Darten met allerlei derdewereldslanden is lachwekkend man.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hey 422! Maat, makker, gabber, vriend!
Even gegoogled. Ik zie dat je een clownsact aan het downloaden bent?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom blijft mijn torrent hangen op 99%(Volkomen legaal uiteraard)
[ afbeelding ]
Sorry, ik heb je post gemist denk ik.quote:
Ik heb allang op je gereageerd, wel opletten hequote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even wachten tot Davy of tom dit ziet, dan wordt het weer lachen, gieren,brullen geblazen.
Kan gebeurenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even gegoogled. Ik zie dat je een clownsact aan het downloaden bent?
[..]
Sorry, ik heb je post gemist denk ik.
Provocerende op... nou krijg de rambam maar.quote:
Goede comebackquote:Op zondag 3 februari 2013 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb allang op je gereageerd, wel opletten he
Oh nee toch. Hopelijk stort games.fok niet in als een kaartenhuis nu.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Provocerende op... nou krijg de rambam maar.
weg hier.
Ja. Een inmiddels overleden clownsact. Hij ging uit wandelen in Noorwegen en vroor dood.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Sorry, ik heb je post gemist denk ik.
Dat is Slipknot.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
It's a game to build Games.fok to a mastersite. The ball is round, eleven against elevenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee toch. Hopelijk stort games.fok niet in als een kaartenhuis nu.
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon je taken uitvoeren vlegel.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neh, zoals je zag zijn er ook 2 ajax-tt's geweest. Toen jankte ook niemand.quote:
Genoot jij ook zo van die Opa in het veld toen?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk Ajax - Psv nog met regelmatig terug. Oh oh oh wat domineerde Ajax toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |