Oke.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:07 schreef Saind het volgende:
Krantje lezen
Gedragen jullie je in mijn afwezigheid? Anders kom ik stompen uitdelen
Geen voldongen feit.quote:
Zondag staan we 1. Dankzij Feyenoord. Of gaan jullie weer expres verliezen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou ik toch niet willen stellen.
Van expres verliezen is nooit sprake geweest. Maar het doet me wel deugd dat die actie nog steeds zo wordt aangehaald.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zondag staan we 1. Dankzij Feyenoord. Of gaan jullie weer expres verliezen?
Jullie waren er iig wel blij meequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Van expres verliezen is nooit sprake geweest. Maar het doet me wel deugd dat die actie nog steeds zo wordt aangehaald.
Een foto om te twijfelen aan iemands geaardheid.quote:
hij heeft volgens mij een vriendin dus je maakt geen kans sorryquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een foto om te twijfelen aan iemands geaardheid.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nuytinck een paar jaar geleden ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij heeft volgens mij een vriendin dus je maakt geen kans sorry
Is hij echt een natte?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
nuytinck een paar jaar geleden ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |