Beter: ja. "Feijenoord kwalitatief zwaar minderwaardig"; bullshit. Dat was enkel bij Twente uit en PSV uit. Ajax was 'ietsje' beter.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
hmf heeft soms wel gelijk maar ajax was gwn beter dan feyenoord
Vanaf nu reageer ik niet meer op de ROC-gangsters Davy, Doublepain en Mrstylo. Met deze achterlijke mensen valt gewoon niet te praten.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:51 schreef Doublepain het volgende:
HMF is net zo'n huilie als Koeman, alles afschuiven en het ligt niet aan Feyenoord maar aan de tegenstander. Achja, gewoon doorheenkijken en negeren. Dat is het beste.
HBO hier.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vanaf nu reageer ik niet meer op de ROC-gangsters Davy, Doublepain en Mrstylo. Met deze achterlijke mensen valt gewoon niet te praten.
Mooi, stop je ook meteen met je onzin over PSV de hele tijd?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vanaf nu reageer ik niet meer op de ROC-gangsters Davy, Doublepain en Mrstylo. Met deze achterlijke mensen valt gewoon niet te praten.
Universiteit hier.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat was snel.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gedraag je er dan eens naar zou ik zeggen.
Post die van jou eens stoere bikkelquote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoef je facebook toch niet te posten, ROC'tje?
ik steun jequote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was snel.
Maar ik gedraag me er ook naar maar jij kan er niet tegen, omdat ik een andere mening heb.
Nee, je meningen zijn gewoon quatsj en niet op feiten gebaseerd maar op hetzelfde debielkwijlniveau "PSV WORDT KAMPIOENTJUH WANT WIJ SIJN DE BESTUH" a la Doublepain / Davy.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was snel.
Maar ik gedraag me er ook naar maar jij kan er niet tegen, omdat ik een andere mening heb.
Ik heb geen facebook.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Post die van jou eens stoere bikkel
Bedankt.quote:
Niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, je meningen zijn gewoon quatsj en niet op feiten gebaseerd maar op hetzelfde debielkwijlniveau "PSV WORDT KAMPIOENTJUH WANT WIJ SIJN DE BESTUH" a la Doublepain / Davy.
Worden ze kampioen en pakken ze 20 miljoen CL-recettes en kampioenschapsgelden, heeft Brands het pijnlijk genoeg zeer goed gedaan als je puur naar resultaten kijkt.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV kan onmogelijk uitkijken naar de langere termijn.
Brandts geeft constant geld uit.Waar van de meeste miskopen zijn, Dickie is na dit seizoen opgepleurd,.
jij looft Geo omdat hij zogenaamd zo kritisch is, Geo is echter gewoon negatief zodat het een soort bescherming is. Stylo is kritischer dan menig PSV'er zoals ook te merken is in zijn vrij kritische houding tegenover Brands. Zijn opmerking vandaag dat Toornstra over een half jaar voor 8 miljoen naar PSV komt is ook tekenend. Zonder dat het weer overdreven is, als het goed gaat moet je dat ook gewoon kunnen zeggen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, je meningen zijn gewoon quatsj en niet op feiten gebaseerd maar op hetzelfde debielkwijlniveau "PSV WORDT KAMPIOENTJUH WANT WIJ SIJN DE BESTUH" a la Doublepain / Davy.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |