende:
[..]
maar te weinig ruimte, iets wat een bass wel nodig heeft. Dure in-ears hebben het alsnog wel goed voor elkaar, maar kan nooit zo goed zijn als een koptelefoon. Ook niet erg, inears heb je om mee te nemen. Thuis gebruik je wel je koptelefoon.
Als DJ zijnde zeg ik ja, voor thuis ook. In het OV vind ik 't echt debiel, gezien het feit dat je toch gecomprimeerde geluidsbestanden aan 't afspelen bent.quote:
ergo wordt voornamelijk gebruikt door pseudo-intellectuelen, vaak ook foutief.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Lang haar, band shirtje, spikes, kogelriem en uiteraard kisten. Dan noemen types als GGMM mij maar een clownquote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. 70% van Nederland bestaat uit identiteitsloze consumenten wiens ultieme levensdoel het lijkt om zo min mogelijk uit de pas met de rest van de kudde te lopen.
soit is frans voor swaquote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je gaat nu wel beetje ver eigenlijk. Misschien vinden ze het gewoon mooi? Heeft niets met meeloopgedrag te maken. Natuurlijk zitten ze er ook tussen, maar meerderheid hoeft dat niet te zijn. Ik vind het juist erger dat mensen het niet kopen, omdat te veel mensen het hebben. Dat boeit je imago blijkbaar meer dan mensen die het kopen, omdat ze het 'mooi' vinden.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. 70% van Nederland bestaat uit identiteitsloze consumenten wiens ultieme levensdoel het lijkt om zo min mogelijk uit de pas met de rest van de kudde te lopen.
Het zit wel diep he? Wat een frustrerend leven moet jij leidenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Helpmefok het volgende:
@TT:
VBL / Is heel Nederland gek geworden?
Davy, even vond iedereen jouw interessant, maar dat is weer verdwenen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het zit wel diep he? Wat een frustrerend leven moet jij leiden
Nee hoor, niets zit diep. Je merkt het vanzelf wel vriend.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het zit wel diep he? Wat een frustrerend leven moet jij leiden
okéquote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy, even vond iedereen jouw interessant, maar dat is weer verdwenen.
Haha..ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Saind het volgende:
Bijna Top Gear en bijna thuis. Je zou haast denken dat ik het zo uitgekiend heb
Saindquote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Saind het volgende:
Een grote grap. Valhallen wel nu. Dat vind ik wel een geschikt mod, al moet hij echt leren van zijn knopjes af te blijven.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef Caland het volgende:
Valhallen ja? Goede keuze, prima user.
Jammer dat het een kankerjood is maar daar hebben we het maar niet over.
Valhallen ja? Goede keuze, prima user.
Mijn hamburger was daarnet precies gaar op 't moment dat de Studio Sport tune startte. Wel ff een euforisch momentje man.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Saind het volgende:
Zit hij nu al te kloten ja?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een grote grap. Valhallen wel nu. Dat vind ik wel een geschikt mod, al moet hij echt leren van zijn knopjes af te blijven.
Ja echt veel andere keuzemogelijkheden waren er ook niet denk ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het er mee eens bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |