quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik weet wel beter, want dan lig ik er zo af bij HDNGMW
zijn dat niet die neefjes van M Jackson? nummer vind ik niks sorryquote:
slaap lekker Pullupquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit ga je over een paar jaar nog terug krijgenmaar nu ga ik ook slapen
Doos, die vond je mooiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn dat niet die neefjes van M Jackson? nummer vind ik niks sorry
Nee joh is al oud nummer maar wel mooi, ben net een duitser heb deze cd ook thuis!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Neefjes, tja... zou kunnen. Al weet je natuurlijk nooit helemaal zeker hoe de familieverhoudingen daar liggen...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:
Slaap lekker poesewoestquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:08 schreef Poezewoes het volgende:
Allemaal wel terusten sweet dreams, en tot de volgende keer![]()
slaap lekker meisquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:08 schreef Poezewoes het volgende:
Allemaal wel terusten sweet dreams, en tot de volgende keer![]()
Mooi nummer, maar ben al in de zomer stemmingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:12 schreef Toverheks het volgende:
Als deze meneer ooit weer Paradiso met een bezoekje komt vereren zit ik er weerwat een artiest
Maar natuurlijk doe je dat niet, omdat het hier een contaminatie betreft.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:46 schreef Jian het volgende:
Nou kan ik hier wel weer gaan zeggen dat het "man en paard noemen" is en "bij naam" dus een pleonasme is,
heerlijk nog ff en dat hebben we weer volop zonquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mooi nummer, maar ben al in de zomer stemming
Hmmmm.... en je weet zeker dat die voor handen zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, dat zijn meridiaankogels en daar zitten geen belletjes in, maar veren, geeft een bepaalde ontspanning als je ze door je handen laat rollen, de veren voegen een trilling toe. Versterkt ook je hand en pols.
Trust Heksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heerlijk nog ff en dat hebben we weer volop zon
maar ben er vandoor
Is dat zo?, dan zou ik het eerder een tautologie noemen, man en paard en bij naam, dat is niet echt een scheeftrekking van 2 uitdrukkingen eerder 2 maal hetzelfde met andere woorden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar natuurlijk doe je dat niet, omdat het hier een contaminatie betreft.
Als jij ze als geisha ballen wilt gebruiken mag dat ook natuurlijk .....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hmmmm.... en je weet zeker dat die voor handen zijn?![]()
Je noemt iemand bij (de) naam of je noemt man en paard.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Is dat zo?, dan zou ik het eerder een tautologie noemen, man en paard en bij naam, dat is niet echt een scheeftrekking van 2 uitdrukkingen eerder 2 maal hetzelfde met andere woorden.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij ze als geisha ballen wilt gebruiken mag dat ook natuurlijk .....
ja dag, "man en paard", met naam en toenaam noemen dus en "bij naam noemen" de naam van de persoon noemen, ik zeg tautologie! 2 x hetzelfde, Een contaminatie is een verbastering!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je noemt iemand bij (de) naam of je noemt man en paard.
Als je nou eens begint met begrijpend lezen? Of ergens een D of T achter moet is niet zo interessant, maar das weer mijn meningquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:31 schreef Jian het volgende:
[..]
ja dag, "man en paard", met naam en toenaam noemen dus en "bij naam noemen" de naam van de persoon noemen, ik zeg tautologie! 2 x hetzelfde, Een contaminatie is een verbastering!
Je haalt twee zegswijzen door elkaar, daaruit volgt een foute uitdrukking: een contaminatie dus.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:31 schreef Jian het volgende:
[..]
ja dag, "man en paard", met naam en toenaam noemen dus en "bij naam noemen" de naam van de persoon noemen, ik zeg tautologie! 2 x hetzelfde, Een contaminatie is een verbastering!
Ik ben altijd de pot!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou iets met pot en ketel willen zeggen maar dien daarbij te vermelden dat dit keer PB niet de pot is.
Vertel eens iets nieuws?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou iets met pot en ketel willen zeggen maar dien daarbij te vermelden dat dit keer PB niet de pot is.
Ik zou man en paard noemen, dat maakt het een stuk duidelijker!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent de ketel. Dat was je toch wel duidelijk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou man en paard noemen, dat maakt het een stuk duidelijker!
De deksel op de pot zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent de ketel. Dat was je toch wel duidelijk?
Dit slaat binnen deze context volgens mij nergens op.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je haalt twee zegswijzen door elkaar, daaruit volgt een foute uitdrukking: een contaminatie dus.
Pleonasmen en tautologieën zijn stijlfiguren, een contaminatie is een stijlfout.
Jij slaat inderdaad wel vaker de plank mis.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
De deksel op de pot zou ik zeggen.
Wederzijds.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij slaat inderdaad wel vaker de plank mis.
Ja, maar ik vond mij reactie met "man en paard" noemen zo passend, dus ik moest hem wel plaatsen, ik kon niet andersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent de ketel. Dat was je toch wel duidelijk?
Mijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond mij reactie met "man en paard" noemen zo passend, dus ik moest hem wel plaatsen, ik kon niet anders
Tja, soms moet dat even. Dat begrijp ik wel, het overkomt mij ook wel eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond mij reactie met "man en paard" noemen zo passend, dus ik moest hem wel plaatsen, ik kon niet anders
Tsja, het verschil is alleen dat ik hier gewoon een n vergeet door snelheid en ... slordigheid, jouw grammatica en verdere kennis van de Nederlandse taal is gewoon om te janken.quote:
Ow ja typefoutje, die lui ken ik alquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Tsja, het verschil is alleen dat ik hier gewoon een n vergeet door snelheid en ... slordigheid, jouw grammatica en verdere kennis van de Nederlandse taal is gewoon om te janken.
Is dat nou kut, als iedereen altijd maar denkt, ik wilde dat, dat vreselijke tokkiewijf een keer oppleurde? Ik vraag het me gewoon af hoor, meer nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ow ja typefoutje, die lui ken ik al
Iedereen, altijdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Is dat nou kut, als iedereen altijd maar denkt, ik wilde dat, dat vreselijke tokkiewijf een keer oppleurde? Ik vraag het me gewoon af hoor, meer niet
Nou zeg, ik denk helemaal niet dat iedereen dat denkt. Er zullen best ook mensen zijn die hopen dat van sommige mensen de stront tot leven komt en ze vol op de mond zal zoenen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Is dat nou kut, als iedereen altijd maar denkt, ik wilde dat, dat vreselijke tokkiewijf een keer oppleurde? Ik vraag het me gewoon af hoor, meer niet
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou zeg, ik denk helemaal niet dat iedereen dat denkt. Er zullen best ook mensen zijn die hopen dat van sommige mensen de stront tot leven komt en ze vol op de mond zal zoenen.
Ik rust mijn koffer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit slaat binnen deze context volgens mij nergens op.
Bij een tautologie wordt het gehele begrip met andere woorden herhaald en dat is hier in mijn optiek het geval!
Ja, je wordt best een beetje onheus behandeld hoor, ik zou het in de FB melden als ik jou wasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:04 schreef Margo37 het volgende:
Zoals verwacht, geen tegenspraak dulden, meehuilen en lachen, dan ben je oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |