12.10 komt er nu opquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Wubi,![]()
welke versie van Ubuntu heb je lopen?
Hoezo lukt, installeren via Wubi is toch een eitje ....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:00 schreef MichieldeR het volgende:
Als het allemaal lukt danIk ben niet in de goede stemming helaas.
okee, ik zou als ik jou was voor een 12.04 gaan, dat is een LTS (Long Term Support) de 12.10 is een tussenversie. Mijn ervaring is dat de 12.04 stabieler is. Met de 12.10 had ik op een bepaalde laptop toch problemen met de drivers van de videokaart (nvidia) de 12.04 heeft daar geen last van. Het is ook gewoon zo dat een LTS over het algemeen stabieler is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:02 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Nee ik had 12.01 op een oud xp 2400je.
Dus toch 12.04quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:05 schreef Jian het volgende:
[..]
okee, ik zou als ik jou was voor een 12.04 gaan, dat is een LTS (Long Term Support) de 12.10 is een tussenversie. Mijn ervaring is dat de 12.04 stabieler is. Met de 12.10 had ik op een bepaalde laptop toch problemen met de drivers van de videokaart (nvidia) de 12.04 heeft daar geen last van. Het is ook gewoon zo dat een LTS over het algemeen stabieler is.
de 12.04 krijgt ook gewoon de garantie op vijf jaar veiligheidsupdates de 12.10 maar anderhalf jaar, ik bedoel ........quote:
Dat is het dusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:09 schreef Jian het volgende:
[..]
de 12.04 krijgt ook gewoon de garantie op vijf jaar veiligheidsupdates de 12.10 maar anderhalf jaar, ik bedoel ........
trustquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:11 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Dat is het dusMorgen weer verder prutsen
Slaap lekker.
Nou, dat was best treurigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:30 schreef Jian het volgende:
als er iemand zich verveelt vannacht of morgenochtend, lees dan deze, er is ook nog een deel I voor wie behoefte heeft aan de gehele ervaring.![]()
NWS / Moskee op pier verzinsel omroep #2
Welnee, dat waren een stel users die aan het "ravotten" waren, niemand overleden, niemand gewond geraaktquote:
Dank!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, een cc-tje hier en een cc-tje daar, ze is het aan haar naam verplicht.
Driemaal beterschap, Copycat
oh oke dan is dat duidelijk, maar wat een zooitje moest ook wel lachen om sommige reactie`squote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:03 schreef Copycat het volgende:
Dat adres in Eendhoven? Dat ligt naast Duckstad.
Alsof jij daar ook maar iets van gaat proeven, alhoewel ze zeggen dat 1 Bhut Jolokia genoeg is om je in 1 keer van je verkoudheid te verlossen ....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank!
Snotverkouden en ik hoest de longen uit mijn lijf. . En ze serveren er heerlijke kippetjes.
Ik ken het boek niet. "What is any ocean but a multitude of drops" wordt wel ook in de film genoemd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:50 schreef Copycat het volgende:
Heb jij het boek ook gelezen? Vraag me nl af of de film zonder het boek goed tot zijn recht komt.
Ik heb het boek ook niet gelezen wel net de film binnengehaald, ik ben zeer benieuwd!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ken het boek niet. "What is any ocean but a multitude of drops" wordt wel ook in de film genoemd.
De film heb ik gedownload op basis van recensies. Die waren wisselend.
NRC ★★★★
'Orgasme voor je hersenen'
Parool ★★★★
'Wonderschone scènes die lang naijlen'
De Volkskrant ★★
'De film ontaardt gaandeweg in een vermoeiende, malle freakshow'.
Ik heb me er drie uur lang in ondergedompeld. Het voelde als een soort troost voor de atheïst die ik ben. Visueel is het trouwens ook prachtig. Het mocht wat kosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:49 schreef Juud79 het volgende:
Nou, komen posten, dat beloof ik niet zomaar hoor.
Met mij gaat het goed, met man en dochter ook en we krijgen begin Aug er een zoon of dochter bij, daar zijn we heel blij mee. We hebben een makkelijk en gezellig meisje, met een tikje temperament als iets niet gaat zoals ze wil.![]()
Een plaatje bij het praatje.....O wat een lekker koppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Met mij gaat het goed, met man en dochter ook en we krijgen begin Aug er een zoon of dochter bij, daar zijn we heel blij mee. We hebben een makkelijk en gezellig meisje, met een tikje temperament als iets niet gaat zoals ze wil.![]()
Een plaatje bij het praatje.....oh wat een snoepje, en wat leuk weer een kleintje straks erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Nee, nee, heel verstandig dat je, je daar niet meteen aan conformeert hoor, je kunt je tijd wel beter besteden denk ik, verstandige vrouw.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:49 schreef Juud79 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:26 schreef Jian het volgende:
Marije, Juud, Heks met kleinkind, vlak de "internettantes" niet uit, voor je het weet is het weer halve dagen babytalk
hoe meer kleintjes hoe leuker.........quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee, heel verstandig dat je, je daar niet meteen aan conformeert hoor, je kunt je tijd wel beter besteden denk ik, verstandige vrouw.![]()
Marije, Juud, Heks met kleinkind, vlak de "internettantes" niet uit, voor je het weet is het weer halve dagen babytalk
Een plaatje bij het praatje.....Wat een lief toetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honesty is the best policy.
Dat is juist het treurige.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, dat waren een stel users die aan het "ravotten" waren, niemand overleden, niemand gewond geraakt![]()
Ieuwwww weer nieuwe, nog niet op spotnet. Wel 13 van Suits. Ik loop achter met Sons of Anarchy,quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Suits is net weer begonnen Coos, sinds 2 weken, vandaag de nieuwe aflevering nog gedownload
Er zijn zat series die het aankijken waard zijn Coos, mijn top 5 is in elk geval; The Sopranos, The Shield, The Sons of Anarchy, Webster en Breaking Bad. Als je er één daarvan nog niet hebt gezien, dan zou ik die pakken. Ik vind Boardwalk Empire ook erg goed. Hier moet je van houden maar Spartacus vind ik ook lekker. (is trouwens ook net weer begonnen) Ik ben begonnen aan 666 park avenue vind ik tot op heden ook zeker het aankijken waard. Being human (een geest een vampier en een weerwolf wonen in 1 huis) Engelse serie en Amerikaanse serie van. Geloof me het is anders dan het klinkt, best goed. Ik stop maar even.Oh en Sherlock natuurlijk, geniaal, deze dus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sherlock_%282010%29
t0nja snijdt net in d'r vinger... fotootje?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:28 schreef Jian het volgende:
[..]
oh, jij wilt bloed zien ...... en ik je maar zien als een rustig, aimabel type
13 is de nieuwe aflevering. Er is een winterstop geweest en we zijn 2 weken geleden weer begonnen met deel 11.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ieuwwww weer nieuwe, nog niet op spotnet. Wel 13 van Suits. Ik loop achter met Sons of Anarchy,
serie 4 is bijna binnen.
Mad man trekt me niet echt, misschien vergis ik me hoor en moet ik het gewoon eens proberen.quote:Weerwolfen en geesten laat ik liggen.
Mad men is wel een aanrader. Die zie ik niet in je lijstje staan.Oh Game of Thrones dat is ook wel cool
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
13 is de nieuwe aflevering. Er is een winterstop geweest en we zijn 2 weken geleden weer begonnen met deel 11.
[..]
Mad man trekt me niet echt, misschien vergis ik me hoor en moet ik het gewoon eens proberen.
Game of thrones is top, ik heb de boeken van J.J. Martin ook gelezen![]()
Oh en wat ik tegen Coos zei, als je the Shield nooit gezien heb dan .......... dat is pas smullen
[..]
Yup, lege pakken, oeeeeeeh, eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |