quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:41 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil ook een NAS en SSD.
Maar snap die shit echt niet.
Waarschijnlijk gebruik je hem ook nooit, maar je wilt hem wel hebben en dan is het net zo makkelijk om die paar GB op een HDD te zettenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:45 schreef Smoofie het volgende:
Je pagefile is niet zo groot man, bij mij iig niet.
als er niks mis mee isquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef Typisch het volgende:
http://tweakers.net/aanbod/497081/game-pc-te-koop-(deels-met-garantie)-i7-950-g1sniper-gtx660.html
Zoiets is dan toch fucking goedkoop of niet?
Blijkbaar wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Valt weinig aan te snappen, gewoon d'r indrukken en gebruiken.
Zelfde met de NAS, hardeschijven inproppen en klaar is het eigenlijk.
als mensen die er zelf niet zo veel verstand van hebben erover praten dan wordt het verhaal alleen maar moeilijkerquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Maar op mijn werk spraken er 2 mensen eens over en ik kreeg er hoofdpijn van.
Dacht misschien is het echt zo moeilijk.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef Typisch het volgende:
http://tweakers.net/aanbod/497081/game-pc-te-koop-(deels-met-garantie)-i7-950-g1sniper-gtx660.html
Zoiets is dan toch fucking goedkoop of niet?
Waarom niet gewoon automatisch laten doen?quote:
Omdat je er dan niet bij hoort onder de échte ict-nerds.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon automatisch laten doen?
Omdat dat niet nerd genoeg is,duhquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon automatisch laten doen?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Pascalus het volgende:
Kun je op een laptop goed gamen of heb je daar echt een desktop pc voor nodig?
Ik zit hier achter een PC die al moeite heeft om Bioshock 1 soepel te draaien en ben op zoek naar iets beters.
Dit is geen 'ik zoek een pc' hulp groep.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Pascalus het volgende:
Ik zit hier achter een PC die al moeite heeft om Bioshock 1 soepel te draaien en ben op zoek naar iets beters.
http://www.xnotebooks.nl/(...)-optimus-p170em.htmlquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Pascalus het volgende:
Voetbal?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef ValHallen het volgende:
Ik snap oprecht geen reet van waar jullie het over hebben.
Gewoon je zwaktes niet tonen en ja knippen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef ValHallen het volgende:
Hiroshimaquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Die explosie op het scherm vind ik wel heel cool. Dat heeft die van mij niet.
Weet iemand waar ik dat kan kopen?
*knikken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon je zwaktes niet tonen en ja knippen.
kanker rensquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Pascalus het volgende:
Ik ook niet, maar dat niet laten zien. Smoof is hier best gemeen in.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef ValHallen het volgende:
Je bent pas echt in staat tot grootsheid als je ook je zwaktes kent.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon je zwaktes niet tonen en ja knippen.
nee, goed gamen gaat niet. ergonomisch en qua prestaties niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Pascalus het volgende:
Ga je nog pakjes openen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een schaar maakt bij het knippen een ja knikkende beweging.
Smoofie is een ontzettend onzeker jochie gezien zijn wikipedia-alwetendheid.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat niet laten zien. Smoof is hier best gemeen in.
Hey wat grappig, dat heb ik hier op een tegeltje hangen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bent pas echt in staat tot grootsheid als je ook je zwaktes kent.
Die heb ik gemistquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, na Johannes zijn tribute en mijn latere pakje met Strootgod erin is het mooi geweest.
Dat is echt zo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Smoofie is een ontzettend onzeker jochie gezien zijn wikipedia-alwetendheid.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In mijn onderschrift kijken.
Dat kan, maar je bedoelde knippen. Geef maar toe.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een schaar maakt bij het knippen een ja knikkende beweging.
knikkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan, maar je bedoelde knippen. Geef maar toe.
De keren dat LittleRabbit z'n ongelijk toegeeft zijn op één hand te tellen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan, maar je bedoelde knippen. Geef maar toe.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag mij af of iemand dit heeft.
OMG OMH OMG OGMGOMGOMGOMGOMGOMG STROOTGODD!!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
En voor de onthulling van goatman check
www.youtube.com/danosvanos90
Vraag me af of de mensen wel door hebben dat de muziek die gebruikt wordt veelal door you gelikete muziek op youtube is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, na Johannes zijn tribute en mijn latere pakje met Strootgod erin is het mooi geweest.
Nicki Minaj is overduidelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag me af of de mensen wel door hebben dat de muziek die gebruikt wordt veelal door you gelikete muziek op youtube is.
Ik probeer hem te verslaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
De keren dat LittleRabbit z'n ongelijk toegeeft zijn op één hand te tellen.
toen was alles nog zwart witquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Happel het volgende:
Dat gifje bestond al voordat ik geboren was.
Meer dan 30 jaar geleden dus?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat gifje bestond al voordat ik geboren was.
Ik doe dat niet. Ik ben niet zo triest.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor een like op mijn filmpje ben ik tot veel in staat.
Reactie: Nobody gives a fuckquote:
Eigenlijk 8 dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij volgt slechts 7 mensen, waaronder Frank&Ronald de Boer.
Hij was al lelijk, maar die jaren Turkije hebben hem geen goed gedaan.quote:
quote:
twitter:FrankRonald1970 twitterde op donderdag 24-01-2013 om 20:59:16Hi @arveladze_shota, do you remember 1998? Winner KNVB cup. You never stopped kissing! @AFCAjax Welcome on Twitter http://t.co/f1JFvWGu reageer retweet
"Ga naar DIG dan."quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:03 schreef Typisch het volgende:
Nog een vraagje en dan hak ik gewoon de knoop door, welke goedkopere videokaart zal ik hier dan instoppen? En waarom.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:03 schreef Typisch het volgende:
Nog een vraagje en dan hak ik gewoon de knoop door, welke goedkopere videokaart zal ik hier dan instoppen? En waarom.
[ afbeelding ]
successupporterquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik neem die knul wel in bescherming want hij heeft een VI UI
Een aap is beter met photoshop dan jij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, hij is beter met photoshop/movie maker dan ik. Dus dan ben je een hele grote.
Zelfs beter dan ik, dan ben je dus ongeveer niveau Peter Jackson.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, hij is beter met photoshop/movie maker dan ik. Dus dan ben je een hele grote.
Het is 'Stijn noch Rens', niet 'noch Stijn, noch Rens'.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben geen kloon.
Ik ben noch Stijn, noch Rens.
Maar dat geloven jullie niet, dus whatever.
Best gay dit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben geen kloon.
Ik ben noch Stijn, noch Rens.
Maar dat geloven jullie niet, dus whatever.
Ik ben volgens mij de enige hier die VI altijd een 10 geeft. Een lager cijfer kan simpel weg niet, elke show is een topshow.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is driekwart hier, na een slechte aflevering gaan ze meteen haten
waz met jouquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is 'Stijn noch Rens', niet 'noch Stijn, noch Rens'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |