Beter: ja. "Feijenoord kwalitatief zwaar minderwaardig"; bullshit. Dat was enkel bij Twente uit en PSV uit. Ajax was 'ietsje' beter.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
hmf heeft soms wel gelijk maar ajax was gwn beter dan feyenoord
Vanaf nu reageer ik niet meer op de ROC-gangsters Davy, Doublepain en Mrstylo. Met deze achterlijke mensen valt gewoon niet te praten.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:51 schreef Doublepain het volgende:
HMF is net zo'n huilie als Koeman, alles afschuiven en het ligt niet aan Feyenoord maar aan de tegenstander. Achja, gewoon doorheenkijken en negeren. Dat is het beste.
HBO hier.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vanaf nu reageer ik niet meer op de ROC-gangsters Davy, Doublepain en Mrstylo. Met deze achterlijke mensen valt gewoon niet te praten.
Mooi, stop je ook meteen met je onzin over PSV de hele tijd?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vanaf nu reageer ik niet meer op de ROC-gangsters Davy, Doublepain en Mrstylo. Met deze achterlijke mensen valt gewoon niet te praten.
Universiteit hier.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat was snel.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gedraag je er dan eens naar zou ik zeggen.
Post die van jou eens stoere bikkelquote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoef je facebook toch niet te posten, ROC'tje?
ik steun jequote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was snel.
Maar ik gedraag me er ook naar maar jij kan er niet tegen, omdat ik een andere mening heb.
Nee, je meningen zijn gewoon quatsj en niet op feiten gebaseerd maar op hetzelfde debielkwijlniveau "PSV WORDT KAMPIOENTJUH WANT WIJ SIJN DE BESTUH" a la Doublepain / Davy.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was snel.
Maar ik gedraag me er ook naar maar jij kan er niet tegen, omdat ik een andere mening heb.
Ik heb geen facebook.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Post die van jou eens stoere bikkel
Bedankt.quote:
Niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, je meningen zijn gewoon quatsj en niet op feiten gebaseerd maar op hetzelfde debielkwijlniveau "PSV WORDT KAMPIOENTJUH WANT WIJ SIJN DE BESTUH" a la Doublepain / Davy.
Worden ze kampioen en pakken ze 20 miljoen CL-recettes en kampioenschapsgelden, heeft Brands het pijnlijk genoeg zeer goed gedaan als je puur naar resultaten kijkt.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV kan onmogelijk uitkijken naar de langere termijn.
Brandts geeft constant geld uit.Waar van de meeste miskopen zijn, Dickie is na dit seizoen opgepleurd,.
jij looft Geo omdat hij zogenaamd zo kritisch is, Geo is echter gewoon negatief zodat het een soort bescherming is. Stylo is kritischer dan menig PSV'er zoals ook te merken is in zijn vrij kritische houding tegenover Brands. Zijn opmerking vandaag dat Toornstra over een half jaar voor 8 miljoen naar PSV komt is ook tekenend. Zonder dat het weer overdreven is, als het goed gaat moet je dat ook gewoon kunnen zeggen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, je meningen zijn gewoon quatsj en niet op feiten gebaseerd maar op hetzelfde debielkwijlniveau "PSV WORDT KAMPIOENTJUH WANT WIJ SIJN DE BESTUH" a la Doublepain / Davy.
Als PSV weer niet CL haalt, gaan ze in een flinke malaise komen ja. Toeschouwersaantallen+interesse zal terugvallen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Worden ze kampioen en pakken ze 20 miljoen CL-recettes en kampioenschapsgelden, heeft Brands het pijnlijk genoeg zeer goed gedaan als je puur naar resultaten kijkt.
Het is alleen een TD die het volgende beleid voert:
*Krijgt 50 miljoen van Tiny Sanders*
IK ZET ALLES OP ROOD!!!!!!!!!!!!!
Sanders, RvC, etc.: WAT?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is nu de vraag of dat positief voor PSV uitpakt of niet. Het is 50/50, maar een ENORM risico dat als het verkeerd gaat, PSV er HEEL lang niet meer bovenop komt.
Stylo kritisch over PSV?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:00 schreef Adames het volgende:
[..]
jij looft Geo omdat hij zogenaamd zo kritisch is, Geo is echter gewoon negatief zodat het een soort bescherming is. Stylo is kritischer dan menig PSV'er zoals ook te merken is in zijn vrij kritische houding tegenover Brands. Zijn opmerking vandaag dat Toornstra over een half jaar voor 8 miljoen naar PSV komt. Zonder dat het weer overdreven is, als het goed gaat moet je dat ook gewoon kunnen zeggen.
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als PSV weer niet CL haalt, gaan ze in een flinke malaise komen ja. Toeschouwersaantallen+interesse zal terugvallen.
Over voorspellingen gesproken:quote:Op zondag 3 februari 2013 20:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zal nog steeds naar het stadion gaan hoor, no problemoquote:Op zondag 3 februari 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als PSV weer niet CL haalt, gaan ze in een flinke malaise komen ja. Toeschouwersaantallen+interesse zal terugvallen.
Echt een geweldige TD is het niet nee, maar ik vind het juist erg dat het beleid nog redelijk lijkt te lonen ook. Mertens als Belgisch international heeft bijna een waarde verdubbeling gehad, Strootman ruim. Willems is het 7-voudige waard geworden en Matavz is ook niet in waarde gedaald. Alleen Wijnaldum maken ze wat verlies op, al valt dat ook nog te betwijfelen gezien zijn goede cijfers dit seizoen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Worden ze kampioen en pakken ze 20 miljoen CL-recettes en kampioenschapsgelden, heeft Brands het pijnlijk genoeg zeer goed gedaan als je puur naar resultaten kijkt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is nu de vraag of dat positief voor PSV uitpakt of niet. Het is 50/50, maar een ENORM risico dat als het verkeerd gaat, PSV er HEEL lang niet meer bovenop komt.
Buitendam is juist een PSV pijperquote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stylo kritisch over PSV?. Door mijn eeuwige gezaag ja. Daarvoor pijpte hij Brands net als alle andere debielen in dat topic, Buitendam en Geo (en nog wat anderen) uitgezonderd.
Je begint wartaal uit te slaan. Misschien even toch maar even achter je computer vandaan gaan.quote:
DVD van Gini opsturen naar elke club en je pakt net geen verlies.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Echt een geweldige TD is het niet nee, maar ik vind het juist erg dat het beleid nog redelijk lijkt te lonen ook. Mertens als Belgisch international heeft bijna een waarde verdubbeling gehad, Strootman ruim. Willems is het 7-voudige waard geworden en Matavz is ook niet in waarde gedaald. Alleen Wijnaldum maken ze wat verlies op, al valt dat ook nog te betwijfelen gezien zijn goede cijfers dit seizoen.
Hier hebben we niets aan.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Je begint wartaal uit te slaan. Misschien even toch maar even achter je computer vandaan gaan.
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
DVD van Gini opsturen naar elke club en je pakt net geen verlies.
Shreyasquote:Op zondag 3 februari 2013 21:07 schreef Shreyas het volgende:
PSV wint gewoon van Vitesse, Vitesse is helemaal niets meer na de winterstop, ze verliezen alles, die overwinning op Ajax kon alleen maar omdat die wedstrijd om 12:30 uur was. Matige clubs als ADO en Feyenoord kunnen dan ook van ons winnen.
PSV wint van Utrecht, want ze spelen die wedstrijd thuis en dan is PSV gewoon heel goed.
PSV wint makkelijk in de Kuip, want ze hebben gewoon meer kwaliteit en het succes van Feyenoord hangt er af van of Pelle een goede dag heeft. Sowieso (Ajax) > PSV > (FC Twente) > Feyenoord
Ik denk ook wel dat PSV wint van Vitesse. Utrecht en Feyenoord gaan lastiger worden.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:07 schreef Shreyas het volgende:
PSV wint gewoon van Vitesse, Vitesse is helemaal niets meer na de winterstop, ze verliezen alles, die overwinning op Ajax kon alleen maar omdat die wedstrijd om 12:30 uur was. Matige clubs als ADO en Feyenoord kunnen dan ook van ons winnen.
PSV wint van Utrecht, want ze spelen die wedstrijd thuis en dan is PSV gewoon heel goed.
PSV wint makkelijk in de Kuip, want ze hebben gewoon meer kwaliteit en het succes van Feyenoord hangt er af van of Pelle een goede dag heeft. Sowieso (Ajax) > PSV > (FC Twente) > Feyenoord
treffende samenvatting, PSV kampioenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:07 schreef Shreyas het volgende:
Denk je nou echt dat ze veel verliezen op die aankopen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee manquote:Op zondag 3 februari 2013 21:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Mertens als Belgisch international heeft bijna een waarde verdubbeling gehad,
Matavz 5/6 gekocht, gaat voor 9 wegquote:Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze veel verliezen op die aankopen.
Matavz was vorig jaar gewoon 7/8 ofzo op geboden.
Wijnaldum raakt geen kut, maar heeft er wel 11 inliggen. zal weinig winst of verlies opleveren
Mertens is wat ingezakt, maar gaat echt geen groot verlies opleveren.
Strootman is wel voor de hoofdprijs gehaald, maar gaat gewoon voor minstens het dubbele weg.
ja, ik hoop net zo goed als jij dat ze geen CL halen, Strootman z'n kniebanden afscheurt en Wijnaldum transfervrij wegloopt, maar erg waarschijnlijk is het niet dat ze in serieuze problemen komen.
Simpelweg om het feit dat hij ook al duur aangekocht is.quote:
Matavz was 7 miljoen.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Matavz 5/6 gekocht, gaat voor 9 weg
EL noemde hem de MVP van de Eredivisie dit moment, niet dat het wat zegt maar dit ws wel:quote:Op zondag 3 februari 2013 21:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Simpelweg om het feit dat hij ook al duur aangekocht is.
Hij is niet minder waard geworden, misschien zelfs meer, ondanks dat hij aardig ingezakt is, maar je verwacht toch niet serieus 10+ voor die kerel te vangen
ik wilde als argument gebruiken dat hij nog jong is, maar ik zie nu dat hij al 26 is. Zou je niet zeggenquote:
Zeker, het is niet meer dan logisch dit moment.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:19 schreef eight het volgende:
Ze staan op de eerste plaats, halen een doelpunten gemiddelde van ruim 3.4 per wedstrijd en zijn, nu dat ze een serie zware wedstrijden krijgen, op het juiste moment in topvorm.
Niet meer dan terecht dat PSV als dé favoriet voor de titel gezien wordt.
Nou ga je wel van een heel positief scenario uit ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Matavz 5/6 gekocht, gaat voor 9 weg
Gini gaat voor +- 6 weg
Driesje gaat sowieso voor 12 weg
de Stroot gaat voor 18-22 weg
Tjah
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:21 schreef De_Pel het volgende:
Op basis waarvan denk je dat iemand meer dan 10 miljoen neerlegt voor een kabouter van 26 die nog niets gepresteerd heeft en dit seizoen beduidend minder is dan het vorige?
quote:
Je weet net zo goed als ieder ander dat dat met name aan het team ligt en niet enkel aan mertens. Wordt vaak genoeg, volledig terecht, op die jongen gekankerd.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
EL noemde hem de MVP van de Eredivisie dit moment, niet dat het wat zegt maar dit ws wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Seizoen is nog niet afgelopen, maar hoe hij dit moment speelt dan gaat hij sowieso voor 10 miljoen weg, als het niet meer is..
Hij heeft geen/nauwelijks restwaarde meer voor zijn volgende club gezien zijn leeftijd, dan is 8-10 miljoen toch wel erg veel.quote:
Scorebordjournalistiek. In een team waar al meer dan 70 keer gescoord is zou je bouma nog linksbuiten kunnen zetten en een leuk aantal assists laten halen.quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 3 februari 2013 21:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek. In een team waar al meer dan 70 keer gescoord is zou je bouma nog linksbuiten kunnen zetten en een leuk aantal assists laten halen.
In rusland of turkije betalen ze dat anders graag voor hem...quote:Op zondag 3 februari 2013 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij heeft geen/nauwelijks restwaarde meer voor zijn volgende club gezien zijn leeftijd, dan is 8-10 miljoen toch wel erg veel.
neequote:Op zondag 3 februari 2013 21:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek. In een team waar al meer dan 70 keer gescoord is zou je bouma nog linksbuiten kunnen zetten en een leuk aantal assists laten halen.
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
verbaasd*quote:Op zondag 3 februari 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geluk. Je ziet hem na zijn doelpunten ook telkens heel verbaast kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |