Het is een vrije vertaling van een uitspraak van Zappa.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:04 schreef Jian het volgende:
[..]wat een uitdrukking, die heb ik opgeslagen
Ik had niet anders verwacht. Ik ook, het is nu niet dat ik echt belangrijk vind ofzo, anders had ik wel gereageerd met flikker uit m'n vaarwater, ik rammel wel met de po als ik je nodig heb.quote:
Echt,quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een vrije vertaling van een uitspraak van Zappa.
"May your shit come to life and kiss you on the face." Dat zei hij volgens mij tegen Tipper Gore in de discussie over het plakken van waarschuwende stickers op platenhoezen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt,, meestal herken ik dat wel, waar komt ie vandaan?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:16 schreef Jian het volgende:
got it!![]()
May your shit come to life and kiss you on the face.
-- Frank Zappa, to Mrs. Gore about parental advisory labels on album covers
Een reactie op puriteinse shit dus, ik hoor het 'm zeggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"May your shit come to life and kiss you on the face." Dat zei hij volgens mij tegen Tipper Gore in de discussie over het plakken van waarschuwende stickers op platenhoezen.
Die man kon pratenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Een reactie op puriteinse shit dus, ik hoor het 'm zeggen
Ik sla meestal met een po.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Ik ook, het is nu niet dat ik echt belangrijk vind ofzo, anders had ik wel gereageerd met flikker uit m'n vaarwater, ik rammel wel met de po als ik je nodig heb.
Deze is ook mooi vind ik;quote:
lolquote:
Mijn lijfspreuk is ook van hem: "Without deviation from the norm, progress is not possible."quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Deze is ook mooi vind ik;
My best advice to anyone who wants to raise a happy, mentally healthy child is: Keep him or her as far away from a church as you can.
die 2e ken ik, Mr Bootsy Collinsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn lijfspreuk is ook van hem: "Without deviation from the norm, progress is not possible."
Dat en "If you fake the funk, your nose will grow" van Bootsy![]()
Als je al met 'lol' begintquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:23 schreef Jian het volgende:
[..]
lol(ow, shit ik ben weer aan het mee lachen, dat mag eigenlijk niet van chaootje, maar hij is briljant)
Ja hoor, die klopt als een bus. Als iedereen zich op dezelfde manier gedraagt of moet gedragen kom je nooit tot iets. "Alle neuzen dezelfde kant op" is zo'n beetje het stomste wat je kunt zeggen tegen en/of verlangen van je mensen als leidinggevende.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:30 schreef Jian het volgende:
[..]
die 2e ken ik, Mr Bootsy Collins![]()
Ik laat die 1e op het moment even bezinken en vraag me af of het waar is, al vind ik 'm sowieso mooi omdat ik nu eenmaal graag tegen normen aanschop.
Tenzij je een legereenheid leidt, misschienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja hoor, die klopt als een bus. Als iedereen zich op dezelfde manier gedraagt of moet gedragen kom je nooit tot iets. "Alle neuzen dezelfde kant op" is zo'n beetje het stomste wat je kunt zeggen tegen en/of verlangen van je mensen als leidinggevende.
Innovatie en thinking out of the box, mmmmm, ik ga er nog eens op kauwen, hij intrigeert me, dat zei ik al.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja hoor, die klopt als een bus. Als iedereen zich op dezelfde manier gedraagt of moet gedragen kom je nooit tot iets. "Alle neuzen dezelfde kant op" is zo'n beetje het stomste wat je kunt zeggen tegen en/of verlangen van je mensen als leidinggevende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:42 schreef pullup het volgende:
`De uitspraak is voor een bioloog vrij makkelijk te herkennen als een van de primaire voorwaarden voor evolutie.
Gooi er nog een goede portie selectiedruk tegenaan en je hebt de drijvende kracht achter de evolutie ook te pakken.
Nee dat ben ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit snap ik niet, ow wacht, wel, ik herken Margo, de 2e van links, toch!?
Was een vraag van een site http://www.goeievraag.nl/(...)t-apen-waaruit.95140quote:Als de evolutietheorie op waarheid berust, hoe komt het dan dat de apen waaruit wij stammen, zich niet verder ontwikkeld hebben, en de mens wel?
Ja, ik begrijp je, "alle neuzen dezelfde kant op, kun je ook op verschillende manieren interpreteren"quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Resultaat hoeft niet per se iets met innovatie of verbetering te maken te hebben. Om te bewijzen dat de aarde rond is moet je wel één kant op blijven varen, daar moeten alle expeditieleden zich aan conformeren.
We gaan hier waarschijnlijk heel hard langs elkaar heen pratenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:12 schreef Jian het volgende:
[..]![]()
mmm, ja, je hebt me onder het genot van een bakje aan het denken gezet over de toepasbaarheid van normen in de evolutietheorie. En nu denk je wellicht, maar wat ik zeg ligt toch voor de hand en dan moet ik zeggen, jazeker, ik volg je wel! Maar ik ben altijd heel strikt in het scheiden van normen en waarden, waar veel mensen normen en waarden meer als een vaste uitdrukking zien zonder onderscheid te maken tussen die begrippen ( jij waarschijnlijk niet hoor, dat bedoel ik niet) Normen toepassen binnen de evolutietheorie vind ik zo doordacht, zo berekenend ... Maar wellicht ben ik hier te star in mijn definitie van "normen". Als ik wartaal voor je uitsla, dan reageer je maar gewoon niet, of met "appel"
Ik ken het antwoord vanuit de evolutietheorie daarop wel, de stelling is ook niet helemaal juist en ik kan me hier vanaf maken met één enkel "taoïstische" stelling, maar die zou pullup dan weer niet zomaar accepteren en voor je het weet zitten we hier vannacht nog over te zagen en daar heb ik nu geen tijd voor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Was een vraag van een site http://www.goeievraag.nl/(...)t-apen-waaruit.95140
Dat berust op de onjuiste veronderstelling dat apen zich niet verder zouden hebben ontwikkeld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Was een vraag van een site http://www.goeievraag.nl/(...)t-apen-waaruit.95140
Nee, we praten niet langs elkaar heen nu, we zijn het eens, mij opmerking "maar wat ik zeg ligt toch voor de hand en dan moet ik zeggen, jazeker, ik volg je wel" was al de indicatie dat ik je analogie volgquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
We gaan hier waarschijnlijk heel hard langs elkaar heen praten![]()
Ik vind het gebruik van biologische verklaringsmodellen op cultureel bepaalde vooruitgangsgedachtes slechts geschikt als analogie natuurlijk.
Enkele basisvoorwaarden zoals het bestaan van diversiteit binnen de populaties en het middels mutaties voortschrijden van het gedachtegoed zullen basaal wel kloppen maar dat geeft alleen de grove lijnen weer en is absoluut onvoldoende als verklaringsmodel voor culturele evoluties
Kijk ook naar Discovery en stuk of 4 zenders, maar heb het gevoel dat niemand er echt antwoord op weet, ze zoeken nog steeds naar de missing link.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat berust op de onjuiste veronderstelling dat apen zich niet verder zouden hebben ontwikkeld.
Ik zei het ook al, de stelling is niet juist.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat berust op de onjuiste veronderstelling dat apen zich niet verder zouden hebben ontwikkeld.
Het antwoord staat in de quote hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kijk ook naar Discovery en stuk of 4 zenders, maar heb het gevoel dat niemand er echt antwoord op weet, ze zoeken nog steeds naar de missing link.
Mooi, ik was ondanks je toevoegingen die duidelijk zijn niet helemaal zeker of ik jou wel volgde.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, we praten niet langs elkaar heen nu, we zijn het eens, mij opmerking "maar wat ik zeg ligt toch voor de hand en dan moet ik zeggen, jazeker, ik volg je wel" was al de indicatie dat ik je analogie volg![]()
Voor het overige, ja dus!
Toffe kaarten zijn tof.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:32 schreef Gert het volgende:
Zo, toffe kaarten voor The Who zijn binnen.
Geweldig, ik ben met dit soort oude bands van grote faam altijd benieuwd of ze het nog waar kunnen maken, zoals ik zei, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:32 schreef Gert het volgende:
Het optreden tijdens de openingsceremonie van de OS in Londen was spetterend! Maar in een jaar tijde kunnen opa's veel ouder worden. Nou dan gaan ze desnoods af en toe maar op een kruk zitten. Zolang er maar geen unplugged shit voorgeschoteld wordt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Geweldig, ik ben met dit soort oude bands van grote faam altijd benieuwd of ze het nog waar kunnen maken, zoals ik zei, ik ben benieuwd.
Ik geef je één stelling mee en als je die accepteert, kun jij in elk geval vanaf nu achterover leunen en je er niet meer druk over maken;quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kijk ook naar Discovery en stuk of 4 zenders, maar heb het gevoel dat niemand er echt antwoord op weet, ze zoeken nog steeds naar de missing link.
Heb je bericht aan mijn man laten lezen, en die zegt, die man heeft wel gelijk, ze weten het nog steeds niet!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geef je één stelling mee en als je die accepteert, kun jij in elk geval vanaf nu achterover leunen en je er niet meer druk over maken;
De Tao te Ching vangt aan met ‘De eeuwige Tao kan niet in woorden worden uitgedrukt.’ Zo kan de mens nooit begrijpen hoe het universum is ontstaan.
De toestand van de kosmos is dus min of meer volstrekt mysterieus en overstijgt daardoor het menselijk kenvermogen.....
De consequentie van deze opvatting is dat de mens dus bescheiden zou moeten zijn in zijn filosofische speculaties en metafysische haarkloverijen over het ontstaan van het universum of het bestaan van de ziel.
kluif er maar even op
Heb het net aan m'n opa laten lezen en die zegt: laten de hoge heren eerst zelf maar es bedenken hoe of dat het allemaal komt!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb je bericht aan mijn man laten lezen, en die zegt, die man heeft wel gelijk, ze weten het nog steeds niet!
Als je trouwens een beetje geïnteresseerd bent in the Who en in het fenomeen Townshend is dit ook wel een aanrader (je kan hem wel hier of daar binnenhalen als epub)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Het optreden tijdens de openingsceremonie van de OS in Londen was spetterend! Maar in een jaar tijde kunnen opa's veel ouder worden. Nou dan gaan ze desnoods af en toe maar op een kruk zitten. Zolang er maar geen unplugged shit voorgeschoteld wordt.
Ja dat kan ik helaas niet meerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb het net aan m'n opa laten lezen en die zegt: laten de hoge heren eerst zelf maar es bedenken hoe of dat het allemaal komt!
een stuk of 8 pasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:44 schreef Gert het volgende:
Zijn de paralelle universa al voorbijgekomen?
Dat is zo ongeveer het antwoord van mijn opa op allesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb het net aan m'n opa laten lezen en die zegt: laten de hoge heren eerst zelf maar es bedenken hoe of dat het allemaal komt!
Mijn opa leefde in jaar kruik zonder Tv en internetquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer het antwoord van mijn opa op
Is het al kerstmis in Eastenders?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:55 schreef Toverheks het volgende:
Poezewoes, het was weer bloedje bloedje spannend
O helemaal top Gert, en nu maar genieten!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:32 schreef Gert het volgende:
ja, was de aflevering dat Laura de trouwjurk van haar moeder scheurde, en Derek is nog niet dood aan een hartaanval, was bij Alfie in de Vic en liet een ander bericht horen aan hem van Katquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Is het al kerstmis in Estenders?
Ik ga eigenlijk voor de support act maar die is nog niet bekend. De verwachtingen zijn hoog, ik reken op een klinkende naam!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O helemaal top Gert, en nu maar genieten!!!
Wanneer wordt dat bekend gemaakt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk voor de support act maar die is nog niet bekend. De verwachtingen zijn hoog, ik reken op een klinkende naam!
Geen idee!quote:
Ik heb gehoord dat Rinus een kans krijgt!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk voor de support act maar die is nog niet bekend. De verwachtingen zijn hoog, ik reken op een klinkende naam!
Het wordt nog veel spannender met een onverwachte wending.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, was de aflevering dat Laura de trouwjurk van haar moeder scheurde, en Derek is nog niet dood aan een hartaanval, was bij Alfie in de Vic en liet een ander bericht horen aan hem van Katwat een acteurs, ze huilen echt al vond ik de scene Kat en Derek een beetje teveel uitgemolken.
Die blonde spetter die op zaterdagochtend bij onze bakker staat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:43 schreef Margo37 het volgende:
e staat er mee op en je gaat ermee naar bed, rarara wie ben ik
Als dat zo was had ik allang gereageerd natuurlijk .....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die blonde spetter die op zaterdagochtend bij onze bakker staat?
Mijn bakkertje heet Klootwijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
dank je wel, helemaal top zet hem gelijk onder mijn favo`squote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Het wordt nog veel spannender met een onverwachte wending.
SHO / Eastenders #30 Waarin je familie liefhebben wel erg letterlijk word. is een hele topic over Eastenders
Da's wat anders dan "Ze motten ze de tyfus slaan"quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer het antwoord van mijn opa op alles
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da's wat anders dan "Ze motten ze de tyfus slaan"
Dan zit de stemming er meteen al lekker in!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Rinus een kans krijgt!
De naam van Shag, Shag & de Vloeitjes wordt gefluisterd...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:59 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar dat meent ze niet hoor!!!!!
Gaat niet zo snel die topic, maar wel geinig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dank je wel, helemaal top zet hem gelijk onder mijn favo`s
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Rinus een kans krijgt!
ben er blij mee, want mijn nieuwschierigheid wint het van me geduld, wil weten wat er nog allemaal gaat gebeurenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gaat niet zo snel die topic, maar wel geinig.
Ik ben niet blond en ook geen spetter, rarara wie ben ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee , geef me over!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:20 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik ben niet blond en ook geen spetter, rarara wie ben ik![]()
Nee moest ff denken aan Snip & Snap, tis niet me broer................
Lijkt mij een tof boek, maar ik zie ook een trailer. Zit er ook een cd bij of begrijp ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:46 schreef Jian het volgende:
Als je trouwens een beetje geïnteresseerd bent in the Who en in het fenomeen Townshend is dit ook wel een aanrader (je kan hem wel hier of daar binnenhalen als epub)
http://www.bol.com/nl/p/who-i-am/9200000002056331/
Dan ken je haar niet echt, want ze heeft één nadeel: ze is net zo dom als mooi.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik allang gereageerd natuurlijk .....
Dan 'ken' je haar wel iets beter dan alleen van de bakkerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan ken je haar niet echt, want ze heeft één nadeel: ze is net zo dom als mooi.
Zo'n type dat de pil niet slikt omdat ie er toch altijd weer uitrolt.
Sssssst.....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dan 'ken' je haar wel iets beter dan alleen van de bakker
Als het de achternaam is, is het in ieder geval de hare. Typisch verhaal.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:50 schreef jacqhassel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)terrenmeisje___.html
Nee hoor, ben geen verrader, zou ook nooit logs doorsturenquote:
Is ook niet belangrijk, Rutte van Vitesse heeft zich ziek gemeld vandaag'.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee hoor, ben geen verrader, zou ook nooit logs doorsturen
Voor zover ik weet niet, er is wel een audioversie van het boek (luisterboek), wellicht dat, dat het is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijkt mij een tof boek, maar ik zie ook een trailer. Zit er ook een cd bij of begrijp ik het verkeerd?
Perfect, helemaal mijn one-night-stand-type dus, zelfs het beschuitje kan ik dus overlaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan ken je haar niet echt, want ze heeft één nadeel: ze is net zo dom als mooi.
Zo'n type dat de pil niet slikt omdat ie er toch altijd weer uitrolt.
Zo dom is ze waarschijnlijk ook weer nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Perfect, helemaal mijn one-night-stand-type dus, zelfs het beschuitje kan ik dus overlaan.
Maakt voor haar niet uit, zo'n domme bitch kan waarschijnlijk toch niet lezen ....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het de achternaam is, is het in ieder geval de hare. Typisch verhaal.
WOP relatiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zo dom is ze waarschijnlijk ook weer niet
Dat beschuitje hoeft ze toch niet, ze werkt in een bakkerij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Perfect, helemaal mijn one-night-stand-type dus, zelfs het beschuitje kan ik dus overlaan.
lekker met kopje thee lavenderrquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
Nu al weer speculaasjes ? Dat is vroeg dit jaar
Ok, thanks. Ik heb onlangs een interview gezien met Pete bij de VARA of VPRO. Volgens mij heb ik het gevonden. De andere delen staan er ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:07 schreef Jian het volgende:
Voor zover ik weet niet, er is wel een audioversie van het boek (luisterboek), wellicht dat, dat het is.
Doe ik nog weleens. Op een witte boterham, dat knappert zo lekker tussen je tanden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:13 schreef Copycat het volgende:
Vroeger aten we wel eens speculaas op brood.
Ik ook, jammie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:13 schreef Copycat het volgende:
Vroeger aten we wel eens speculaas op brood.
Jakkes, die speculoos troep.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
Doe ik nog weleens. Op een witte boterham, dat knappert zo lekker tussen je tanden.
Je hebt ook speculaas in een potje, maar dat mist nét dat effect.
Dat loos klopt dus wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:17 schreef Gert het volgende:
Twee of drie speculaasjes even in de gloeiend hete thee dopen en dan uitsmeren op een witte boterham.![]()
'Speculoos' is daar een afgeleide van maar lijkt er nauwelijks op.
Ik ga ze eens bekijken!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, thanks. Ik heb onlangs een interview gezien met Pete bij de VARA of VPRO. Volgens mij heb ik het gevonden. De andere delen staan er ook.
Ah lekker veel chanko-nabe eten en vet wordenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:48 schreef Toverheks het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/
De 18 jarige Takuya heeft een atletisch lijf. Aangemoedigd door zijn vader, verlaat hij zijn stad. Hij sluit zich aan bij een Sumo school.
aanrader voor degene die van docu`s houd
Lekker ding, niet .. maar ja, die jongens verdienen meer als mening profvoetballer, dat dan weer wel.quote:
En ze zijn sportieverquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Lekker ding, niet .. maar ja, die jongens verdienen meer als menig profvoetballer, dat dan weer wel.
Ben dan wel geen Amsterdammer maar hij lijkt me wel erg leuk, torrents here I come, als ie er al isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:24 schreef Copycat het volgende:
Aanrader voor Amsterdammers:
GC / [SIGHTSEERS] 192 FOK!kers gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam
Paar weken terug gezien en echt een leuke film!
Dan krijg je twee Volendammers naast je. Die trekken zich niets aan van een jas.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:30 schreef Copycat het volgende:
Twee jassen meenemen, voor elke buurstoel een.
Die trekken echt niet verder dan de dijk. Of ze stofzuigen hun betegelde voortuintje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan krijg je twee Volendammers naast je. Die trekken zich niets aan van een jas.
vond hem top de docu, stond ook een Sumoworstelaar sneeuw te scheppen in alleen zijn band/stringding en dan klagen ze hier al over 5 cm sneeuwquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah lekker veel chanko-nabe eten en vet worden
Bijgelezen in NWS. Ze zijn allebei gestoord.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:59 schreef Copycat het volgende:
Als het de achternaam is, is het in ieder geval de hare. Typisch verhaal.
Zou het echt zijn? Ik hoop zo dat het er nog af kan voor dat domme wicht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijgelezen in NWS. Ze zijn allebei gestoord.
Ik ben bang van wel. Echt een dom wicht en die vent lacht volgens mij de ballen uit zijn broek. There is no such thing as bad publicity.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
Zou het echt zijn? Ik hoop zo dat het er nog af kan voor dat domme wicht.
Ik vind het van haar oerstom en van hem gewoon misdadig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Echt een dom wicht en die vent lacht volgens mij de ballen uit zijn broek. There is no such thing as bad publicity.
Knettergek, dat zijn ze.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kunnen spelen maar het laat me volledig koud.quote:
Ja die is ook top, die had ik van de week al zitten kijkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze kunnen spelen maar het laat me volledig koud.
Check de skills van deze gitaarheld
Mocht je je afvragen wie de man in de achtergrond is, dat is de eigenaar van de gitaar
Ja, maar voortaan koop ik ze bij de Jamin. Net zo duur en dan hoef ik niet direct een hele kilo weg te stouwen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:54 schreef Marrije het volgende:
Cc, bij welke site bestelde jij de jelly beans? www.candyonline.nl ?
Wel mooi gedaan. Maar je moet ervan houden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wow! Way to go, Ronnie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Mocht je je afvragen wie de man in de achtergrond is, dat is de eigenaar van de gitaar
Geen jamin in de buurt hier...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar voortaan koop ik ze bij de Jamin. Net zo duur en dan hoef ik niet direct een hele kilo weg te stouwen.
Zij liever dan ik en volkomen van de pot gerukt. Ik zou mijn dochter de tyfus slaan als ze zo thuiskwam.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:57 schreef Marrije het volgende:
Wel mooi gedaan. Maar je moet ervan houden.
kijk dan eerst die 3 maar die op de plank liggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:29 schreef Gert het volgende:
O.. hier maar even dan.
Sigthseeers draait hier gewoon 2x per dag in het filmhuis.
Maar zelfs daar ben ik te lui en krenterig voor bij zo'n soort film. Torrent FTW
Mijn filmtips van afgelopen week:
Zero Dark Thirty (reconstructie jacht op Osama, van dezelfde regisseur als The Hurt Locker)
Cloud Atlas (zes verhalen, van eeuwen geleden tot over 140 jaar, met een connectie)
Op de plank liggen nog: Django Unchained, Holy Motors en Savages.![]()
Maar dat zijn niet de echte. En dat proef je.quote:
Dat weet ik niet, maar altijd als ik die Jelly dingen zie liggen moet ik denken he Cc, weet nog wel de Hema begon er toen mee en ik gillen naar je dat je een zak per Kilo kon halen daar, zitten nu geloof ik in emmertjesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat zijn niet de echte. En dat proef je.
That's the only way to shop.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:22 schreef Copycat het volgende:
Ik weet alleen dat ik altijd een volle zak heb. Een schepje hier, een schepje daar ...
Hoeveel dat me kost, vergeet ik altijd snel.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij liever dan ik en volkomen van de pot gerukt. Ik zou mijn dochter de tyfus slaan als ze zo thuiskwam.
Hoe is het met de kids en met jou natuurlijk ook ?
Mja, zou kunnen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:27 schreef Toverheks het volgende:
Oke, nou Marrije kan dus ook neppers kopen , ben niet zo van de snoepjes, eet wel een doos pindarotsjes zo weg, een paar dozen per week
Die hebben ze tijdens Amerikaanse weken, van McEnnedy. Heel sporadisch, dus.quote:
Leuk Heksie , dank je welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:34 schreef Toverheks het volgende:
http://www.ustream.tv/SouthwestFloridaEagleCam
Southwest Florida Eagle Cam
voor de liefhebber, zitten kleintjes in het nest
graag gedaan, en de moeder zal zo weer terug komen, zeker eten zoeken mooi gezicht hoorquote:
Ja echt een heel mooi gezichtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
graag gedaan, en de moeder zal zo weer terug komen, zeker eten zoeken mooi gezicht hoor
Zo, die dame neemt het ervan. Ze is toch al een half jaar?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:32 schreef Marrije het volgende:
Ja alles goed hierMet mij ook wel, zou nog beter gaan als ik wat betere nachten maak, maar de baby slaapt nog niet door.
Het spijt me Dot, maar die bassist is echt niet virtuoos, zeker niet en wat die gozer op die Les Paul doet dat kan ik liggend op m'n rug, half soezend van de slaap op zondagmorgen beter en dat is nog waar ook. De drummer dat kan ik zo niet beoordelen maar ik ben er niet van ondersteboven. Nee, niks opzienbarends wat mij betreft.quote:
Jij komt niet eens voorbij het eerste nummer van Guitar Hero, rockgodquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Het spijt me Dot, maar die bassist is echt niet virtuoos, zeker niet en wat die gozer op die Les Paul doet dat kan ik liggend op m'n rug, half soezend van de slaap op zondagmorgen beter en dat is nog waar ook. De drummer dat kan ik zo niet beoordelen maar ik ben er niet van ondersteboven. Nee, niks opzienbarends wat mij betreft.
Dit is wel leuk, goed met gevoel gespeeld, het resultaat van talent in combinatie met een leven lang spelen(zie de souplesse)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze kunnen spelen maar het laat me volledig koud.
Als ik je nu weer in een hoekje zet, ga je dan weer met een zuur smoeltje op de loop, net als de laatste keer, lutserquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij komt niet eens voorbij het eerste nummer van Guitar Hero, rockgod
Nog steeds een bijtertje? Actie hoeft niet altijd reactie te betekenen aldus Jezus, Ghandi en tal van andere anorexia hippies. De boog kan niet altijd gespannen staan. Als ze te lang gespannen blijven knappen ze. Wat meer boeddha en wat minder woeddah, broeder!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik je nu weer in een hoekje zet, ga je dan weer met een zuur smoeltje op de loop, net als de laatste keer, lutser
Mwah, die drummer is wel goed met z'n voeten hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Het spijt me Dot, maar die bassist is echt niet virtuoos, zeker niet en wat die gozer op die Les Paul doet dat kan ik liggend op m'n rug, half soezend van de slaap op zondagmorgen beter en dat is nog waar ook. De drummer dat kan ik zo niet beoordelen maar ik ben er niet van ondersteboven. Nee, niks opzienbarends wat mij betreft.
Ik ben je broeder niet, lutser en dat zeg ik niet snel, maar ik herken iets smerigs als ik het tegenkom. En ach, komt m'n zielige, achtergestelde kereltje aandacht te kort, uit welk topic in NWS hebben ze je nu weer gapend of kotsend weggekeken. Wellicht moet je, je vriendinnetje vragen of ze je een half uurtje wil aanhoren, ik weet ook wel dat is een opofferingsverzoek dat je niet zomaar op iemands bordje gooit, ik doe het voorstel ook zonder enige vreugde maar het is nu eenmaal je vriendinnetje en als het maakt dat je hier opflikkert, dan moet het maar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog steeds een bijtertje? Actie hoeft niet altijd reactie te betekenen aldus Jezus, Ghandi en tal van andere anorexia hippies. De boog kan niet altijd gespannen staan. Als ze te lang gespannen blijven knappen ze. Wat meer boeddha en wat minder woeddah, broeder!
Wat zou ik jou dan graag liggend op je rug, half soezend van de slaap op zondagmorgen ( mag ook andere ochtend zijn) een zien/horen spelenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:22 schreef Jian het volgende:
liggend op m'n rug, half soezend van de slaap op zondagmorgen
Ik neem het direct van je aan, ik herken een goede drummer niet zo heel snel, daar liet ik die ook een beetje in het midden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, die drummer is wel goed met z'n voeten hoor.
Wat een woede!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben je broeder niet, lutser en dat zeg ik niet snel, maar ik herken iets smerigs als ik het tegenkom. En ach, komt m'n zielige, achtergestelde kereltje aandacht te kort, uit welk topic in NWS hebben ze je nu weer gapend of kotsend weggekeken. Wellicht moet je, je vriendinnetje vragen of ze je een half uurtje wil aanhoren, ik weet ook wel dat is een opofferingsverzoek dat je niet zomaar op iemands bordje gooit, ik doe het voorstel ook zonder enige vreugde maar het is nu eenmaal je vriendinnetje en als het maakt dat je hier opflikkert, dan moet het maar.
Kom dot, kijk eens goed wat ie doet, wat simpele akkoorden combineren met een snel slagritme, jij speelt gitaar en jij kunt het echt ook. Ik ben geen echte fan van shredders, maar kijk eens goed naar het spel van shredders als Satriani of Vai, dan weet je wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zou ik jou dan graag liggend op je rug, half soezend van de slaap op zondagmorgen ( mag ook andere ochtend zijn) een zien/horen spelen
Ik weet wat je bedoelt, maar dacht een halfslapend Jian liggend op grond gitaar spelen heeft ook watquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom dot, kijk eens goed wat ie doet, wat simpele akkoorden combineren met een snel slagritme, jij speelt gitaar en jij kunt het echt ook. Ik ben geen echte fan van shredders, maar kijk eens goed naar het spel van shredders als Satriani of Vai, dan weet je wat ik bedoel.
Ga toch weg psycholoogje van de ijskoude grond, wat denk jij nou wel niet, mijn woede opwekken, hooguit enige irritatie, maar dan wel van de soort die je hebt als er hondenpoep onder je schoen zit, lastig, vies en je wilt er zo snel mogelijk vanaf.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat een woede!
Je kan gewoon mijn post geschiedenis nagaan hoor. En mijn vriendinnetje vragen of ze mij wil aanhoren? Lijkt mij onverstandig terwijl mijn vrouw thuis is.
RLS / [RLS SC#1435] De Breiclub op oorlogspad!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga toch weg psycholoogje van de ijskoude grond, wat denk jij nou wel niet, mijn woede opwekken, hooguit enige irritatie, maar dan wel van de soort die je hebt als er hondenpoep onder je schoen zit, lastig, vies en je wilt er zo snel mogelijk vanaf.
O ja, je was getrouwd, ik denk dat ik het zo sneu vond voor je bruid dat ik het verdrongen heb, excuus!
ik heb net mijn tv onder het dartbord gezet .. kijken of het werktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:20 schreef Toverheks het volgende:
22:00 RTL 7 Darts: World Cup of Darts 2013
voor de liefhebber...
Jij een kutweekend gewenst, tsja, ik ben tenminste oprechtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
RLS / [RLS SC#1435] De Breiclub op oorlogspad!
Cirkeltje nu alweer rond? Fijne avond Jian.
inmiddels alweer 9 maandenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo, die dame neemt het ervan. Ze is toch al een half jaar?
Nog plannen om te emigreren of is dat helemaal van de baan?
een kutweekend mag je mij ook van ganser harte toewensen ....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij een kutweekend gewenst, tsja, ik ben tenminste oprecht
Als jij dat wilt, bij deze. Ik ben niet alleen oprecht, maar ook nog eens niet moeilijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:59 schreef ZOA het volgende:
[..]
een kutweekend mag je mij ook van ganser harte toewensen ....
oprechte dank .. ik ga der voor!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij dat wilt, bij deze. Ik ben niet alleen oprecht, maar ook nog eens niet moeilijk
En jij nog steeds een ettertje?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog steeds een bijtertje? Actie hoeft niet altijd reactie te betekenen aldus Jezus, Ghandi en tal van andere anorexia hippies. De boog kan niet altijd gespannen staan. Als ze te lang gespannen blijven knappen ze. Wat meer boeddha en wat minder woeddah, broeder!
Gelukkig niet. RLS SC was eerst een vergaarbak van ruzie, gedoe en notes. Toen was ineens iedereen verdwenen, omdat weet ik veel. Toen ging er in RLS een draadje dicht, omdat weet ik veel. En toen zat het hier ineens weer vol met oude RLS SC-ers. Blijkbaar ligt het niet aan het draadje maar aan sommige users. Het zal hier vast wel weer gedoe zijn (geweest). Het aantal notes dat ik aantrek is nu vrijwel nihil, maar dat zal vast aan mij liggen.quote:
Sportsequote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gelukkig niet. RLS SC was eerst een vergaarbak van ruzie, gedoe en notes. Toen was ineens iedereen verdwenen, omdat weet ik veel. Toen ging er in RLS een draadje dicht, omdat weet ik veel. En toen zat het hier ineens weer vol met oude RLS SC-ers. Blijkbaar ligt het niet aan het draadje maar aan sommige users. Het zal hier vast wel weer gedoe zijn (geweest). Het aantal notes dat ik aantrek is nu vrijwel nihil, maar dat zal vast aan mij liggen.
Je moet er onderhand toch wel een stuk of vijftien hebben?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
inmiddels alweer 9 maanden
ja, gelukkig wel
Nee, Coos kookt altijd uitgebreid als ik het zo lees altijd........mag ik wel eens voorbeeld aannemen, heb een godsgruwelijke hekel aan kokenquote:
Suits is net weer begonnen Coos, sinds 2 weken, vandaag de nieuwe aflevering nog gedownloadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:19 schreef Coos het volgende:
Jian. alles van Suits inmiddels gezien. Best een goeie serie. Wanneer gaan ze verder?![]()
Zijn er nog andere aanbevelenswaardige series te vinden?
Beterschapquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:47 schreef Copycat het volgende:
The Wire!!!!
Fuck!
Sherlock heb ik op BBC iPlayer, is een leuke tussendoorserie. Goed dat je me eraan herinnert. Beetje boel verkouden en lamlendig, zo in bed een afleverinkje of wat kijken.
The Wire, ik kan me er maar niet toe zetten, ik weet niet wat het is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:47 schreef Copycat het volgende:
The Wire!!!!
Fuck!
Sherlock heb ik op BBC iPlayer, is een leuke tussendoorserie. Goed dat je me eraan herinnert. Beetje boel verkouden en lamlendig, zo in bed een afleverinkje of wat kijken.
Beterschap, kruip er maar lekker in!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:47 schreef Copycat het volgende:
The Wire!!!!
Fuck!
vind Lucky TV ook vaak erg goed in elkaar gezet.quote:
Spruut`nquote:
dat is wel lekker, ga ik ook weer eens maken tijd niet gegetenquote:
Dank. Ik wacht wel tot het hele seizoen beschikbaar is. Wel lekker hoor drie of vier afleveringen achter elkaar kijken. Maar ik heb even je hele tekst in mijn kladblok gezet, dus ik wel wel rondneuzen. Behalve Sherlock dan, daar heb ik er een aantal van gezien en vindt ik niet leuk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Suits is net weer begonnen Coos, sinds 2 weken, vandaag de nieuwe aflevering nog gedownload
Er zijn zat series die het aankijken waard zijn Coos, mijn top 5 is in elk geval; The Sopranos, The Shield, The Sons of Anarchy, Webster en Breaking Bad. Als je er één daarvan nog niet hebt gezien, dan zou ik die pakken. Ik vind Boardwalk Empire ook erg goed. Hier moet je van houden maar Spartacus vind ik ook lekker. (is trouwens ook net weer begonnen) Ik ben begonnen aan 666 park avenue vind ik tot op heden ook zeker het aankijken waard. Being human (een geest een vampier en een weerwolf wonen in 1 huis) Engelse serie en Amerikaanse serie van. Geloof me het is anders dan het klinkt, best goed. Ik stop maar even.Oh en Sherlock natuurlijk, geniaal, deze dus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sherlock_%282010%29
Doorzetten Pietje! Ik heb alles gezien en van mij mag seizoen zes beginnen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit een Breaking Bad dipje. Zit aan 't einde van seizoen 3, maar het is een beetje saai.
Dat is z'n hooligan outfit, daarin staat ie tijdens thuiswedstrijden van Feyenoord altijd mee te brallen in Vak Squote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:49 schreef Coos het volgende:
Terwijl ik ga douchen zet ik de downloader aan op standje negen.![]()
[ afbeelding ]
Gert is ook weer een avondje stappen zie ik.
Zometeen 0.10 op Ned.2 da linha. Braziliaanse absurdistische film. Kijk, daar hou ik van, absurdistisch!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is z'n hooligan outfit, daarin staat ie tijdens thuiswedstrijden van Feyenoord altijd mee te brallen in Vak S
Vijf voor negen, vrijdagavond....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:55 schreef Copycat het volgende:
Morgenavond hapje eten met Java-vriend, dus nu ga ik inderdaad onder de wol.
Maar, ze is ziekies hoor .....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vijf voor negen, vrijdagavond....Wanneer verhuis je naar een aanleunwoning?
Ja, als je niet van absurdistisch houdt dan post je hier niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Zometeen 0.10 op Ned.2 da linha. Braziliaanse absurdistische film. Kijk, daar hou ik van, absurdistisch!
Daarom wordt het ook hoogtijd dat er weer streamverslagen van HDNGMW door jou en Scrut komen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als je niet van absurdistisch houdt dan post je hier niet.![]()
Ja, maar dat mag niet van Gert en als we het toch doen komt ie bij ons voor de deur staan met zo'n brandend kruis enzo .........quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Daarom wordt het ook hoogtijd dat er weer streamverslagen van HDNGMW door jou en Scrut komen.
Tja, een cc-tje hier en een cc-tje daar, ze is het aan haar naam verplicht.quote:
Ik heb het gevolgd het was best interessant ! Hoax ook !quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:30 schreef Jian het volgende:
als er iemand zich verveelt vannacht of morgenochtend, lees dan deze, er is ook nog een deel I voor wie behoefte heeft aan de gehele ervaring.![]()
NWS / Moskee op pier verzinsel omroep #2
Heb je het verhaal over die Moskee gevolgd of heb je de slachtpartij in het topic gevolgdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:32 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik heb het gevolgd het was best interessant ! Hoax ook !
Beidenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je het verhaal over die Moskee gevolgd of heb je de slachtpartij in het topic gevolgd
Och daarvoor hoef je, je niet te schamen hoor, ik heb ook mee zitten lezen en me kostelijk vermaaktquote:
Hetzelfde hier. Alleen mijn SNS aandelen gooien roet in mijn etenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Och daarvoor hoef je, je niet te schamen hoor, ik heb ook mee zitten lezen en me kostelijk vermaakt
Ja joh, banken ....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:37 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Alleen mijn SNS aandelen gooien roet in mijn eten
Ja maar daar moet ik dan om lachen, ik bedoel het gaat maar door en iedereen klaagt en valt over elkaar heen, maar niemand gaat weg en dan die mensen die zich opwinden over sp3c, wat een zooitjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk maar een trieste bende.
Joh dat topic had net zo goed over roze babykleding kunnen gaan, er wordt iets heel anders uitgevochten daar ....... en sommige vallen gigantisch door de mand, dat is wel leuk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:48 schreef MichieldeR het volgende:
En die Moslimse extremistische beweging bestaat niet eens. Niet in dat topic
Ik heb het vluchtig gelezen, ik was bezig met een SSD en nu met Ubuntuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh dat topic had net zo goed over roze babykleding kunnen gaan, er wordt iets heel anders uitgevochten daar ....... en sommige vallen gigantisch door de mand, dat is wel leuk.
Heej Ubuntu, Ubuntu rocks, i love ubuntuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:54 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik heb het vluchtig gelezen, ik was bezig met een SSD en nu met Ubuntu
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej Ubuntu, Ubuntu rocks, i love ubuntudualboot ?
12.10 komt er nu opquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Wubi,![]()
welke versie van Ubuntu heb je lopen?
Hoezo lukt, installeren via Wubi is toch een eitje ....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:00 schreef MichieldeR het volgende:
Als het allemaal lukt danIk ben niet in de goede stemming helaas.
okee, ik zou als ik jou was voor een 12.04 gaan, dat is een LTS (Long Term Support) de 12.10 is een tussenversie. Mijn ervaring is dat de 12.04 stabieler is. Met de 12.10 had ik op een bepaalde laptop toch problemen met de drivers van de videokaart (nvidia) de 12.04 heeft daar geen last van. Het is ook gewoon zo dat een LTS over het algemeen stabieler is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:02 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Nee ik had 12.01 op een oud xp 2400je.
Dus toch 12.04quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:05 schreef Jian het volgende:
[..]
okee, ik zou als ik jou was voor een 12.04 gaan, dat is een LTS (Long Term Support) de 12.10 is een tussenversie. Mijn ervaring is dat de 12.04 stabieler is. Met de 12.10 had ik op een bepaalde laptop toch problemen met de drivers van de videokaart (nvidia) de 12.04 heeft daar geen last van. Het is ook gewoon zo dat een LTS over het algemeen stabieler is.
de 12.04 krijgt ook gewoon de garantie op vijf jaar veiligheidsupdates de 12.10 maar anderhalf jaar, ik bedoel ........quote:
Dat is het dusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:09 schreef Jian het volgende:
[..]
de 12.04 krijgt ook gewoon de garantie op vijf jaar veiligheidsupdates de 12.10 maar anderhalf jaar, ik bedoel ........
trustquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:11 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Dat is het dusMorgen weer verder prutsen
Slaap lekker.
Nou, dat was best treurigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:30 schreef Jian het volgende:
als er iemand zich verveelt vannacht of morgenochtend, lees dan deze, er is ook nog een deel I voor wie behoefte heeft aan de gehele ervaring.![]()
NWS / Moskee op pier verzinsel omroep #2
Welnee, dat waren een stel users die aan het "ravotten" waren, niemand overleden, niemand gewond geraaktquote:
Dank!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, een cc-tje hier en een cc-tje daar, ze is het aan haar naam verplicht.
Driemaal beterschap, Copycat
oh oke dan is dat duidelijk, maar wat een zooitje moest ook wel lachen om sommige reactie`squote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:03 schreef Copycat het volgende:
Dat adres in Eendhoven? Dat ligt naast Duckstad.
Alsof jij daar ook maar iets van gaat proeven, alhoewel ze zeggen dat 1 Bhut Jolokia genoeg is om je in 1 keer van je verkoudheid te verlossen ....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank!
Snotverkouden en ik hoest de longen uit mijn lijf. . En ze serveren er heerlijke kippetjes.
Ik ken het boek niet. "What is any ocean but a multitude of drops" wordt wel ook in de film genoemd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:50 schreef Copycat het volgende:
Heb jij het boek ook gelezen? Vraag me nl af of de film zonder het boek goed tot zijn recht komt.
Ik heb het boek ook niet gelezen wel net de film binnengehaald, ik ben zeer benieuwd!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ken het boek niet. "What is any ocean but a multitude of drops" wordt wel ook in de film genoemd.
De film heb ik gedownload op basis van recensies. Die waren wisselend.
NRC ★★★★
'Orgasme voor je hersenen'
Parool ★★★★
'Wonderschone scènes die lang naijlen'
De Volkskrant ★★
'De film ontaardt gaandeweg in een vermoeiende, malle freakshow'.
Ik heb me er drie uur lang in ondergedompeld. Het voelde als een soort troost voor de atheïst die ik ben. Visueel is het trouwens ook prachtig. Het mocht wat kosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:49 schreef Juud79 het volgende:
Nou, komen posten, dat beloof ik niet zomaar hoor.
Met mij gaat het goed, met man en dochter ook en we krijgen begin Aug er een zoon of dochter bij, daar zijn we heel blij mee. We hebben een makkelijk en gezellig meisje, met een tikje temperament als iets niet gaat zoals ze wil.![]()
Een plaatje bij het praatje.....O wat een lekker koppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Met mij gaat het goed, met man en dochter ook en we krijgen begin Aug er een zoon of dochter bij, daar zijn we heel blij mee. We hebben een makkelijk en gezellig meisje, met een tikje temperament als iets niet gaat zoals ze wil.![]()
Een plaatje bij het praatje.....oh wat een snoepje, en wat leuk weer een kleintje straks erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Nee, nee, heel verstandig dat je, je daar niet meteen aan conformeert hoor, je kunt je tijd wel beter besteden denk ik, verstandige vrouw.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:49 schreef Juud79 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:26 schreef Jian het volgende:
Marije, Juud, Heks met kleinkind, vlak de "internettantes" niet uit, voor je het weet is het weer halve dagen babytalk
hoe meer kleintjes hoe leuker.........quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee, heel verstandig dat je, je daar niet meteen aan conformeert hoor, je kunt je tijd wel beter besteden denk ik, verstandige vrouw.![]()
Marije, Juud, Heks met kleinkind, vlak de "internettantes" niet uit, voor je het weet is het weer halve dagen babytalk
Een plaatje bij het praatje.....Wat een lief toetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honesty is the best policy.
Dat is juist het treurige.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, dat waren een stel users die aan het "ravotten" waren, niemand overleden, niemand gewond geraakt![]()
Ieuwwww weer nieuwe, nog niet op spotnet. Wel 13 van Suits. Ik loop achter met Sons of Anarchy,quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Suits is net weer begonnen Coos, sinds 2 weken, vandaag de nieuwe aflevering nog gedownload
Er zijn zat series die het aankijken waard zijn Coos, mijn top 5 is in elk geval; The Sopranos, The Shield, The Sons of Anarchy, Webster en Breaking Bad. Als je er één daarvan nog niet hebt gezien, dan zou ik die pakken. Ik vind Boardwalk Empire ook erg goed. Hier moet je van houden maar Spartacus vind ik ook lekker. (is trouwens ook net weer begonnen) Ik ben begonnen aan 666 park avenue vind ik tot op heden ook zeker het aankijken waard. Being human (een geest een vampier en een weerwolf wonen in 1 huis) Engelse serie en Amerikaanse serie van. Geloof me het is anders dan het klinkt, best goed. Ik stop maar even.Oh en Sherlock natuurlijk, geniaal, deze dus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sherlock_%282010%29
t0nja snijdt net in d'r vinger... fotootje?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:28 schreef Jian het volgende:
[..]
oh, jij wilt bloed zien ...... en ik je maar zien als een rustig, aimabel type
13 is de nieuwe aflevering. Er is een winterstop geweest en we zijn 2 weken geleden weer begonnen met deel 11.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ieuwwww weer nieuwe, nog niet op spotnet. Wel 13 van Suits. Ik loop achter met Sons of Anarchy,
serie 4 is bijna binnen.
Mad man trekt me niet echt, misschien vergis ik me hoor en moet ik het gewoon eens proberen.quote:Weerwolfen en geesten laat ik liggen.
Mad men is wel een aanrader. Die zie ik niet in je lijstje staan.Oh Game of Thrones dat is ook wel cool
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
13 is de nieuwe aflevering. Er is een winterstop geweest en we zijn 2 weken geleden weer begonnen met deel 11.
[..]
Mad man trekt me niet echt, misschien vergis ik me hoor en moet ik het gewoon eens proberen.
Game of thrones is top, ik heb de boeken van J.J. Martin ook gelezen![]()
Oh en wat ik tegen Coos zei, als je the Shield nooit gezien heb dan .......... dat is pas smullen
[..]
Yup, lege pakken, oeeeeeeh, eng
Wat heb je te verbergen danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:40 schreef Toverheks het volgende:
dan is Suits niks voor mijdan durf ik niet meer te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |