dan nog moet eerst alles worden uitgepakt voordat de rars worden verwijderd, of je het nou automatisch doet of nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef Happel het volgende:
[..]
rar's uitpakken? Doe ik nooit. Wordt voor me gedaan.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:41 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil ook een NAS en SSD.
Maar snap die shit echt niet.
Waarom wil je het dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:41 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil ook een NAS en SSD.
Maar snap die shit echt niet.
Al in bios gezien.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
De zeer sterkte comedie 'Black Knight' is bezig op Veronica.
Sneller laden enzo.quote:
gewoon niceness aanpassen,quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat auto repair 'n Extract is langzamer dan zelf uitpakken met winrar en repairen met quickpar.
ook al op Eurosportquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
De zeer sterkte comedie 'Black Knight' is bezig op Veronica.
SSD behandel je als normale schijf, dus er in prikken, andere harde schijven ontkoppelen, Windows installeren en harde schijven weer koppelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al in bios gezien.
[..]
Sneller laden enzo.
Maar ik weet waarvoor ze het gebruiken, maar snap niets van de installatie.
Vandaag nog.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt wel eens leukere grappen gemaakt.
Maar dan heb je toch windows op 2 schijven?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef Adames het volgende:
[..]
SSD behandel je als normale schijf, dus er in prikken, andere harde schijven ontkoppelen, Windows installeren en harde schijven weer koppelen
Kanker, wat ben jij dom zeg.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch windows op 2 schijven?
die op de HDD gebruik je dan niet meer en kan je verwijderenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat had ik wel meteen al gedaan, die wordt altijd heel sneaky wat groter.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:39 schreef Adames het volgende:
[..]
gelijk doen
pagefile ook verplaatst?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ooooh oke. Dan ga ik ook zo iets kopen. Wist niet dat het zo makkelijk was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
die op de HDD gebruik je dan niet meer en kan je verwijderen
Hou je bek jood.quote:
Is toch best normale vraag.quote:
SSD is heel makkelijk, en is ook gewoon illegaal te downloaden op ThePirateBayquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al in bios gezien.
[..]
Sneller laden enzo.
Maar ik weet waarvoor ze het gebruiken, maar snap niets van de installatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |