Oke.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:07 schreef Saind het volgende:
Krantje lezen
Gedragen jullie je in mijn afwezigheid? Anders kom ik stompen uitdelen
Geen voldongen feit.quote:
Zondag staan we 1. Dankzij Feyenoord. Of gaan jullie weer expres verliezen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou ik toch niet willen stellen.
Van expres verliezen is nooit sprake geweest. Maar het doet me wel deugd dat die actie nog steeds zo wordt aangehaald.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zondag staan we 1. Dankzij Feyenoord. Of gaan jullie weer expres verliezen?
Jullie waren er iig wel blij meequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Van expres verliezen is nooit sprake geweest. Maar het doet me wel deugd dat die actie nog steeds zo wordt aangehaald.
Een foto om te twijfelen aan iemands geaardheid.quote:
hij heeft volgens mij een vriendin dus je maakt geen kans sorryquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een foto om te twijfelen aan iemands geaardheid.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nuytinck een paar jaar geleden ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij heeft volgens mij een vriendin dus je maakt geen kans sorry
Is hij echt een natte?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
nuytinck een paar jaar geleden ook.
Hoe weet je dat dan?quote:
Bronnen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan?
Als hij echt een natte was, dan ging hij wel naar Ajax.
Dat 'volgens mij' komt niet heel sterk over. Elton John en Jamaï zijn daarnaast ook ooit begonnen met een vriendin.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij heeft volgens mij een vriendin dus je maakt geen kans sorry
Je eigen ster en mond?quote:
Ja oke das waar.quote:En lekker boeiend ook verder. Het is al triest genoeg dat het nog een onderwerp moet zijn.
Slechte paint man. Gebruik Photoshop of zo.quote:
Gelukkig wel. Tyfus sneeuwquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat in ieder geval flink dooien zondag
Mag ook wel, de kuip had het slechtste veld van nederland.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
wie is ditquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Fischer is nu, volgend jaar praat iedereen over deze boy,
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Betekendt dat het eind januari weer kanker koud wordt.
Het is je dag niet hè? d of tquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Betekend dat het eind januari weer kanker koud wordt.
Kut.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Betekend dat het eind januari weer kanker koud wordt.
Doe normaal man. Dat is het niet waard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |