soit is frans voor swaquote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ergo, soit... Wil je niet van die moeilijke woorden gebruiken?
Je gaat nu wel beetje ver eigenlijk. Misschien vinden ze het gewoon mooi? Heeft niets met meeloopgedrag te maken. Natuurlijk zitten ze er ook tussen, maar meerderheid hoeft dat niet te zijn. Ik vind het juist erger dat mensen het niet kopen, omdat te veel mensen het hebben. Dat boeit je imago blijkbaar meer dan mensen die het kopen, omdat ze het 'mooi' vinden.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. 70% van Nederland bestaat uit identiteitsloze consumenten wiens ultieme levensdoel het lijkt om zo min mogelijk uit de pas met de rest van de kudde te lopen.
Het zit wel diep he? Wat een frustrerend leven moet jij leidenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Helpmefok het volgende:
@TT:
VBL / Is heel Nederland gek geworden?
Davy, even vond iedereen jouw interessant, maar dat is weer verdwenen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het zit wel diep he? Wat een frustrerend leven moet jij leiden
Nee hoor, niets zit diep. Je merkt het vanzelf wel vriend.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het zit wel diep he? Wat een frustrerend leven moet jij leiden
okéquote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy, even vond iedereen jouw interessant, maar dat is weer verdwenen.
Haha..ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Saind het volgende:
Bijna Top Gear en bijna thuis. Je zou haast denken dat ik het zo uitgekiend heb
Saindquote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Saind het volgende:
Een grote grap. Valhallen wel nu. Dat vind ik wel een geschikt mod, al moet hij echt leren van zijn knopjes af te blijven.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef Caland het volgende:
Valhallen ja? Goede keuze, prima user.
Jammer dat het een kankerjood is maar daar hebben we het maar niet over.
Valhallen ja? Goede keuze, prima user.
Mijn hamburger was daarnet precies gaar op 't moment dat de Studio Sport tune startte. Wel ff een euforisch momentje man.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Saind het volgende:
Zit hij nu al te kloten ja?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een grote grap. Valhallen wel nu. Dat vind ik wel een geschikt mod, al moet hij echt leren van zijn knopjes af te blijven.
Ja echt veel andere keuzemogelijkheden waren er ook niet denk ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het er mee eens bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |