Nee, Coos kookt altijd uitgebreid als ik het zo lees altijd........mag ik wel eens voorbeeld aannemen, heb een godsgruwelijke hekel aan kokenquote:
Suits is net weer begonnen Coos, sinds 2 weken, vandaag de nieuwe aflevering nog gedownloadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:19 schreef Coos het volgende:
Jian. alles van Suits inmiddels gezien. Best een goeie serie. Wanneer gaan ze verder?![]()
Zijn er nog andere aanbevelenswaardige series te vinden?
Beterschapquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:47 schreef Copycat het volgende:
The Wire!!!!
Fuck!
Sherlock heb ik op BBC iPlayer, is een leuke tussendoorserie. Goed dat je me eraan herinnert. Beetje boel verkouden en lamlendig, zo in bed een afleverinkje of wat kijken.
The Wire, ik kan me er maar niet toe zetten, ik weet niet wat het is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:47 schreef Copycat het volgende:
The Wire!!!!
Fuck!
Sherlock heb ik op BBC iPlayer, is een leuke tussendoorserie. Goed dat je me eraan herinnert. Beetje boel verkouden en lamlendig, zo in bed een afleverinkje of wat kijken.
Beterschap, kruip er maar lekker in!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:47 schreef Copycat het volgende:
The Wire!!!!
Fuck!
vind Lucky TV ook vaak erg goed in elkaar gezet.quote:
Spruut`nquote:
dat is wel lekker, ga ik ook weer eens maken tijd niet gegetenquote:
Dank. Ik wacht wel tot het hele seizoen beschikbaar is. Wel lekker hoor drie of vier afleveringen achter elkaar kijken. Maar ik heb even je hele tekst in mijn kladblok gezet, dus ik wel wel rondneuzen. Behalve Sherlock dan, daar heb ik er een aantal van gezien en vindt ik niet leuk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Suits is net weer begonnen Coos, sinds 2 weken, vandaag de nieuwe aflevering nog gedownload
Er zijn zat series die het aankijken waard zijn Coos, mijn top 5 is in elk geval; The Sopranos, The Shield, The Sons of Anarchy, Webster en Breaking Bad. Als je er één daarvan nog niet hebt gezien, dan zou ik die pakken. Ik vind Boardwalk Empire ook erg goed. Hier moet je van houden maar Spartacus vind ik ook lekker. (is trouwens ook net weer begonnen) Ik ben begonnen aan 666 park avenue vind ik tot op heden ook zeker het aankijken waard. Being human (een geest een vampier en een weerwolf wonen in 1 huis) Engelse serie en Amerikaanse serie van. Geloof me het is anders dan het klinkt, best goed. Ik stop maar even.Oh en Sherlock natuurlijk, geniaal, deze dus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sherlock_%282010%29
Doorzetten Pietje! Ik heb alles gezien en van mij mag seizoen zes beginnen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit een Breaking Bad dipje. Zit aan 't einde van seizoen 3, maar het is een beetje saai.
Dat is z'n hooligan outfit, daarin staat ie tijdens thuiswedstrijden van Feyenoord altijd mee te brallen in Vak Squote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:49 schreef Coos het volgende:
Terwijl ik ga douchen zet ik de downloader aan op standje negen.![]()
[ afbeelding ]
Gert is ook weer een avondje stappen zie ik.
Zometeen 0.10 op Ned.2 da linha. Braziliaanse absurdistische film. Kijk, daar hou ik van, absurdistisch!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is z'n hooligan outfit, daarin staat ie tijdens thuiswedstrijden van Feyenoord altijd mee te brallen in Vak S
Vijf voor negen, vrijdagavond....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:55 schreef Copycat het volgende:
Morgenavond hapje eten met Java-vriend, dus nu ga ik inderdaad onder de wol.
Maar, ze is ziekies hoor .....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vijf voor negen, vrijdagavond....Wanneer verhuis je naar een aanleunwoning?
Ja, als je niet van absurdistisch houdt dan post je hier niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Zometeen 0.10 op Ned.2 da linha. Braziliaanse absurdistische film. Kijk, daar hou ik van, absurdistisch!
Daarom wordt het ook hoogtijd dat er weer streamverslagen van HDNGMW door jou en Scrut komen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als je niet van absurdistisch houdt dan post je hier niet.![]()
Ja, maar dat mag niet van Gert en als we het toch doen komt ie bij ons voor de deur staan met zo'n brandend kruis enzo .........quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Daarom wordt het ook hoogtijd dat er weer streamverslagen van HDNGMW door jou en Scrut komen.
Tja, een cc-tje hier en een cc-tje daar, ze is het aan haar naam verplicht.quote:
Ik heb het gevolgd het was best interessant ! Hoax ook !quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:30 schreef Jian het volgende:
als er iemand zich verveelt vannacht of morgenochtend, lees dan deze, er is ook nog een deel I voor wie behoefte heeft aan de gehele ervaring.![]()
NWS / Moskee op pier verzinsel omroep #2
Heb je het verhaal over die Moskee gevolgd of heb je de slachtpartij in het topic gevolgdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:32 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik heb het gevolgd het was best interessant ! Hoax ook !
Beidenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je het verhaal over die Moskee gevolgd of heb je de slachtpartij in het topic gevolgd
Och daarvoor hoef je, je niet te schamen hoor, ik heb ook mee zitten lezen en me kostelijk vermaaktquote:
Hetzelfde hier. Alleen mijn SNS aandelen gooien roet in mijn etenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Och daarvoor hoef je, je niet te schamen hoor, ik heb ook mee zitten lezen en me kostelijk vermaakt
Ja joh, banken ....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:37 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Alleen mijn SNS aandelen gooien roet in mijn eten
Ja maar daar moet ik dan om lachen, ik bedoel het gaat maar door en iedereen klaagt en valt over elkaar heen, maar niemand gaat weg en dan die mensen die zich opwinden over sp3c, wat een zooitjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk maar een trieste bende.
Joh dat topic had net zo goed over roze babykleding kunnen gaan, er wordt iets heel anders uitgevochten daar ....... en sommige vallen gigantisch door de mand, dat is wel leuk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:48 schreef MichieldeR het volgende:
En die Moslimse extremistische beweging bestaat niet eens. Niet in dat topic
Ik heb het vluchtig gelezen, ik was bezig met een SSD en nu met Ubuntuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh dat topic had net zo goed over roze babykleding kunnen gaan, er wordt iets heel anders uitgevochten daar ....... en sommige vallen gigantisch door de mand, dat is wel leuk.
Heej Ubuntu, Ubuntu rocks, i love ubuntuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:54 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik heb het vluchtig gelezen, ik was bezig met een SSD en nu met Ubuntu
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej Ubuntu, Ubuntu rocks, i love ubuntudualboot ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |