quote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef Tropanzia het volgende:
Het kan nog alle kanten op. Vroegtijdige schreeuwkoppen heb en houdt je altijd. En veel meer kun je er niet van zeggen.
Hoewel ik denk dat PSV wel de meeste potentie heeft om kampioen te worden.
Ajax ja, met Feijenoord strak erachter (de twee punten die er nu zijn) op de tweede plek. Dat weet ik echt bijna zeker.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF, ik ben het met je eens.
PSV krijgt nu Vitesse uit waar Bony terug is
Een sterk FC Utrecht met de juiste schakel Toornstra
Feyenoord uit in de Kolkende Kuip
Ajax koploper aan het eind van deze maand.
Wanneer is de laatste keer dat jij voor PSV juichte? Ik moet diep gravenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Tyron het volgende:
sowieso gun je het niemand om fan van psv te zijn, zelfs je ergste vijand niet
FC Utrecht sneaky 3equote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax ja, met Feijenoord strak erachter (de twee punten die er nu zijn) op de tweede plek. Dat weet ik echt bijna zeker.
nooit, ik gun zelfs feyenoord (quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat jij voor PSV juichte? Ik moet diep graven
Dat vinden ze in Eindhoven raar.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
nooit, ik gun zelfs feyenoord () meer dan psv
Insgelijks t.o.v. Ajax (quote:Op zondag 3 februari 2013 20:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
nooit, ik gun zelfs feyenoord () meer dan psv
Feijenoorder.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Vermecelli het volgende:
Helpmefok is een gefrustreerde VVV supporter
Wrong.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wat kan jou het dan schelen wie er kampioen gaat wordenFeyenoord is toch geen titelkandidaat
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wat kan jou het dan schelen wie er kampioen gaat wordenFeyenoord is toch geen titelkandidaat
Zoals je zelf in de krant ook wel hebt gelezen weet je dat Feyenoord flink te kort komt in de topduels. Jullie hebben dan een mooi stadion, maar thats it..quote:
Want 6 topduels beslissen de eindstand.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Zoals je zelf in de krant ook wel hebt gelezen weet je dat Feyenoord flink te kort komt in de topduels. Jullie hebben dan een mooi stadion, maar thats it..
Ben benieuwd. Maar Feyenoord dit seizoen kampioen zie ik echt niet gebeuren.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want 6 topduels beslissen de eindstand.. Houd nou toch op man. Met PSV thuis en Vitesse thuis kunnen we nog een hoop compenseren.
zolang mathijsen fouten blijft maken is feijenoord niet serieus te nemen als titelkandidaat.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want 6 topduels beslissen de eindstand.. Houd nou toch op man. Met PSV thuis en Vitesse thuis kunnen we nog een hoop compenseren.
De topduels zijn wel de wedstrijden die normaal het verschil maken. Als PSV en Twente niet geregeld tegen een laagvlieger onderuit gingen lopen ze juist door de topduels weg van Feyenoord.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik houd hoop. Maar deze discussie is echt niet belangrijk. Het gaat erom: waar komt die waanzin van PSV'ers vandaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Maar Feyenoord dit seizoen kampioen zie ik echt niet gebeuren.
Leuke troll. Het was BMI.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef Adames het volgende:
[..]
zolang mathijsen fouten blijft maken is feijenoord niet serieus te nemen als titelkandidaat.
Thuis tegen een matig ado is makkelijker dan uit tegen een Venlo met dat veld van zequote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef Tchock het volgende:
Het is inderdaad de waan van de dag. Maar als je kijkt naar het spel van PSV tegen ADO vergeleken met dat van Ajax (die wedstrijd was echt om te janken) en Feyenoord (wat een prima wedstrijd was, maar weinig bijzonder) is het gewoon de makkelijkst scorende ploeg op dit moment. En ja, ze hebben af en toe een grote terugval met een rare uitslag, maar dat hebben Ajax, Twente, Vitesse en Feyenoord net zo goed af en toe.
PSV heeft dit seizoen 111 goals gemaakt en toch mag je ze niet zien als favoriet..quote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik houd hoop. Maar deze discussie is echt niet belangrijk. Het gaat erom: waar komt die waanzin van PSV'ers vandaan.
Er is ook geen enkele PSV'er van overtuigd dat PSV nu vrijwel zeker kampioen is, zelfs Mertens niet. Waarom er dan weer zo'n topic wordt geopend.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap de opportunisme ook niet. Heracles, Feyenoord en ADO waren toch ingecalculeerd. Tegen dat soort teams win je toch sowieso.
Hoewel dat natuurlijk nooit een op een te vergelijken is denk ik dat het wel aardig overeenkomt.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Thuis tegen een matig ado is makkelijker dan uit tegen een Venlo met dat veld van ze
Die is wel leuk geweest ja, ik heb het over Mathijsen en Janmaat in een wedstrijd niet zo lang geleden.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leuke troll. Het was BMI.. Nu oprotten.
achja psv kan makkelijk scoren als het even loopt maar zodra het tegen zit kunnen ze van elk matige ploeg verliezenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoewel dat natuurlijk nooit een op een te vergelijken is denk ik dat het wel aardig overeenkomt.
Precies, daar komt het op neer. De vraag is; wat levert je meer op aan het eind van het seizoen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
achja psv kan makkelijk scoren als het even loopt maar zodra het tegen zit kunnen ze van elk matige ploeg verliezen
Mooie open deur, maar die kan elke club opentrappenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
achja psv kan makkelijk scoren als het even loopt maar zodra het tegen zit kunnen ze van elk matige ploeg verliezen
Bij PSV duurde de 2-0 ook vrij lang. Daarvoor hield ADO nog redelijk stand. Pas daarna vlogen opeens alle ballen er in zoals die streep van Mertens.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef Tchock het volgende:
Het is inderdaad de waan van de dag. Maar als je kijkt naar het spel van PSV tegen ADO vergeleken met dat van Ajax (die wedstrijd was echt om te janken) en Feyenoord (wat een prima wedstrijd was, maar weinig bijzonder) is het gewoon de makkelijkst scorende ploeg op dit moment. En ja, ze hebben af en toe een grote terugval met een rare uitslag, maar dat hebben Ajax, Twente, Vitesse en Feyenoord net zo goed af en toe.
vind het bij psv toch ernstiger dan bij anderenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooie open deur, maar die kan elke club opentrappen
PSV werd weggespeeld door PEC.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV heeft dit seizoen 111 goals gemaakt en toch mag je ze niet zien als favoriet..
Echt haal die tering bril van je kop voordat iemand het zo eraf ramt, godvertyfus
Waar zie je dat aan? Ze hebben toch meer wedstrijden gewonnen?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
vind het bij psv toch ernstiger dan bij anderen
Ajax ook als het even wat fysieker wordt of als ze tegen extreem verdedigende ploegen moeten spelen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
vind het bij psv toch ernstiger dan bij anderen
Ajax maakte ooit ver meer dan 100 goals in de competitie en werd geen kampioen. Iets met Martin Jol en Suarez.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV heeft dit seizoen 111 goals gemaakt en toch mag je ze niet zien als favoriet..
Echt haal die tering bril van je kop voordat iemand het zo eraf ramt, godvertyfus
Mooi doelpunt was dat trouwensquote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij PSV duurde de 2-0 ook vrij lang. Daarvoor hield ADO nog redelijk stand. Pas daarna vlogen opeens alle ballen er in zoals die streep van Mertens.
zoals het tegen zwolle ging bijvoorbeeld, geen enkele nederlandse topclub heeft zo diepe ondergrensquote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar zie je dat aan? Ze hebben toch meer wedstrijden gewonnen?
en veel meer verloren. Ajax is dit seizoen nog niet echt van de mat gespeeld zoals PSV dat wel had in sommige wedstrijden.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar zie je dat aan? Ze hebben toch meer wedstrijden gewonnen?
Ah een punt verschil, maar toch werden ze geen 5de wat jij nu dom zit te lullenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax maakte ooit ver meer dan 100 goals in de competitie en werd geen kampioen. Iets met Martin Jol en Suarez.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
zoals het tegen zwolle ging bijvoorbeeld, geen enkele nederlandse topclub heeft zo lage ondergrens
Daar hebben jullie wel weer gelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Adames het volgende:
[..]
en veel meer verloren. Ajax is dit seizoen nog niet echt van de mat gespeeld zoals PSV dat wel had in sommige wedstrijden.
Ik zeg ook dat PSV zomaar ineens 5e kan staan over 3 wedstrijden, niet aan het eind van het seizoen, teringmongool.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah een punt verschil, maar toch werden ze geen 5de wat jij nu dom zit te lullen
Wijnaldum als topscorerquote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef Doublepain het volgende:
Terwijl Olaboy nog moet terugkomen (onze beste speler na Stront)
Dat hebben fans van alle grote clubs welquote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Chiappucci het volgende:
PSV wordt ook een keer positief benaderd en TS is gelijk gefrustreerd. Beetje calimero-gedrag.
zeker een mooi doelpunt. Scheelde ook wel dat ADO maar bleef aanvallen, althans een poging tot.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mooi doelpunt was dat trouwens
Maar ja, ADO brak en laat vervolgens alles door. Toch vind het bijzonder dat PSV dan ineens tot alles in staat is op hetzelfde veld waar ze niet zo lang geleden compleet te kijk werden gezet door PEC.
Ajax is - op dit moment - denk ik wat constanter; minder goed op de goede momenten en minder slecht op de slechte momenten.
Klopt, dan staan we 1stequote:Op zondag 3 februari 2013 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat PSV zomaar ineens 5e kan staan over 3 wedstrijden, niet aan het eind van het seizoen, teringmongool.
Immers heeft ook 10 kols gemaakt, maar dat zegt niksquote:
Bedoel je zo iets:quote:Op zondag 3 februari 2013 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat hebben fans van alle grote clubs welAls je een keer wat negatiefs zegt meteen janken en het op iets anders afschuiven zonder een keer in de spiegel te durven kijken en inhoudelijk op kritiek reageren.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
- Vitesse-uit was een mazzelgoal 92e minuut. Feijenoord was de hele wedstrijd beter.
- Ajax-uit waren de ploegen in evenwicht, Ajax was alleen veel effectiever. Twee persoonlijke fouten naaien je op en een mongloide immers, maar "op waarde geklopt door Ajax"... Nee.
- Ajax-thuis was Feijenoord de betere ploeg, overduidelijk. Ajax heeft 3 kansen gehad tegenover een mijoenmiljard van Feijenoord. Vermeer maakte twee reddingen die hij van zijn levensdagen niet meer gaat maken.
- Twente-thuis heeft 70 minuten op de eigen helft gevoetbald en hadden geen reet in te brengen in Rotterdam. Wederom enorme mazzel dat ze er een gelijkspel uit trokken.
Wat Twente-uit en PSV-uit betreft heb je overigens gewoon gelijk: dat waren twee wedstrijden waar Feijenoord 'geklopt' werd. Twee van de 6 dus even voor de duidelijkheid he idiootje.
Maar je lult dus weer eens kankerhard uit je nek. Scorebordjournalistiek.
Wil je ook de rest vertellen, win ik ook eens wat met totoquote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV krijgt in de komende 3 wedstrijden een test.
3 onderdelen, 3x een onvoldoende.
Ik gun je niets.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wil je ook de rest vertellen, win ik ook eens wat met toto
Ja, dat was tegen die idioot die zei dat Feijenoord in alle toppers kwalitatief kapotgespeeld werd. Dat is gewoon dikke bullshit, dat was alleen zo bij Twente- en PSV uit.quote:
Beter: ja. "Feijenoord kwalitatief zwaar minderwaardig"; bullshit. Dat was enkel bij Twente uit en PSV uit. Ajax was 'ietsje' beter.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
hmf heeft soms wel gelijk maar ajax was gwn beter dan feyenoord
Vanaf nu reageer ik niet meer op de ROC-gangsters Davy, Doublepain en Mrstylo. Met deze achterlijke mensen valt gewoon niet te praten.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:51 schreef Doublepain het volgende:
HMF is net zo'n huilie als Koeman, alles afschuiven en het ligt niet aan Feyenoord maar aan de tegenstander. Achja, gewoon doorheenkijken en negeren. Dat is het beste.
HBO hier.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vanaf nu reageer ik niet meer op de ROC-gangsters Davy, Doublepain en Mrstylo. Met deze achterlijke mensen valt gewoon niet te praten.
Mooi, stop je ook meteen met je onzin over PSV de hele tijd?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vanaf nu reageer ik niet meer op de ROC-gangsters Davy, Doublepain en Mrstylo. Met deze achterlijke mensen valt gewoon niet te praten.
Universiteit hier.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat was snel.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gedraag je er dan eens naar zou ik zeggen.
Post die van jou eens stoere bikkelquote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoef je facebook toch niet te posten, ROC'tje?
ik steun jequote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was snel.
Maar ik gedraag me er ook naar maar jij kan er niet tegen, omdat ik een andere mening heb.
Nee, je meningen zijn gewoon quatsj en niet op feiten gebaseerd maar op hetzelfde debielkwijlniveau "PSV WORDT KAMPIOENTJUH WANT WIJ SIJN DE BESTUH" a la Doublepain / Davy.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was snel.
Maar ik gedraag me er ook naar maar jij kan er niet tegen, omdat ik een andere mening heb.
Ik heb geen facebook.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Post die van jou eens stoere bikkel
Bedankt.quote:
Niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, je meningen zijn gewoon quatsj en niet op feiten gebaseerd maar op hetzelfde debielkwijlniveau "PSV WORDT KAMPIOENTJUH WANT WIJ SIJN DE BESTUH" a la Doublepain / Davy.
Worden ze kampioen en pakken ze 20 miljoen CL-recettes en kampioenschapsgelden, heeft Brands het pijnlijk genoeg zeer goed gedaan als je puur naar resultaten kijkt.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV kan onmogelijk uitkijken naar de langere termijn.
Brandts geeft constant geld uit.Waar van de meeste miskopen zijn, Dickie is na dit seizoen opgepleurd,.
jij looft Geo omdat hij zogenaamd zo kritisch is, Geo is echter gewoon negatief zodat het een soort bescherming is. Stylo is kritischer dan menig PSV'er zoals ook te merken is in zijn vrij kritische houding tegenover Brands. Zijn opmerking vandaag dat Toornstra over een half jaar voor 8 miljoen naar PSV komt is ook tekenend. Zonder dat het weer overdreven is, als het goed gaat moet je dat ook gewoon kunnen zeggen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, je meningen zijn gewoon quatsj en niet op feiten gebaseerd maar op hetzelfde debielkwijlniveau "PSV WORDT KAMPIOENTJUH WANT WIJ SIJN DE BESTUH" a la Doublepain / Davy.
Als PSV weer niet CL haalt, gaan ze in een flinke malaise komen ja. Toeschouwersaantallen+interesse zal terugvallen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Worden ze kampioen en pakken ze 20 miljoen CL-recettes en kampioenschapsgelden, heeft Brands het pijnlijk genoeg zeer goed gedaan als je puur naar resultaten kijkt.
Het is alleen een TD die het volgende beleid voert:
*Krijgt 50 miljoen van Tiny Sanders*
IK ZET ALLES OP ROOD!!!!!!!!!!!!!
Sanders, RvC, etc.: WAT?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is nu de vraag of dat positief voor PSV uitpakt of niet. Het is 50/50, maar een ENORM risico dat als het verkeerd gaat, PSV er HEEL lang niet meer bovenop komt.
Stylo kritisch over PSV?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:00 schreef Adames het volgende:
[..]
jij looft Geo omdat hij zogenaamd zo kritisch is, Geo is echter gewoon negatief zodat het een soort bescherming is. Stylo is kritischer dan menig PSV'er zoals ook te merken is in zijn vrij kritische houding tegenover Brands. Zijn opmerking vandaag dat Toornstra over een half jaar voor 8 miljoen naar PSV komt. Zonder dat het weer overdreven is, als het goed gaat moet je dat ook gewoon kunnen zeggen.
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als PSV weer niet CL haalt, gaan ze in een flinke malaise komen ja. Toeschouwersaantallen+interesse zal terugvallen.
Over voorspellingen gesproken:quote:Op zondag 3 februari 2013 20:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zal nog steeds naar het stadion gaan hoor, no problemoquote:Op zondag 3 februari 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als PSV weer niet CL haalt, gaan ze in een flinke malaise komen ja. Toeschouwersaantallen+interesse zal terugvallen.
Echt een geweldige TD is het niet nee, maar ik vind het juist erg dat het beleid nog redelijk lijkt te lonen ook. Mertens als Belgisch international heeft bijna een waarde verdubbeling gehad, Strootman ruim. Willems is het 7-voudige waard geworden en Matavz is ook niet in waarde gedaald. Alleen Wijnaldum maken ze wat verlies op, al valt dat ook nog te betwijfelen gezien zijn goede cijfers dit seizoen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Worden ze kampioen en pakken ze 20 miljoen CL-recettes en kampioenschapsgelden, heeft Brands het pijnlijk genoeg zeer goed gedaan als je puur naar resultaten kijkt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is nu de vraag of dat positief voor PSV uitpakt of niet. Het is 50/50, maar een ENORM risico dat als het verkeerd gaat, PSV er HEEL lang niet meer bovenop komt.
Buitendam is juist een PSV pijperquote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stylo kritisch over PSV?. Door mijn eeuwige gezaag ja. Daarvoor pijpte hij Brands net als alle andere debielen in dat topic, Buitendam en Geo (en nog wat anderen) uitgezonderd.
Je begint wartaal uit te slaan. Misschien even toch maar even achter je computer vandaan gaan.quote:
DVD van Gini opsturen naar elke club en je pakt net geen verlies.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Echt een geweldige TD is het niet nee, maar ik vind het juist erg dat het beleid nog redelijk lijkt te lonen ook. Mertens als Belgisch international heeft bijna een waarde verdubbeling gehad, Strootman ruim. Willems is het 7-voudige waard geworden en Matavz is ook niet in waarde gedaald. Alleen Wijnaldum maken ze wat verlies op, al valt dat ook nog te betwijfelen gezien zijn goede cijfers dit seizoen.
Hier hebben we niets aan.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Je begint wartaal uit te slaan. Misschien even toch maar even achter je computer vandaan gaan.
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
DVD van Gini opsturen naar elke club en je pakt net geen verlies.
Shreyasquote:Op zondag 3 februari 2013 21:07 schreef Shreyas het volgende:
PSV wint gewoon van Vitesse, Vitesse is helemaal niets meer na de winterstop, ze verliezen alles, die overwinning op Ajax kon alleen maar omdat die wedstrijd om 12:30 uur was. Matige clubs als ADO en Feyenoord kunnen dan ook van ons winnen.
PSV wint van Utrecht, want ze spelen die wedstrijd thuis en dan is PSV gewoon heel goed.
PSV wint makkelijk in de Kuip, want ze hebben gewoon meer kwaliteit en het succes van Feyenoord hangt er af van of Pelle een goede dag heeft. Sowieso (Ajax) > PSV > (FC Twente) > Feyenoord
Ik denk ook wel dat PSV wint van Vitesse. Utrecht en Feyenoord gaan lastiger worden.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:07 schreef Shreyas het volgende:
PSV wint gewoon van Vitesse, Vitesse is helemaal niets meer na de winterstop, ze verliezen alles, die overwinning op Ajax kon alleen maar omdat die wedstrijd om 12:30 uur was. Matige clubs als ADO en Feyenoord kunnen dan ook van ons winnen.
PSV wint van Utrecht, want ze spelen die wedstrijd thuis en dan is PSV gewoon heel goed.
PSV wint makkelijk in de Kuip, want ze hebben gewoon meer kwaliteit en het succes van Feyenoord hangt er af van of Pelle een goede dag heeft. Sowieso (Ajax) > PSV > (FC Twente) > Feyenoord
treffende samenvatting, PSV kampioenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:07 schreef Shreyas het volgende:
Denk je nou echt dat ze veel verliezen op die aankopen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee manquote:Op zondag 3 februari 2013 21:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Mertens als Belgisch international heeft bijna een waarde verdubbeling gehad,
Matavz 5/6 gekocht, gaat voor 9 wegquote:Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze veel verliezen op die aankopen.
Matavz was vorig jaar gewoon 7/8 ofzo op geboden.
Wijnaldum raakt geen kut, maar heeft er wel 11 inliggen. zal weinig winst of verlies opleveren
Mertens is wat ingezakt, maar gaat echt geen groot verlies opleveren.
Strootman is wel voor de hoofdprijs gehaald, maar gaat gewoon voor minstens het dubbele weg.
ja, ik hoop net zo goed als jij dat ze geen CL halen, Strootman z'n kniebanden afscheurt en Wijnaldum transfervrij wegloopt, maar erg waarschijnlijk is het niet dat ze in serieuze problemen komen.
Simpelweg om het feit dat hij ook al duur aangekocht is.quote:
Matavz was 7 miljoen.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Matavz 5/6 gekocht, gaat voor 9 weg
EL noemde hem de MVP van de Eredivisie dit moment, niet dat het wat zegt maar dit ws wel:quote:Op zondag 3 februari 2013 21:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Simpelweg om het feit dat hij ook al duur aangekocht is.
Hij is niet minder waard geworden, misschien zelfs meer, ondanks dat hij aardig ingezakt is, maar je verwacht toch niet serieus 10+ voor die kerel te vangen
ik wilde als argument gebruiken dat hij nog jong is, maar ik zie nu dat hij al 26 is. Zou je niet zeggenquote:
Zeker, het is niet meer dan logisch dit moment.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:19 schreef eight het volgende:
Ze staan op de eerste plaats, halen een doelpunten gemiddelde van ruim 3.4 per wedstrijd en zijn, nu dat ze een serie zware wedstrijden krijgen, op het juiste moment in topvorm.
Niet meer dan terecht dat PSV als dé favoriet voor de titel gezien wordt.
Nou ga je wel van een heel positief scenario uit ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Matavz 5/6 gekocht, gaat voor 9 weg
Gini gaat voor +- 6 weg
Driesje gaat sowieso voor 12 weg
de Stroot gaat voor 18-22 weg
Tjah
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:21 schreef De_Pel het volgende:
Op basis waarvan denk je dat iemand meer dan 10 miljoen neerlegt voor een kabouter van 26 die nog niets gepresteerd heeft en dit seizoen beduidend minder is dan het vorige?
quote:
Je weet net zo goed als ieder ander dat dat met name aan het team ligt en niet enkel aan mertens. Wordt vaak genoeg, volledig terecht, op die jongen gekankerd.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
EL noemde hem de MVP van de Eredivisie dit moment, niet dat het wat zegt maar dit ws wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seizoen is nog niet afgelopen, maar hoe hij dit moment speelt dan gaat hij sowieso voor 10 miljoen weg, als het niet meer is..
Hij heeft geen/nauwelijks restwaarde meer voor zijn volgende club gezien zijn leeftijd, dan is 8-10 miljoen toch wel erg veel.quote:
Scorebordjournalistiek. In een team waar al meer dan 70 keer gescoord is zou je bouma nog linksbuiten kunnen zetten en een leuk aantal assists laten halen.quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 3 februari 2013 21:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek. In een team waar al meer dan 70 keer gescoord is zou je bouma nog linksbuiten kunnen zetten en een leuk aantal assists laten halen.
In rusland of turkije betalen ze dat anders graag voor hem...quote:Op zondag 3 februari 2013 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij heeft geen/nauwelijks restwaarde meer voor zijn volgende club gezien zijn leeftijd, dan is 8-10 miljoen toch wel erg veel.
neequote:Op zondag 3 februari 2013 21:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek. In een team waar al meer dan 70 keer gescoord is zou je bouma nog linksbuiten kunnen zetten en een leuk aantal assists laten halen.
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
verbaasd*quote:Op zondag 3 februari 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geluk. Je ziet hem na zijn doelpunten ook telkens heel verbaast kijken.
Vooral doen, toont met name je eigen sneuheid aanquote:
idd, dalijk gaat ie nog roepen dat Bouma ook zoveel goals en assists zou halen op die plek.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vooral doen, toont met name je eigen sneuheid aan
Ik ben het eens met je stelling, maar een club als Schalke/Newcastle kan ook blind een bedrag van 12 miljoen ophoesten. Behendige spelers met een goed schot in de benen zijn nou eenmaal de favoriete paniek aankopen.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:32 schreef De_Pel het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik zeg nergens dat Mertens een slechte speler is.
Echter, 12 miljoen of meer vind ik hem gewoon absoluut niet waard. Hele aardige speler, maar niet voor in de basis van een topclub uit een topcompetitie. Kunnen jullie nu inene wel hier gaan blaten van wel, maar hij wordt niet voor niets ook in het psv-topic regelmatig bekritiseerd.
Daarbij blijft het feit dat hij een 26 jarige kabouter zonder internationale ervaring is zijn waarde drukken.
Donderstraal toch op joh zielig figuurquote:Op zondag 3 februari 2013 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, dalijk gaat ie nog roepen dat Bouma ook zoveel goals en assists zou halen op die plek.
Had hij nou 22 geweest had ik daar ook nog wel in willen geloven.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je stelling, maar een club als Schalke/Newcastle kan ook blind een bedrag van 12 miljoen ophoesten. Behendige spelers met een goed schot in de benen zijn nou eenmaal de favoriete paniek aankopen.
Op papier heeft PSV de beste selectie en eigenlijk ook het makkelijkste programma, Ajax moet nog uit bij PSV en Twente bijvoorbeeld. Het punt is dat als het even niet loopt bij PSV, het halve elftal ineens op halve kracht speelt en daar is PSV kwetsbaar, pure mentaliteitskwestie. Als PSV snel op voorsprong komt en het gaat lekker, geven alle spelers ineens 110% en dat is de reden voor de grote uitslagen. Maar als zowel Ajax én PSV gewoon hun niveau halen in iedere wedstrijd, dan wordt PSV kampioen, helaas.quote:
PSV moet Vitesse, Feyenoord en Twente uit..quote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op papier heeft PSV de beste selectie en eigenlijk ook het makkelijkste programma, Ajax moet nog uit bij PSV en Twente bijvoorbeeld. Het punt is dat als het even niet loopt bij PSV, het halve elftal ineens op halve kracht speelt en daar is PSV kwetsbaar, pure mentaliteitskwestie. Als PSV snel op voorsprong komt en het gaat lekker, geven alle spelers ineens 110% en dat is de reden voor de grote uitslagen. Maar als zowel Ajax én PSV gewoon hun niveau halen in iedere wedstrijd, dan wordt PSV kampioen, helaas.
Vitesse is sinds December al niets meer (om Ajax te verslaan om 12:30 uur hoef je zelf niet eens goed te zijn, hun overige wedstrijden waren om te janken). Feyenoord verslaan ze sowieso wel, die ploeg doet het best aardig door in de wedstrijden tegen de kleintjes steeds (met af en toe wat geluk) de volle buit te pakken, maar in welke wedstrijd tegen een grote club hebben ze geschitterd? Hun beste wedstrijd was in de Kuip tegen Ajax (juist om 12:30) en toen gingen ze nog bijna de boot in ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV moet Vitesse, Feyenoord en Twente uit..
Mocht Rutten blijven dan schat ik Vitesse hoog in, vooral omdat Bony terugkomt.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vitesse is sinds December al niets meer (om Ajax te verslaan om 12:30 uur hoef je zelf niet eens goed te zijn, hun overige wedstrijden waren om te janken). Feyenoord verslaan ze sowieso wel, die ploeg doet het best aardig door in de wedstrijden tegen de kleintjes steeds (met af en toe wat geluk) de volle buit te pakken, maar in welke wedstrijd tegen een grote club hebben ze geschitterd? Hun beste wedstrijd was in de Kuip tegen Ajax (juist om 12:30) en toen gingen ze nog bijna de boot in ook.
Twente uit zal inderdaad wel lastig worden.
Ajax kampioenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op papier heeft PSV de beste selectie en eigenlijk ook het makkelijkste programma, Ajax moet nog uit bij PSV en Twente bijvoorbeeld. Het punt is dat als het even niet loopt bij PSV, het halve elftal ineens op halve kracht speelt en daar is PSV kwetsbaar, pure mentaliteitskwestie. Als PSV snel op voorsprong komt en het gaat lekker, geven alle spelers ineens 110% en dat is de reden voor de grote uitslagen. Maar als zowel Ajax én PSV gewoon hun niveau halen in iedere wedstrijd, dan wordt PSV kampioen, helaas.
In december hadden ze ook Bony en toen hebben ze 3 keer verloren (met Rutten). Het rommelt als de gekke in Arnhem, ik zie hun niet meer terugkomen en spelen zoals voor December, ten minste niet dit seizoen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mocht Rutten blijven dan schat ik Vitesse hoog in, vooral omdat Bony terugkomt.
Kan wel kloppen, ik hoop het iig. Maar ik voorzie slechte dingen met Bony die tegenover Marcelo komt te staanquote:Op zondag 3 februari 2013 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In december hadden ze ook Bony en toen hebben ze 3 keer verloren (met Rutten). Het rommelt als de gekke in Arnhem, ik zie hun niet meer terugkomen en spelen zoals voor December, ten minste niet dit seizoen.
Welke waanzin. PSV staat bovenaan, is het dan zo vreemd om te veronderstellen dat we wellicht kampioen kunnen worden?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik houd hoop. Maar deze discussie is echt niet belangrijk. Het gaat erom: waar komt die waanzin van PSV'ers vandaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |