quote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef Tropanzia het volgende:
Het kan nog alle kanten op. Vroegtijdige schreeuwkoppen heb en houdt je altijd. En veel meer kun je er niet van zeggen.
Hoewel ik denk dat PSV wel de meeste potentie heeft om kampioen te worden.
Ajax ja, met Feijenoord strak erachter (de twee punten die er nu zijn) op de tweede plek. Dat weet ik echt bijna zeker.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF, ik ben het met je eens.
PSV krijgt nu Vitesse uit waar Bony terug is
Een sterk FC Utrecht met de juiste schakel Toornstra
Feyenoord uit in de Kolkende Kuip
Ajax koploper aan het eind van deze maand.
Wanneer is de laatste keer dat jij voor PSV juichte? Ik moet diep gravenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Tyron het volgende:
sowieso gun je het niemand om fan van psv te zijn, zelfs je ergste vijand niet
FC Utrecht sneaky 3equote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax ja, met Feijenoord strak erachter (de twee punten die er nu zijn) op de tweede plek. Dat weet ik echt bijna zeker.
nooit, ik gun zelfs feyenoord (quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat jij voor PSV juichte? Ik moet diep graven
Dat vinden ze in Eindhoven raar.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
nooit, ik gun zelfs feyenoord () meer dan psv
Insgelijks t.o.v. Ajax (quote:Op zondag 3 februari 2013 20:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
nooit, ik gun zelfs feyenoord () meer dan psv
Feijenoorder.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Vermecelli het volgende:
Helpmefok is een gefrustreerde VVV supporter
Wrong.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wat kan jou het dan schelen wie er kampioen gaat wordenFeyenoord is toch geen titelkandidaat
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wat kan jou het dan schelen wie er kampioen gaat wordenFeyenoord is toch geen titelkandidaat
Zoals je zelf in de krant ook wel hebt gelezen weet je dat Feyenoord flink te kort komt in de topduels. Jullie hebben dan een mooi stadion, maar thats it..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |