Mijne ook, maar in Nederland is dat een vieze zweet in je bilnaad temperatuur en als je niet vrij bent en dus niet de keuze hebt om stil te gaan zitten vind ik dat 3x niks.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
28-30 graden is beter
Dat is meer mijn temperatuur
Juist niet man, is lekker, enig nadeel is dat kakkerlakken het ook lekker vinden.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat vochtige is toch ranzig man. Woestijnweer is beter, lekker 30 graden en kurkdroge lucht
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op basis waarvan is PSV de favoriet? Hebben een belachelijk makkelijk programma gehad na de winterstop tot nu toe en hebben zelfs verloren van PEC. Krijgen dalijk 3 wedstirjden lang klappen om de oren en staan dan gewoon weer keurig onder Feijenoord.
Zullen we afsprekenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:06 schreef Saind het volgende:
Godskolere. Oordoppies vergeten vrijdag, heb nu die van m'n moeder maar gejat voor de treinreis. Wát een kankerherrie komt daaruit. Oordoppies van een euro
En dan is Ajax kampioen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op basis waarvan is PSV de favoriet? Hebben een belachelijk makkelijk programma gehad na de winterstop tot nu toe en hebben zelfs verloren van PEC. Krijgen dalijk 3 wedstirjden lang klappen om de oren en staan dan gewoon weer keurig onder Feijenoord.
quote:
U zegt het zelf.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Misschien PSV, Ajax. Maar je doet echt niet onder voor Twente. Als we niet minimaal 3e worden ben ik toch wel zwaar teleurgesteld moet ik zeggen.
Ik heb het altijd koudquote:Op zondag 3 februari 2013 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijne ook, maar in Nederland is dat een vieze zweet in je bilnaad temperatuur en als je niet vrij bent en dus niet de keuze hebt om stil te gaan zitten vind ik dat 3x niks.
Nee dat ligt eraanquote:Op zondag 3 februari 2013 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het eraan ligt dan is je antwoord nee.
Saind gaat op eendenjacht.quote:
Saind is van iedereen. Die jongen reist heel het land door per trein om ons SC bezoekers te behagen.quote:
Doe gewoon ROC-stylo uit je speakers van je tella.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:06 schreef Saind het volgende:
Godskolere. Oordoppies vergeten vrijdag, heb nu die van m'n moeder maar gejat voor de treinreis. Wát een kankerherrie komt daaruit. Oordoppies van een euro
Brainwavz bestellen. Die zijn AMAZING!quote:Op zondag 3 februari 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe gewoon ROC-stylo uit je speakers van je tella.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Saind is van iedereen. Die jongen reist heel het land door per trein om ons SC bezoekers te behagen.
Watte?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Brainwavz bestellen. Die zijn AMAZING!
Brainwazv koptelefoons. Kost geen drol en fantastisch geluid.quote:
Niet altijd neequote:Op zondag 3 februari 2013 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, want als het ergens aan ligt dan ben je niet altijd heet.
?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe gewoon ROC-stylo uit je speakers van je tella.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |