abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122328567
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ja hoor, die klopt als een bus. Als iedereen zich op dezelfde manier gedraagt of moet gedragen kom je nooit tot iets. "Alle neuzen dezelfde kant op" is zo'n beetje het stomste wat je kunt zeggen tegen en/of verlangen van je mensen als leidinggevende.
Tenzij je een legereenheid leidt, misschien :+
  vrijdag 1 februari 2013 @ 01:42:06 #22
241662 Jian
Well, well, well
pi_122328601
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ja hoor, die klopt als een bus. Als iedereen zich op dezelfde manier gedraagt of moet gedragen kom je nooit tot iets. "Alle neuzen dezelfde kant op" is zo'n beetje het stomste wat je kunt zeggen tegen en/of verlangen van je mensen als leidinggevende.
Innovatie en thinking out of the box, mmmmm, ik ga er nog eens op kauwen, hij intrigeert me, dat zei ik al.

En ik heb deze pagina even opgeslagen om op m'n gemak later te lezen http://www.positiveatheism.org/hist/quotes/zappa.htm

en nu ga ik slapen, trust :W
pi_122328629
Welterusten :W
  vrijdag 1 februari 2013 @ 01:49:46 #24
241662 Jian
Well, well, well
pi_122328674
Nou, nog even, ik heb een keer een managementboek gelezen en dat heet Gung Ho en dat is geschreven door een indiaan, naam even niet paraat en dat gaat dus vooral over teamwork, Gung Ho is een mariniersuitdrukking. En daar werden dus resultaten geboekt door de neuzen zo veel mogelijk dezelfde kant op te krijgen (teamwork). Maar dat was dan wel weer via een geheel onconventionele methode, zeg maar normoverschrijdend dus, dus dat, nou ja ..... :+

:z
pi_122328787
Resultaat hoeft niet per se iets met innovatie of verbetering te maken te hebben. Om te bewijzen dat de aarde rond is moet je wel één kant op blijven varen, daar moeten alle expeditieleden zich aan conformeren.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 08:03:22 #26
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_122329793
Goed morgen c_/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_122329932
Goedemorgen fok *O* *O*
Bijgelezen. :X :X :X :X
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
pi_122330545
Zijn de heren aan het pokeren ofzo
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
pi_122331422
`De uitspraak is voor een bioloog vrij makkelijk te herkennen als een van de primaire voorwaarden voor evolutie.
Gooi er nog een goede portie selectiedruk tegenaan en je hebt de drijvende kracht achter de evolutie ook te pakken.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 10:08:43 #30
185670 Poezewoes
pi_122332188
  vrijdag 1 februari 2013 @ 10:12:12 #31
241662 Jian
Well, well, well
pi_122332326
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:42 schreef pullup het volgende:
`De uitspraak is voor een bioloog vrij makkelijk te herkennen als een van de primaire voorwaarden voor evolutie.
Gooi er nog een goede portie selectiedruk tegenaan en je hebt de drijvende kracht achter de evolutie ook te pakken.
c_/
mmm, ja, je hebt me onder het genot van een bakje aan het denken gezet over de toepasbaarheid van normen in de evolutietheorie. En nu denk je wellicht, maar wat ik zeg ligt toch voor de hand en dan moet ik zeggen, jazeker, ik volg je wel! Maar ik ben altijd heel strikt in het scheiden van normen en waarden, waar veel mensen normen en waarden meer als een vaste uitdrukking zien zonder onderscheid te maken tussen die begrippen ( jij waarschijnlijk niet hoor, dat bedoel ik niet) Normen toepassen binnen de evolutietheorie vind ik zo doordacht, zo berekenend ... Maar wellicht ben ik hier te star in mijn definitie van "normen". Als ik wartaal voor je uitsla, dan reageer je maar gewoon niet, of met "appel" ;)
  vrijdag 1 februari 2013 @ 10:14:57 #32
241662 Jian
Well, well, well
pi_122332416
quote:
Dit snap ik niet, ow wacht, wel, ik herken Margo, de 2e van links, toch!? :Y
  vrijdag 1 februari 2013 @ 10:15:53 #33
185670 Poezewoes
pi_122332447
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:14 schreef Jian het volgende:

[..]

Dit snap ik niet, ow wacht, wel, ik herken Margo, de 2e van links, toch!? :Y
Nee dat ben ik _O-
  vrijdag 1 februari 2013 @ 10:18:04 #34
185670 Poezewoes
pi_122332502
quote:
Als de evolutietheorie op waarheid berust, hoe komt het dan dat de apen waaruit wij stammen, zich niet verder ontwikkeld hebben, en de mens wel?
Was een vraag van een site http://www.goeievraag.nl/(...)t-apen-waaruit.95140
  vrijdag 1 februari 2013 @ 10:18:22 #35
241662 Jian
Well, well, well
pi_122332511
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Resultaat hoeft niet per se iets met innovatie of verbetering te maken te hebben. Om te bewijzen dat de aarde rond is moet je wel één kant op blijven varen, daar moeten alle expeditieleden zich aan conformeren.
Ja, ik begrijp je, "alle neuzen dezelfde kant op, kun je ook op verschillende manieren interpreteren" ;)
pi_122332683
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:12 schreef Jian het volgende:

[..]

c_/
mmm, ja, je hebt me onder het genot van een bakje aan het denken gezet over de toepasbaarheid van normen in de evolutietheorie. En nu denk je wellicht, maar wat ik zeg ligt toch voor de hand en dan moet ik zeggen, jazeker, ik volg je wel! Maar ik ben altijd heel strikt in het scheiden van normen en waarden, waar veel mensen normen en waarden meer als een vaste uitdrukking zien zonder onderscheid te maken tussen die begrippen ( jij waarschijnlijk niet hoor, dat bedoel ik niet) Normen toepassen binnen de evolutietheorie vind ik zo doordacht, zo berekenend ... Maar wellicht ben ik hier te star in mijn definitie van "normen". Als ik wartaal voor je uitsla, dan reageer je maar gewoon niet, of met "appel" ;)
We gaan hier waarschijnlijk heel hard langs elkaar heen praten :D

Ik vind het gebruik van biologische verklaringsmodellen op cultureel bepaalde vooruitgangsgedachtes slechts geschikt als analogie natuurlijk.
Enkele basisvoorwaarden zoals het bestaan van diversiteit binnen de populaties en het middels mutaties voortschrijden van het gedachtegoed zullen basaal wel kloppen maar dat geeft alleen de grove lijnen weer en is absoluut onvoldoende als verklaringsmodel voor culturele evoluties
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 10:24:51 #37
241662 Jian
Well, well, well
pi_122332696
quote:
Ik ken het antwoord vanuit de evolutietheorie daarop wel, de stelling is ook niet helemaal juist en ik kan me hier vanaf maken met één enkel "taoïstische" stelling, maar die zou pullup dan weer niet zomaar accepteren en voor je het weet zitten we hier vannacht nog over te zagen en daar heb ik nu geen tijd voor. ;)
pi_122332799
quote:
Dat berust op de onjuiste veronderstelling dat apen zich niet verder zouden hebben ontwikkeld.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 10:30:30 #39
241662 Jian
Well, well, well
pi_122332839
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:24 schreef pullup het volgende:

[..]

We gaan hier waarschijnlijk heel hard langs elkaar heen praten :D

Ik vind het gebruik van biologische verklaringsmodellen op cultureel bepaalde vooruitgangsgedachtes slechts geschikt als analogie natuurlijk.
Enkele basisvoorwaarden zoals het bestaan van diversiteit binnen de populaties en het middels mutaties voortschrijden van het gedachtegoed zullen basaal wel kloppen maar dat geeft alleen de grove lijnen weer en is absoluut onvoldoende als verklaringsmodel voor culturele evoluties
Nee, we praten niet langs elkaar heen nu, we zijn het eens, mij opmerking "maar wat ik zeg ligt toch voor de hand en dan moet ik zeggen, jazeker, ik volg je wel" was al de indicatie dat ik je analogie volg :Y
Voor het overige, ja dus!
  vrijdag 1 februari 2013 @ 10:31:20 #40
185670 Poezewoes
pi_122332868
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:28 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat berust op de onjuiste veronderstelling dat apen zich niet verder zouden hebben ontwikkeld.
Kijk ook naar Discovery en stuk of 4 zenders, maar heb het gevoel dat niemand er echt antwoord op weet, ze zoeken nog steeds naar de missing link.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')