Ik zie niets raars:quote:Op zondag 3 februari 2013 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf heeft die gozer voor een waterhoofd trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet voor Happeltjes geschikt.Is dat Overeem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het er best zwaar mee hè?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vraag je niet om je menning.. ach kan mij het rukken..
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet voor Happeltjes geschikt.Een iets langere versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ja en Happel claimt een fan te zijn maar niet de discipline te kunnen opbrengen om zijn wekker om 5:00 te zetten.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een iets langere versieWat is die slecht zeg, die kan er helemaal niets van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er ook niet zo fit uit als ik hem weleens heb gezienquote:Op zondag 3 februari 2013 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is die slecht zeg, die kan er helemaal niets van.
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zie niets raars:Ah hij schijnt aan http://nl.wikipedia.org/wiki/Acromegalie te lijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef DeParo het volgende:
Volgende keer Vitesse uit? Als we die winnen groeien de kansen enorm!
jij bent niet eens voor psv, optyfenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef DeParo het volgende:
kampioenswedstrijdquote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef DeParo het volgende:
Ze zijn deze week wel top favoriet.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat 3 keer op rij punten verliezen
Bij Vitesse gaan ze de boot in en wordt Ajax medekoploperquote:Op zondag 3 februari 2013 19:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zijn deze week wel top favoriet.
Siggy was ook dichtbij een goal weerquote:Op zondag 3 februari 2013 19:55 schreef Smoofie het volgende:
Als Babel weer terug is, is siggy weer 100%, dan met Cuenca...oh oh oh.
Of allebei. Maar liever niet vriezen en zon. Zo'n 24 graden.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eens![]()
Van mij mag of de zon gaan schijnen OF gaan vriezen
28-30 graden is beterquote:Op zondag 3 februari 2013 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of allebei. Maar liever niet vriezen en zon. Zo'n 24 graden.
En 80% humidity.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
28-30 graden is beter
Dat is meer mijn temperatuur
Dus jij bent altijd heet.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
28-30 graden is beter
Dat is meer mijn temperatuur
Op basis waarvan is PSV de favoriet? Hebben een belachelijk makkelijk programma gehad na de winterstop tot nu toe en hebben zelfs verloren van PEC. Krijgen dalijk 3 wedstirjden lang klappen om de oren en staan dan gewoon weer keurig onder Feijenoord.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
Denk dat dit seizoen tot het einde spannend blijft. Maar het begint zich wel af te tekenen dat Ajax en PSV de grote favorieten zijn. Vitesse lijkt me definitief afgehaakt en Twente vind ik ook zeer matig elke week.
Ik wil tropisch klimaat man, lekker.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat jij wilt
Als ik maar zon heb
Dat vochtige is toch ranzig man. Woestijnweer is beter, lekker 30 graden en kurkdroge luchtquote:Op zondag 3 februari 2013 20:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil tropisch klimaat man, lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |