quote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef Tropanzia het volgende:
Het kan nog alle kanten op. Vroegtijdige schreeuwkoppen heb en houdt je altijd. En veel meer kun je er niet van zeggen.
Hoewel ik denk dat PSV wel de meeste potentie heeft om kampioen te worden.
Ajax ja, met Feijenoord strak erachter (de twee punten die er nu zijn) op de tweede plek. Dat weet ik echt bijna zeker.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF, ik ben het met je eens.
PSV krijgt nu Vitesse uit waar Bony terug is
Een sterk FC Utrecht met de juiste schakel Toornstra
Feyenoord uit in de Kolkende Kuip
Ajax koploper aan het eind van deze maand.
Wanneer is de laatste keer dat jij voor PSV juichte? Ik moet diep gravenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Tyron het volgende:
sowieso gun je het niemand om fan van psv te zijn, zelfs je ergste vijand niet
FC Utrecht sneaky 3equote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax ja, met Feijenoord strak erachter (de twee punten die er nu zijn) op de tweede plek. Dat weet ik echt bijna zeker.
nooit, ik gun zelfs feyenoord (quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat jij voor PSV juichte? Ik moet diep graven
Dat vinden ze in Eindhoven raar.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
nooit, ik gun zelfs feyenoord () meer dan psv
Insgelijks t.o.v. Ajax (quote:Op zondag 3 februari 2013 20:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
nooit, ik gun zelfs feyenoord () meer dan psv
Feijenoorder.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Vermecelli het volgende:
Helpmefok is een gefrustreerde VVV supporter
Wrong.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wat kan jou het dan schelen wie er kampioen gaat wordenFeyenoord is toch geen titelkandidaat
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wat kan jou het dan schelen wie er kampioen gaat wordenFeyenoord is toch geen titelkandidaat
Zoals je zelf in de krant ook wel hebt gelezen weet je dat Feyenoord flink te kort komt in de topduels. Jullie hebben dan een mooi stadion, maar thats it..quote:
Want 6 topduels beslissen de eindstand.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Zoals je zelf in de krant ook wel hebt gelezen weet je dat Feyenoord flink te kort komt in de topduels. Jullie hebben dan een mooi stadion, maar thats it..
Ben benieuwd. Maar Feyenoord dit seizoen kampioen zie ik echt niet gebeuren.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want 6 topduels beslissen de eindstand.. Houd nou toch op man. Met PSV thuis en Vitesse thuis kunnen we nog een hoop compenseren.
zolang mathijsen fouten blijft maken is feijenoord niet serieus te nemen als titelkandidaat.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want 6 topduels beslissen de eindstand.. Houd nou toch op man. Met PSV thuis en Vitesse thuis kunnen we nog een hoop compenseren.
De topduels zijn wel de wedstrijden die normaal het verschil maken. Als PSV en Twente niet geregeld tegen een laagvlieger onderuit gingen lopen ze juist door de topduels weg van Feyenoord.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik houd hoop. Maar deze discussie is echt niet belangrijk. Het gaat erom: waar komt die waanzin van PSV'ers vandaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Maar Feyenoord dit seizoen kampioen zie ik echt niet gebeuren.
Leuke troll. Het was BMI.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef Adames het volgende:
[..]
zolang mathijsen fouten blijft maken is feijenoord niet serieus te nemen als titelkandidaat.
Thuis tegen een matig ado is makkelijker dan uit tegen een Venlo met dat veld van zequote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef Tchock het volgende:
Het is inderdaad de waan van de dag. Maar als je kijkt naar het spel van PSV tegen ADO vergeleken met dat van Ajax (die wedstrijd was echt om te janken) en Feyenoord (wat een prima wedstrijd was, maar weinig bijzonder) is het gewoon de makkelijkst scorende ploeg op dit moment. En ja, ze hebben af en toe een grote terugval met een rare uitslag, maar dat hebben Ajax, Twente, Vitesse en Feyenoord net zo goed af en toe.
PSV heeft dit seizoen 111 goals gemaakt en toch mag je ze niet zien als favoriet..quote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik houd hoop. Maar deze discussie is echt niet belangrijk. Het gaat erom: waar komt die waanzin van PSV'ers vandaan.
Er is ook geen enkele PSV'er van overtuigd dat PSV nu vrijwel zeker kampioen is, zelfs Mertens niet. Waarom er dan weer zo'n topic wordt geopend.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap de opportunisme ook niet. Heracles, Feyenoord en ADO waren toch ingecalculeerd. Tegen dat soort teams win je toch sowieso.
Hoewel dat natuurlijk nooit een op een te vergelijken is denk ik dat het wel aardig overeenkomt.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Thuis tegen een matig ado is makkelijker dan uit tegen een Venlo met dat veld van ze
Die is wel leuk geweest ja, ik heb het over Mathijsen en Janmaat in een wedstrijd niet zo lang geleden.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leuke troll. Het was BMI.. Nu oprotten.
achja psv kan makkelijk scoren als het even loopt maar zodra het tegen zit kunnen ze van elk matige ploeg verliezenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoewel dat natuurlijk nooit een op een te vergelijken is denk ik dat het wel aardig overeenkomt.
Precies, daar komt het op neer. De vraag is; wat levert je meer op aan het eind van het seizoen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
achja psv kan makkelijk scoren als het even loopt maar zodra het tegen zit kunnen ze van elk matige ploeg verliezen
Mooie open deur, maar die kan elke club opentrappenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
achja psv kan makkelijk scoren als het even loopt maar zodra het tegen zit kunnen ze van elk matige ploeg verliezen
Bij PSV duurde de 2-0 ook vrij lang. Daarvoor hield ADO nog redelijk stand. Pas daarna vlogen opeens alle ballen er in zoals die streep van Mertens.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef Tchock het volgende:
Het is inderdaad de waan van de dag. Maar als je kijkt naar het spel van PSV tegen ADO vergeleken met dat van Ajax (die wedstrijd was echt om te janken) en Feyenoord (wat een prima wedstrijd was, maar weinig bijzonder) is het gewoon de makkelijkst scorende ploeg op dit moment. En ja, ze hebben af en toe een grote terugval met een rare uitslag, maar dat hebben Ajax, Twente, Vitesse en Feyenoord net zo goed af en toe.
vind het bij psv toch ernstiger dan bij anderenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooie open deur, maar die kan elke club opentrappen
PSV werd weggespeeld door PEC.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV heeft dit seizoen 111 goals gemaakt en toch mag je ze niet zien als favoriet..
Echt haal die tering bril van je kop voordat iemand het zo eraf ramt, godvertyfus
Waar zie je dat aan? Ze hebben toch meer wedstrijden gewonnen?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
vind het bij psv toch ernstiger dan bij anderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |