quote:Op zondag 3 februari 2013 19:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Club TT mag niet hier he, ken de regels.
Waar staan al die regels?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Boeiend. Dan veranderen ze het weer. Het heeft er gestaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:10 schreef j0rdiiii het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #1396 Ajax 3-0 Feyenoord, zondag Vitesse er afquote:Op zondag 3 februari 2013 19:10 schreef j0rdiiii het volgende:
En dit ja.quote:
Dat was Ajax.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #1396 Ajax 3-0 Feyenoord, zondag Vitesse er af
VBL / [VBL Slowchat] #1387 Ajax heerst.quote:
Dat was ook Ajax.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #1387 Ajax heerst.
Dat zijn 3 clubs en geen enkele club.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #1396 Ajax 3-0 Feyenoord, zondag Vitesse er af
Nounounou.quote:
- Psv'ers niet geoorloofdquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ik zal hem laten staan, speciaal voor jou.
Ah, ik ken ze weer. Bedanktquote:Op zondag 3 februari 2013 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
- Psv'ers niet geoorloofd
- geen clubs in de TT
- Denk na voor je post
- Subtiel gebruik van 'kanker' wordt getolereerd niet geaccepteerd
- Littlerabbit is koning
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet ik even vragen of GGMM je wilt pijpen of hoeft dat niet?
Tja... laat het een herinnering zijn, een staatsgreep zit in een klein hoekje. We laten immers als Psv'ers toe.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:15 schreef Doublepain het volgende:
Maar dat laatste is geen regel maar een feit.
Ik klap je op je neus lelijke brabotroll.quote:
Alsof GGMM zoiets moet vragenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bij GGMM durf ik zelf wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verander die TT eens .quote:
Doe us aardig. Anders moet ik helaas mijn noodplan in werking laten treden.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik klap je op je neus lelijke brabotroll.
Even wachten tot Davy of tom dit ziet, dan wordt het weer lachen, gieren,brullen geblazen.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
Prachtige aanname. Mooiste goal van dit weekend.
Hoppaquote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Doe us aardig. Anders moet ik helaas mijn noodplan in werking laten treden.
Hey 422! Maat, makker, gabber, vriend!quote:
Met darten?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
mogge
scheurt er eentje al zn spieren
Darten met allerlei derdewereldslanden is lachwekkend man.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hey 422! Maat, makker, gabber, vriend!
Even gegoogled. Ik zie dat je een clownsact aan het downloaden bent?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom blijft mijn torrent hangen op 99%(Volkomen legaal uiteraard)
[ afbeelding ]
Sorry, ik heb je post gemist denk ik.quote:
Ik heb allang op je gereageerd, wel opletten hequote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even wachten tot Davy of tom dit ziet, dan wordt het weer lachen, gieren,brullen geblazen.
Kan gebeurenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even gegoogled. Ik zie dat je een clownsact aan het downloaden bent?
[..]
Sorry, ik heb je post gemist denk ik.
Provocerende op... nou krijg de rambam maar.quote:
Goede comebackquote:Op zondag 3 februari 2013 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb allang op je gereageerd, wel opletten he
Oh nee toch. Hopelijk stort games.fok niet in als een kaartenhuis nu.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Provocerende op... nou krijg de rambam maar.
weg hier.
Ja. Een inmiddels overleden clownsact. Hij ging uit wandelen in Noorwegen en vroor dood.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Sorry, ik heb je post gemist denk ik.
Dat is Slipknot.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
It's a game to build Games.fok to a mastersite. The ball is round, eleven against elevenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee toch. Hopelijk stort games.fok niet in als een kaartenhuis nu.
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon je taken uitvoeren vlegel.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neh, zoals je zag zijn er ook 2 ajax-tt's geweest. Toen jankte ook niemand.quote:
Genoot jij ook zo van die Opa in het veld toen?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk Ajax - Psv nog met regelmatig terug. Oh oh oh wat domineerde Ajax toen
Welke ronde is dat?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax haalt daar de schaal op, niets mis mee.
gekkiequote:Op zondag 3 februari 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax haalt daar de schaal op, niets mis mee.
Over 2 weken.quote:
Ik vraag je niet om je menning.. ach kan mij het rukken..quote:Op zondag 3 februari 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neh, zoals je zag zijn er ook 2 ajax-tt's geweest. Toen jankte ook niemand.
Sowieso is het een beetje zielig als je hierom begint te janken.
Ja joh, Toornstra ook al geschorst. Mijn voetbalmanager begon zo goed deze week.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 2 weken.
Toornstra terug van zijn schorsing, en ze kunnen gaan.
Utrecht speelde ziek goed vandaag
Zoveel koffie is niet goed voor je Stijn. Begrijp dat nou eens.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik kom zo terug met een comeback. eerst koffie pakken
Dat kan interessant worden ja, ze zitten aardig in een flow Utrecht, maar volgende week Vitesse wordt ook geen makkie voor PSVquote:Op zondag 3 februari 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 2 weken.
Toornstra terug van zijn schorsing, en ze kunnen gaan.
Utrecht speelde ziek goed vandaag
Isaac_Cuencaquote:Op zondag 3 februari 2013 19:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar is die user eigenlijk gebleven?
Je had bijna geluk man, klein lekje in dat apparaat man, sloot 'm niet goedquote:Op zondag 3 februari 2013 19:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zoveel koffie is niet goed voor je Stijn. Begrijp dat nou eens.
Ik verwacht er weinig van komen net terug uit de winter/zomerstop.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerst maar eens Steaua uitschakelen, geen idee wat voor niveau dat is
Bony is backquote:Op zondag 3 februari 2013 19:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan interessant worden ja, ze zitten aardig in een flow Utrecht, maar volgende week Vitesse wordt ook geen makkie voor PSV
Staan wel stijf bovenaan, maar Ajax wint de EL sowieso in eigen huis. Al is het maar omdat dit Fok! is.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerst maar eens Steaua uitschakelen, geen idee wat voor niveau dat is
YOLOquote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staan wel stijf bovenaan, maar Ajax wint de EL sowieso in eigen huis. Al is het maar omdat dit Fok! is.
Laatste CL finale in de Arena was ik bij, tenminste ik denk dat dat de laatste en enige was Juventus-Realquote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staan wel stijf bovenaan, maar Ajax wint de EL sowieso in eigen huis. Al is het maar omdat dit Fok! is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet voor Happeltjes geschikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]Wtf heeft die gozer voor een waterhoofd trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |