Wat kost 't? Sowieso ga ik niet met headphones in 't OV zitten man. Dat vind ik zo debiel.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Brainwazv koptelefoons. Kost geen drol en fantastisch geluid.
Roffa doe ik niet aan.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stuur hem maar een DM. Volgende week staat Zuid-Holland op het programma.
Zie link hierboven. Ze hebben ook earplugs.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat kost 't? Sowieso ga ik niet met headphones in 't OV zitten man. Dat vind ik zo debiel.
Normaal rol ik gewoon met de goeie AKG'squote:Op zondag 3 februari 2013 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat kost 't? Sowieso ga ik niet met headphones in 't OV zitten man. Dat vind ik zo debiel.
Wat moet ik met hemquote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stuur hem maar een DM. Volgende week staat Zuid-Holland op het programma.
Komt goed, Charmed is ook omgeving Rotterdam.quote:
Au... dit is wel heel hard.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet ik met hem
Volgende week is mijn vrije weekend, en moet ik voetballen. En in de avond naar Ierse pub
Aah de double date met je nichtje je dan ja?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet ik met hem
Volgende week is mijn vrije weekend, en moet ik voetballen. En in de avond naar Ierse pub
Doen ROC-ers toch man. Muziek door hun telefoonspeakertjes luisteren en Golden Power drinken in hun vuilniszakjasjes.quote:
Sorryquote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed, Charmed is ook omgeving Rotterdam.
[..]
Au... dit is wel heel hard.
Jaquote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah de double date met je nichtje je dan ja?
Elitair met je baby swagquote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef Saind het volgende:
Nou ik ga weer lezen. Philip Roth, fucking elitair
Wil je mijn pic? Moet je ff kijken op MMAnia, degene die KO is gegaan ben ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry
Eigenlijk mag ik pas oordelen als ik pics heb gezien
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doen ROC-ers toch man. Muziek door hun telefoonspeakertjes luisteren en Golden Power drinken in hun vuilniszakjasjes.
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet voor Happeltjes geschikt.Het was een treurig moment voor Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het was niet eens nodig geweest, de lul. Twee rondes lang domineert hij dat wandelende paaseiland, om het vervolgens zo uit handen te geven.Ik heb mijn nachtrust nodig.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Happel claimt een fan te zijn maar niet de discipline te kunnen opbrengen om zijn wekker om 5:00 te zetten.
Beats zijn echt kut en veel te duur. Brainwavz moet je hebben, die zijn beter.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Dat is wel zo, maar is nu steeds minder geworden. Allemaal met hun neppe beats.
Stevige jongen van boven de 1,90. Goed gehumeurd, en volwassen genoeg om zijn studenten wereldje achter zich te laten zodra hij je het hof maakt. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat hij zich in coma zuipt en je er alsnog alleen voorstaat met 50 shades of grey.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry
Eigenlijk mag ik pas oordelen als ik pics heb gezien
Waarom dat?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja jullie gillen allemaal om pics altijdquote:Op zondag 3 februari 2013 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wil je mijn pic? Moet je ff kijken op MMAnia, degene die KO is gegaan ben ik.![]()
![]()
![]()
.
Ik vind 't zo treurig, 90% koopt dat ding omdat anderen het ook hebben. Wat ben je dan voor karakterloos figuur...ga ff een eigen identiteit ontwikkelen ofzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
Dat is wel zo, maar is nu steeds minder geworden. Allemaal met hun neppe beats.
welke brainwavz? Ik heb Beta II gehaald volgens mij, dat is echt bagger.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Beats zijn echt kut en veel te duur. Brainwavz moet je hebben, die zijn beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |