kijk dan eerst die 3 maar die op de plank liggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:29 schreef Gert het volgende:
O.. hier maar even dan.
Sigthseeers draait hier gewoon 2x per dag in het filmhuis.
Maar zelfs daar ben ik te lui en krenterig voor bij zo'n soort film. Torrent FTW
Mijn filmtips van afgelopen week:
Zero Dark Thirty (reconstructie jacht op Osama, van dezelfde regisseur als The Hurt Locker)
Cloud Atlas (zes verhalen, van eeuwen geleden tot over 140 jaar, met een connectie)
Op de plank liggen nog: Django Unchained, Holy Motors en Savages.![]()
Maar dat zijn niet de echte. En dat proef je.quote:
Dat weet ik niet, maar altijd als ik die Jelly dingen zie liggen moet ik denken he Cc, weet nog wel de Hema begon er toen mee en ik gillen naar je dat je een zak per Kilo kon halen daar, zitten nu geloof ik in emmertjesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat zijn niet de echte. En dat proef je.
That's the only way to shop.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:22 schreef Copycat het volgende:
Ik weet alleen dat ik altijd een volle zak heb. Een schepje hier, een schepje daar ...
Hoeveel dat me kost, vergeet ik altijd snel.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij liever dan ik en volkomen van de pot gerukt. Ik zou mijn dochter de tyfus slaan als ze zo thuiskwam.
Hoe is het met de kids en met jou natuurlijk ook ?
Mja, zou kunnen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:27 schreef Toverheks het volgende:
Oke, nou Marrije kan dus ook neppers kopen , ben niet zo van de snoepjes, eet wel een doos pindarotsjes zo weg, een paar dozen per week
Die hebben ze tijdens Amerikaanse weken, van McEnnedy. Heel sporadisch, dus.quote:
Leuk Heksie , dank je welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:34 schreef Toverheks het volgende:
http://www.ustream.tv/SouthwestFloridaEagleCam
Southwest Florida Eagle Cam
voor de liefhebber, zitten kleintjes in het nest
graag gedaan, en de moeder zal zo weer terug komen, zeker eten zoeken mooi gezicht hoorquote:
Ja echt een heel mooi gezichtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
graag gedaan, en de moeder zal zo weer terug komen, zeker eten zoeken mooi gezicht hoor
Zo, die dame neemt het ervan. Ze is toch al een half jaar?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:32 schreef Marrije het volgende:
Ja alles goed hierMet mij ook wel, zou nog beter gaan als ik wat betere nachten maak, maar de baby slaapt nog niet door.
Het spijt me Dot, maar die bassist is echt niet virtuoos, zeker niet en wat die gozer op die Les Paul doet dat kan ik liggend op m'n rug, half soezend van de slaap op zondagmorgen beter en dat is nog waar ook. De drummer dat kan ik zo niet beoordelen maar ik ben er niet van ondersteboven. Nee, niks opzienbarends wat mij betreft.quote:
Jij komt niet eens voorbij het eerste nummer van Guitar Hero, rockgodquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Het spijt me Dot, maar die bassist is echt niet virtuoos, zeker niet en wat die gozer op die Les Paul doet dat kan ik liggend op m'n rug, half soezend van de slaap op zondagmorgen beter en dat is nog waar ook. De drummer dat kan ik zo niet beoordelen maar ik ben er niet van ondersteboven. Nee, niks opzienbarends wat mij betreft.
Dit is wel leuk, goed met gevoel gespeeld, het resultaat van talent in combinatie met een leven lang spelen(zie de souplesse)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze kunnen spelen maar het laat me volledig koud.
Check de skills van deze gitaarheld
Mocht je je afvragen wie de man in de achtergrond is, dat is de eigenaar van de gitaar
Als ik je nu weer in een hoekje zet, ga je dan weer met een zuur smoeltje op de loop, net als de laatste keer, lutserquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij komt niet eens voorbij het eerste nummer van Guitar Hero, rockgod
Nog steeds een bijtertje? Actie hoeft niet altijd reactie te betekenen aldus Jezus, Ghandi en tal van andere anorexia hippies. De boog kan niet altijd gespannen staan. Als ze te lang gespannen blijven knappen ze. Wat meer boeddha en wat minder woeddah, broeder!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik je nu weer in een hoekje zet, ga je dan weer met een zuur smoeltje op de loop, net als de laatste keer, lutser
Mwah, die drummer is wel goed met z'n voeten hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Het spijt me Dot, maar die bassist is echt niet virtuoos, zeker niet en wat die gozer op die Les Paul doet dat kan ik liggend op m'n rug, half soezend van de slaap op zondagmorgen beter en dat is nog waar ook. De drummer dat kan ik zo niet beoordelen maar ik ben er niet van ondersteboven. Nee, niks opzienbarends wat mij betreft.
Ik ben je broeder niet, lutser en dat zeg ik niet snel, maar ik herken iets smerigs als ik het tegenkom. En ach, komt m'n zielige, achtergestelde kereltje aandacht te kort, uit welk topic in NWS hebben ze je nu weer gapend of kotsend weggekeken. Wellicht moet je, je vriendinnetje vragen of ze je een half uurtje wil aanhoren, ik weet ook wel dat is een opofferingsverzoek dat je niet zomaar op iemands bordje gooit, ik doe het voorstel ook zonder enige vreugde maar het is nu eenmaal je vriendinnetje en als het maakt dat je hier opflikkert, dan moet het maar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog steeds een bijtertje? Actie hoeft niet altijd reactie te betekenen aldus Jezus, Ghandi en tal van andere anorexia hippies. De boog kan niet altijd gespannen staan. Als ze te lang gespannen blijven knappen ze. Wat meer boeddha en wat minder woeddah, broeder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |