abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122438826
Voor de duidelijkheid, ik zeg nergens dat Mertens een slechte speler is.

Echter, 12 miljoen of meer vind ik hem gewoon absoluut niet waard. Hele aardige speler, maar niet voor in de basis van een topclub uit een topcompetitie. Kunnen jullie nu inene wel hier gaan blaten van wel, maar hij wordt niet voor niets ook in het psv-topic regelmatig bekritiseerd.

Daarbij blijft het feit dat hij een 26 jarige kabouter zonder internationale ervaring is zijn waarde drukken.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_122438858
pi_122438972
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:32 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Vooral doen, toont met name je eigen sneuheid aan :')
idd, dalijk gaat ie nog roepen dat Bouma ook zoveel goals en assists zou halen op die plek.
pi_122439105
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:32 schreef De_Pel het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik zeg nergens dat Mertens een slechte speler is.

Echter, 12 miljoen of meer vind ik hem gewoon absoluut niet waard. Hele aardige speler, maar niet voor in de basis van een topclub uit een topcompetitie. Kunnen jullie nu inene wel hier gaan blaten van wel, maar hij wordt niet voor niets ook in het psv-topic regelmatig bekritiseerd.

Daarbij blijft het feit dat hij een 26 jarige kabouter zonder internationale ervaring is zijn waarde drukken.
Ik ben het eens met je stelling, maar een club als Schalke/Newcastle kan ook blind een bedrag van 12 miljoen ophoesten. Behendige spelers met een goed schot in de benen zijn nou eenmaal de favoriete paniek aankopen.
pi_122439171
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

idd, dalijk gaat ie nog roepen dat Bouma ook zoveel goals en assists zou halen op die plek.
Donderstraal toch op joh zielig figuur :')
Jullie verdraaien m'n woorden/argument om maar je gelijk te halen.
pi_122439942
Mertens is een type Bas Dost, meester tegen de kleine clubs, tegen grote clubs kan hij geen reet. Laat hem maar gewoon in de Nederlandse competitie blijven anders is zijn carrière snel ten einde.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_122440124
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik ben het eens met je stelling, maar een club als Schalke/Newcastle kan ook blind een bedrag van 12 miljoen ophoesten. Behendige spelers met een goed schot in de benen zijn nou eenmaal de favoriete paniek aankopen.
Had hij nou 22 geweest had ik daar ook nog wel in willen geloven.
pi_122440205
Ajax kampioen :)
Groot fan van User Wotte
pi_122440501
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:52 schreef Tjacka het volgende:
Op papier heeft PSV de beste selectie en eigenlijk ook het makkelijkste programma, Ajax moet nog uit bij PSV en Twente bijvoorbeeld. Het punt is dat als het even niet loopt bij PSV, het halve elftal ineens op halve kracht speelt en daar is PSV kwetsbaar, pure mentaliteitskwestie. Als PSV snel op voorsprong komt en het gaat lekker, geven alle spelers ineens 110% en dat is de reden voor de grote uitslagen. Maar als zowel Ajax én PSV gewoon hun niveau halen in iedere wedstrijd, dan wordt PSV kampioen, helaas.
pi_122440555
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Op papier heeft PSV de beste selectie en eigenlijk ook het makkelijkste programma, Ajax moet nog uit bij PSV en Twente bijvoorbeeld. Het punt is dat als het even niet loopt bij PSV, het halve elftal ineens op halve kracht speelt en daar is PSV kwetsbaar, pure mentaliteitskwestie. Als PSV snel op voorsprong komt en het gaat lekker, geven alle spelers ineens 110% en dat is de reden voor de grote uitslagen. Maar als zowel Ajax én PSV gewoon hun niveau halen in iedere wedstrijd, dan wordt PSV kampioen, helaas.
PSV moet Vitesse, Feyenoord en Twente uit..
pi_122440805
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

PSV moet Vitesse, Feyenoord en Twente uit..
Vitesse is sinds December al niets meer (om Ajax te verslaan om 12:30 uur hoef je zelf niet eens goed te zijn, hun overige wedstrijden waren om te janken). Feyenoord verslaan ze sowieso wel, die ploeg doet het best aardig door in de wedstrijden tegen de kleintjes steeds (met af en toe wat geluk) de volle buit te pakken, maar in welke wedstrijd tegen een grote club hebben ze geschitterd? Hun beste wedstrijd was in de Kuip tegen Ajax (juist om 12:30) en toen gingen ze nog bijna de boot in ook.

Twente uit zal inderdaad wel lastig worden.
pi_122440878
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:01 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Vitesse is sinds December al niets meer (om Ajax te verslaan om 12:30 uur hoef je zelf niet eens goed te zijn, hun overige wedstrijden waren om te janken). Feyenoord verslaan ze sowieso wel, die ploeg doet het best aardig door in de wedstrijden tegen de kleintjes steeds (met af en toe wat geluk) de volle buit te pakken, maar in welke wedstrijd tegen een grote club hebben ze geschitterd? Hun beste wedstrijd was in de Kuip tegen Ajax (juist om 12:30) en toen gingen ze nog bijna de boot in ook.

Twente uit zal inderdaad wel lastig worden.
Mocht Rutten blijven dan schat ik Vitesse hoog in, vooral omdat Bony terugkomt.
pi_122440907
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Groot fan van User Wotte
pi_122440944
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:02 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Mocht Rutten blijven dan schat ik Vitesse hoog in, vooral omdat Bony terugkomt.
In december hadden ze ook Bony en toen hebben ze 3 keer verloren (met Rutten). Het rommelt als de gekke in Arnhem, ik zie hun niet meer terugkomen en spelen zoals voor December, ten minste niet dit seizoen.
pi_122441045
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:03 schreef Shreyas het volgende:

[..]

In december hadden ze ook Bony en toen hebben ze 3 keer verloren (met Rutten). Het rommelt als de gekke in Arnhem, ik zie hun niet meer terugkomen en spelen zoals voor December, ten minste niet dit seizoen.
Kan wel kloppen, ik hoop het iig. Maar ik voorzie slechte dingen met Bony die tegenover Marcelo komt te staan ;(
pi_122444283
Ik wil TS graag laten weten dat PSV nooit meer kampioen zal worden, de laatste keer zal 2007-08 blijven.
pi_122445194
Altijd mooi om op de feiten vooruit te lopen. Laten we over 3 weken het hierover hebben. Totaal onzinnige discussie.

PSV wint uit tegen een 'leeggekocht' Heracles met 1-5, waar Ajax het tegen een 'volledig' Heracles niet voor elkaar kreeg om meer dan een punt mee naar Amsterdam te nemen. Tegen zga zelfde Heracles waar PSV de beker tegen won.

PSV wint uit tegen NAC met 1-6, op hetzelfde veld waar Feyenoord een week daarvoor punten verspeelde 'vanwege datzelfde belabberde knollenveld'.

Iedereen wint tegen iedereen, en iedereen verliest tegen iedereen. Totaal onzinnig om het hier nu over te gaan hebben. Over 3 weken heeft PSV 3 belangrijke tegenstanders gehad, maar de rest is ook nog aan de beurt, dus kan er weer van alles gebeuren.

Altijd vreemd om op de feiten vooruit te lopen.

Conclusie; Nederland is gek geworden.

quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik houd hoop. Maar deze discussie is echt niet belangrijk. Het gaat erom: waar komt die waanzin van PSV'ers vandaan.
Welke waanzin. PSV staat bovenaan, is het dan zo vreemd om te veronderstellen dat we wellicht kampioen kunnen worden?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_122495331
Voor de lutsers die zich al rijkrekenen met toptransfers:

Even in overweging nemen:

Lijkt 12+ voor een 26-jarige kabouter dan nog zo reeel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')