http://www.xnotebooks.nl/(...)-optimus-p170em.htmlquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Pascalus het volgende:
Kun je op een laptop goed gamen of heb je daar echt een desktop pc voor nodig?
Ik zit hier achter een PC die al moeite heeft om Bioshock 1 soepel te draaien en ben op zoek naar iets beters.
Voetbal?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef ValHallen het volgende:
Ik snap oprecht geen reet van waar jullie het over hebben.
Gewoon je zwaktes niet tonen en ja knippen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef ValHallen het volgende:
Hiroshimaquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Die explosie op het scherm vind ik wel heel cool. Dat heeft die van mij niet.
Weet iemand waar ik dat kan kopen?
*knikken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon je zwaktes niet tonen en ja knippen.
kanker rensquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Pascalus het volgende:
Ik zit hier achter een PC die al moeite heeft om Bioshock 1 soepel te draaien en ben op zoek naar iets beters.
Ik ook niet, maar dat niet laten zien. Smoof is hier best gemeen in.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef ValHallen het volgende:
Je bent pas echt in staat tot grootsheid als je ook je zwaktes kent.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon je zwaktes niet tonen en ja knippen.
nee, goed gamen gaat niet. ergonomisch en qua prestaties niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Pascalus het volgende:
Ga je nog pakjes openen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een schaar maakt bij het knippen een ja knikkende beweging.
Smoofie is een ontzettend onzeker jochie gezien zijn wikipedia-alwetendheid.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat niet laten zien. Smoof is hier best gemeen in.
Hey wat grappig, dat heb ik hier op een tegeltje hangen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bent pas echt in staat tot grootsheid als je ook je zwaktes kent.
Die heb ik gemistquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, na Johannes zijn tribute en mijn latere pakje met Strootgod erin is het mooi geweest.
Dat is echt zo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Smoofie is een ontzettend onzeker jochie gezien zijn wikipedia-alwetendheid.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In mijn onderschrift kijken.
Dat kan, maar je bedoelde knippen. Geef maar toe.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een schaar maakt bij het knippen een ja knikkende beweging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |