Perfect, helemaal mijn one-night-stand-type dus, zelfs het beschuitje kan ik dus overlaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan ken je haar niet echt, want ze heeft één nadeel: ze is net zo dom als mooi.
Zo'n type dat de pil niet slikt omdat ie er toch altijd weer uitrolt.
Zo dom is ze waarschijnlijk ook weer nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Perfect, helemaal mijn one-night-stand-type dus, zelfs het beschuitje kan ik dus overlaan.
Maakt voor haar niet uit, zo'n domme bitch kan waarschijnlijk toch niet lezen ....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het de achternaam is, is het in ieder geval de hare. Typisch verhaal.
WOP relatiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zo dom is ze waarschijnlijk ook weer niet
Dat beschuitje hoeft ze toch niet, ze werkt in een bakkerij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Perfect, helemaal mijn one-night-stand-type dus, zelfs het beschuitje kan ik dus overlaan.
lekker met kopje thee lavenderrquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
Nu al weer speculaasjes ? Dat is vroeg dit jaar
Ok, thanks. Ik heb onlangs een interview gezien met Pete bij de VARA of VPRO. Volgens mij heb ik het gevonden. De andere delen staan er ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:07 schreef Jian het volgende:
Voor zover ik weet niet, er is wel een audioversie van het boek (luisterboek), wellicht dat, dat het is.
Doe ik nog weleens. Op een witte boterham, dat knappert zo lekker tussen je tanden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:13 schreef Copycat het volgende:
Vroeger aten we wel eens speculaas op brood.
Ik ook, jammie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:13 schreef Copycat het volgende:
Vroeger aten we wel eens speculaas op brood.
Jakkes, die speculoos troep.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
Doe ik nog weleens. Op een witte boterham, dat knappert zo lekker tussen je tanden.
Je hebt ook speculaas in een potje, maar dat mist nét dat effect.
Dat loos klopt dus wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:17 schreef Gert het volgende:
Twee of drie speculaasjes even in de gloeiend hete thee dopen en dan uitsmeren op een witte boterham.![]()
'Speculoos' is daar een afgeleide van maar lijkt er nauwelijks op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |