quote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stevige jongen van boven de 1,90. Goed gehumeurd, en volwassen genoeg om zijn studenten wereldje achter zich te laten zodra hij je het hof maakt. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat hij zich in coma zuipt en je er alsnog alleen voorstaat met 50 shades of grey.
Als je steven nog had op FB wist je allang wie ik wasquote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja jullie gillen allemaal om pics altijd
Dus ik vind, dat ik dat ook mag
Ik snap überhaupt niet dat iedereen bij die dingen zweert. Gewoon Sennheiser of zelfs Philips doppen doen het 10x beter.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't zo treurig, 90% koopt dat ding omdat anderen het ook hebben. Wat ben je dan voor karakterloos figuur...ga ff een eigen identiteit ontwikkelen ofzo.
Ik heb Rens op FBquote:Op zondag 3 februari 2013 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je steven nog had op FB wist je allang wie ik was
Omdat je crappy mp3 bestandjes op je iPod of weet ik wat je gebruikt zet en een koptelefoon van 350 euro daar totaal niks aan verandert.quote:
Ik zweer echt bij m'n in eartjes van 30 euro man.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet dat iedereen bij die dingen zweert. Gewoon Sennheiser of zelfs Philips doppen doen het 10x beter.
Heb jij geen Beats by Dre headphone dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't zo treurig, 90% koopt dat ding omdat anderen het ook hebben. Wat ben je dan voor karakterloos figuur...ga ff een eigen identiteit ontwikkelen ofzo.
M2 of HM5. Maar ook mijn Beta's zijn prima hoor. Weet niet wat voor muziek jij er doorheen pompt, maar de mijne zijn goed. M2 en M3 zijn wel vel lekkerder gebalanceerd.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:17 schreef Adames het volgende:
[..]
welke brainwavz? Ik heb Beta II gehaald volgens mij, dat is echt bagger.
De mijne is 34 euro. En ik hoor mijn omgeving niet meer. Wat in het OV een verademing is.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je crappy mp3 bestandjes op je iPod of weet ik wat je gebruikt zet en een koptelefoon van 350 euro daar totaal niks aan verandert.
Overeem komt uit Amsterdam.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nog steeds de Amsterdamse Alistair Overeem op FB bleek gisteren.
Dat ook inderdaad. Max ¤ 60 aan in-ears uitgeven als je toch geen hoge kwaliteit muziekbestanden draait.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je crappy mp3 bestandjes op je iPod of weet ik wat je gebruikt zet en een koptelefoon van 350 euro daar totaal niks aan verandert.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb jij geen Beats by Dre headphone dan?
kan het wel begrijpen, Koptelefoons hebben jarenlang een duf imago gehad, iets wat alleen voor de alto nerd was. Beats is het eerste merk dat een koptelefoon met een goed imago weet te combineren. Nu is het juist een vorm van stijl dat je zo'n ding hebt en ook een beats geeft beter geluid dan welk oordopje dan ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet dat iedereen bij die dingen zweert. Gewoon Sennheiser of zelfs Philips doppen doen het 10x beter.
Ik heb 't over grote koptelefoons van 300 euro he pietje. Niet over oordopjes.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef Happel het volgende:
[..]
De mijne is 34 euro. En ik hoor mijn omgeving niet meer. Wat in het OV een verademing is.
Goede inears zijn echt beter dan een beats hoor. Zeker voor pop/rock.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef Adames het volgende:
[..]
kan het wel begrijpen, Koptelefoons hebben jarenlang een duf imago gehad, iets wat alleen voor de alto nerd was. Beats is het eerste merk dat een koptelefoon met een goed imago weet te combineren. Nu is het juist een vorm van stijl dat je zo'n ding hebt en ook een beats geeft beter geluid dan welk oordopje dan ook.
weinig mis met mp3 an sich.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slechter dan in-ears hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef Adames het volgende:
ook een beats geeft beter geluid dan welk oordopje dan ook.
Geluid is wat vervormd, zeker bij de rustigere nummers en de hoge tonen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
M2 of HM5. Maar ook mijn Beta's zijn prima hoor. Weet niet wat voor muziek jij er doorheen pompt, maar de mijne zijn goed. M2 en M3 zijn wel vel lekkerder gebalanceerd.
Ik haat beatsquote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit dus. Mijn outfit is niet compleet zonder mijn witte Beats op
oh ja? Ligt er wel aan wat voor geluid je wilt produceren, maar een in-ear kan nooit zo'n bas leveren als een beetje koptelefoon.quote:
Bij de mijne geen last van. En ik ben toch echt een kritisch luisteraar.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Geluid is wat vervormd, zeker bij de rustigere nummers en de hoge tonen.
Onzin.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja? Ligt er wel aan wat voor geluid je wilt produceren, maar een in-ear kan nooit zo'n bas leveren als een beetje koptelefoon.
2x echt complete onzin man.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef Adames het volgende:
[..]
kan het wel begrijpen, Koptelefoons hebben jarenlang een duf imago gehad, iets wat alleen voor de alto nerd was. Beats is het eerste merk dat een koptelefoon met een goed imago weet te combineren. Nu is het juist een vorm van stijl dat je zo'n ding hebt en ook een beats geeft beter geluid dan welk oordopje dan ook.
dan heb ik misschien een verkeerd model, maar ik ben er niet tevreden over. Ik heb nu Awei oordopjes van 6 euro oid, die vind ik nog beter klinken.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bij de mijne geen last van. En ik ben toch echt een kritisch luisteraar.
Een vriend van mij heeft Beats en vond de bass daarop beetje 'te'. Nam te veel de overhand, terwijl bij mijn in-ears gewoon 'normaal' was. Vond het persoonlijk dus niet goed.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja? Ligt er wel aan wat voor geluid je wilt produceren, maar een in-ear kan nooit zo'n bas leveren als een beetje koptelefoon.
Ik heb deze. 34 euro, geen klachten over.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 't over grote koptelefoons van 300 euro he pietje. Niet over oordopjes.
Ik zal eens een beat op je hoofd geven als je nog ff zo doorgaat.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit dus. Mijn outfit is niet compleet zonder mijn witte Beats op
Gaat mn haar van in de war .quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb oortjes ter waarde van 15 Zweedse kronen, en ze zijn pure AIDS. Maar ik weiger met een koptelefoon buiten te lopen, het is nog onpraktisch ook.
Doe ik ook niet hoor, was ook een geintjequote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wens gewoon niet aan te sluiten in die top40/TVOH/Lekkergekdoen-kudde.
ik zeg niet dat ik er achter sta, maar je beaamt zelf dat het het eerste merk is dat ook door niet-hipsters gedragen wordt, iets wat ik dus ook zei. Dat schapengedrag niet te prijzen is, geef ik je gelijk in, maar de populariteit is niet zo gek.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2x echt complete onzin man.
Beats is alleen het eerste merk waarbij al die top40 reggeatonto en hiphop debielen overstag gingen en zo'n ding durfden aan te schaffen nadat er de jaren ervoor al een hele generatie hipsters mee rond had gelopen joh. Ligt niet aan beats, maar aan het schapengedrag van de mensen die het nu kopen.
Daarnaast denken dat Beats een beter geluid geeft dan welk oordopje dan ook.
Omdat het top40/TVOH/Lekkergekdoen is of omdat de kudde het momenteel heeft?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wens gewoon niet aan te sluiten in die top40/TVOH/Lekkergekdoen-kudde.
Gefeliciteerd, je hebt dezelfde als LittleRabbit en ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb deze. 34 euro, geen klachten over. [ afbeelding ]
Oke, sorry man.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zal eens een beat op je hoofd geven als je nog ff zo doorgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |