Perfect, helemaal mijn one-night-stand-type dus, zelfs het beschuitje kan ik dus overlaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan ken je haar niet echt, want ze heeft één nadeel: ze is net zo dom als mooi.
Zo'n type dat de pil niet slikt omdat ie er toch altijd weer uitrolt.
Zo dom is ze waarschijnlijk ook weer nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Perfect, helemaal mijn one-night-stand-type dus, zelfs het beschuitje kan ik dus overlaan.
Maakt voor haar niet uit, zo'n domme bitch kan waarschijnlijk toch niet lezen ....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het de achternaam is, is het in ieder geval de hare. Typisch verhaal.
WOP relatiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zo dom is ze waarschijnlijk ook weer niet
Dat beschuitje hoeft ze toch niet, ze werkt in een bakkerij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Perfect, helemaal mijn one-night-stand-type dus, zelfs het beschuitje kan ik dus overlaan.
lekker met kopje thee lavenderrquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
Nu al weer speculaasjes ? Dat is vroeg dit jaar
Ok, thanks. Ik heb onlangs een interview gezien met Pete bij de VARA of VPRO. Volgens mij heb ik het gevonden. De andere delen staan er ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:07 schreef Jian het volgende:
Voor zover ik weet niet, er is wel een audioversie van het boek (luisterboek), wellicht dat, dat het is.
Doe ik nog weleens. Op een witte boterham, dat knappert zo lekker tussen je tanden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:13 schreef Copycat het volgende:
Vroeger aten we wel eens speculaas op brood.
Ik ook, jammie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:13 schreef Copycat het volgende:
Vroeger aten we wel eens speculaas op brood.
Jakkes, die speculoos troep.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
Doe ik nog weleens. Op een witte boterham, dat knappert zo lekker tussen je tanden.
Je hebt ook speculaas in een potje, maar dat mist nét dat effect.
Dat loos klopt dus wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:17 schreef Gert het volgende:
Twee of drie speculaasjes even in de gloeiend hete thee dopen en dan uitsmeren op een witte boterham.![]()
'Speculoos' is daar een afgeleide van maar lijkt er nauwelijks op.
Ik ga ze eens bekijken!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, thanks. Ik heb onlangs een interview gezien met Pete bij de VARA of VPRO. Volgens mij heb ik het gevonden. De andere delen staan er ook.
Ah lekker veel chanko-nabe eten en vet wordenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:48 schreef Toverheks het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/
De 18 jarige Takuya heeft een atletisch lijf. Aangemoedigd door zijn vader, verlaat hij zijn stad. Hij sluit zich aan bij een Sumo school.
aanrader voor degene die van docu`s houd
Lekker ding, niet .. maar ja, die jongens verdienen meer als mening profvoetballer, dat dan weer wel.quote:
En ze zijn sportieverquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Lekker ding, niet .. maar ja, die jongens verdienen meer als menig profvoetballer, dat dan weer wel.
Ben dan wel geen Amsterdammer maar hij lijkt me wel erg leuk, torrents here I come, als ie er al isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:24 schreef Copycat het volgende:
Aanrader voor Amsterdammers:
GC / [SIGHTSEERS] 192 FOK!kers gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam
Paar weken terug gezien en echt een leuke film!
Dan krijg je twee Volendammers naast je. Die trekken zich niets aan van een jas.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:30 schreef Copycat het volgende:
Twee jassen meenemen, voor elke buurstoel een.
Die trekken echt niet verder dan de dijk. Of ze stofzuigen hun betegelde voortuintje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan krijg je twee Volendammers naast je. Die trekken zich niets aan van een jas.
vond hem top de docu, stond ook een Sumoworstelaar sneeuw te scheppen in alleen zijn band/stringding en dan klagen ze hier al over 5 cm sneeuwquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah lekker veel chanko-nabe eten en vet worden
Bijgelezen in NWS. Ze zijn allebei gestoord.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:59 schreef Copycat het volgende:
Als het de achternaam is, is het in ieder geval de hare. Typisch verhaal.
Zou het echt zijn? Ik hoop zo dat het er nog af kan voor dat domme wicht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijgelezen in NWS. Ze zijn allebei gestoord.
Ik ben bang van wel. Echt een dom wicht en die vent lacht volgens mij de ballen uit zijn broek. There is no such thing as bad publicity.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
Zou het echt zijn? Ik hoop zo dat het er nog af kan voor dat domme wicht.
Ik vind het van haar oerstom en van hem gewoon misdadig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Echt een dom wicht en die vent lacht volgens mij de ballen uit zijn broek. There is no such thing as bad publicity.
Knettergek, dat zijn ze.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kunnen spelen maar het laat me volledig koud.quote:
Ja die is ook top, die had ik van de week al zitten kijkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze kunnen spelen maar het laat me volledig koud.
Check de skills van deze gitaarheld
Mocht je je afvragen wie de man in de achtergrond is, dat is de eigenaar van de gitaar
Ja, maar voortaan koop ik ze bij de Jamin. Net zo duur en dan hoef ik niet direct een hele kilo weg te stouwen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:54 schreef Marrije het volgende:
Cc, bij welke site bestelde jij de jelly beans? www.candyonline.nl ?
Wel mooi gedaan. Maar je moet ervan houden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wow! Way to go, Ronnie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Check de skills van deze gitaarheld
Mocht je je afvragen wie de man in de achtergrond is, dat is de eigenaar van de gitaar
Geen jamin in de buurt hier...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar voortaan koop ik ze bij de Jamin. Net zo duur en dan hoef ik niet direct een hele kilo weg te stouwen.
Zij liever dan ik en volkomen van de pot gerukt. Ik zou mijn dochter de tyfus slaan als ze zo thuiskwam.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:57 schreef Marrije het volgende:
Wel mooi gedaan. Maar je moet ervan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |