Gaat niet zo snel die topic, maar wel geinig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dank je wel, helemaal top zet hem gelijk onder mijn favo`s
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Rinus een kans krijgt!
ben er blij mee, want mijn nieuwschierigheid wint het van me geduld, wil weten wat er nog allemaal gaat gebeurenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gaat niet zo snel die topic, maar wel geinig.
Ik ben niet blond en ook geen spetter, rarara wie ben ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die blonde spetter die op zaterdagochtend bij onze bakker staat?
Geen idee , geef me over!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:20 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik ben niet blond en ook geen spetter, rarara wie ben ik![]()
Nee moest ff denken aan Snip & Snap, tis niet me broer................
Lijkt mij een tof boek, maar ik zie ook een trailer. Zit er ook een cd bij of begrijp ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:46 schreef Jian het volgende:
Als je trouwens een beetje geïnteresseerd bent in the Who en in het fenomeen Townshend is dit ook wel een aanrader (je kan hem wel hier of daar binnenhalen als epub)
http://www.bol.com/nl/p/who-i-am/9200000002056331/
Dan ken je haar niet echt, want ze heeft één nadeel: ze is net zo dom als mooi.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik allang gereageerd natuurlijk .....
Dan 'ken' je haar wel iets beter dan alleen van de bakkerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan ken je haar niet echt, want ze heeft één nadeel: ze is net zo dom als mooi.
Zo'n type dat de pil niet slikt omdat ie er toch altijd weer uitrolt.
Sssssst.....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dan 'ken' je haar wel iets beter dan alleen van de bakker
Als het de achternaam is, is het in ieder geval de hare. Typisch verhaal.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:50 schreef jacqhassel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)terrenmeisje___.html
Nee hoor, ben geen verrader, zou ook nooit logs doorsturenquote:
Is ook niet belangrijk, Rutte van Vitesse heeft zich ziek gemeld vandaag'.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee hoor, ben geen verrader, zou ook nooit logs doorsturen
Voor zover ik weet niet, er is wel een audioversie van het boek (luisterboek), wellicht dat, dat het is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijkt mij een tof boek, maar ik zie ook een trailer. Zit er ook een cd bij of begrijp ik het verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |