quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:41 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil ook een NAS en SSD.
Maar snap die shit echt niet.
Waarschijnlijk gebruik je hem ook nooit, maar je wilt hem wel hebben en dan is het net zo makkelijk om die paar GB op een HDD te zettenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:45 schreef Smoofie het volgende:
Je pagefile is niet zo groot man, bij mij iig niet.
als er niks mis mee isquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef Typisch het volgende:
http://tweakers.net/aanbod/497081/game-pc-te-koop-(deels-met-garantie)-i7-950-g1sniper-gtx660.html
Zoiets is dan toch fucking goedkoop of niet?
Blijkbaar wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Valt weinig aan te snappen, gewoon d'r indrukken en gebruiken.
Zelfde met de NAS, hardeschijven inproppen en klaar is het eigenlijk.
als mensen die er zelf niet zo veel verstand van hebben erover praten dan wordt het verhaal alleen maar moeilijkerquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Maar op mijn werk spraken er 2 mensen eens over en ik kreeg er hoofdpijn van.
Dacht misschien is het echt zo moeilijk.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef Typisch het volgende:
http://tweakers.net/aanbod/497081/game-pc-te-koop-(deels-met-garantie)-i7-950-g1sniper-gtx660.html
Zoiets is dan toch fucking goedkoop of niet?
Waarom niet gewoon automatisch laten doen?quote:
Omdat je er dan niet bij hoort onder de échte ict-nerds.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon automatisch laten doen?
Omdat dat niet nerd genoeg is,duhquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon automatisch laten doen?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Pascalus het volgende:
Kun je op een laptop goed gamen of heb je daar echt een desktop pc voor nodig?
Ik zit hier achter een PC die al moeite heeft om Bioshock 1 soepel te draaien en ben op zoek naar iets beters.
Dit is geen 'ik zoek een pc' hulp groep.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Pascalus het volgende:
Kun je op een laptop goed gamen of heb je daar echt een desktop pc voor nodig?
Ik zit hier achter een PC die al moeite heeft om Bioshock 1 soepel te draaien en ben op zoek naar iets beters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |