Bob de klusserquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:56 schreef Gedumd het volgende:
Op woensdag zijn de ballen van Bob het lekkerst
[ afbeelding ]

Net als sp3c, jullie hebben mee gemeen dan je in 1e instantie zou denkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mij kan het eigenlijk geen bal schelen.

ff deez aant luisterenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:00 schreef Toverheks het volgende:
de Buddha bar Mix waarom wordt er tegenwoordig niet van die gave muziek gemaakt

Dit ga je over een paar jaar nog terug krijgenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, noem me maar bij m'n echte voornaam

Dat is beter dan een so ....... laat ook maarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb wel eens gat in m'n sok gehad. Als we dan toch allemaal langs elkaar heen lullen.

Wat een akelig berichtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb wel eens gat in m'n sok gehad. Als we dan toch allemaal langs elkaar heen lullen.

Trustquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit ga je over een paar jaar nog terug krijgenmaar nu ga ik ook slapen

quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik weet wel beter, want dan lig ik er zo af bij HDNGMW

zijn dat niet die neefjes van M Jackson? nummer vind ik niks sorryquote:

slaap lekker Pullupquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit ga je over een paar jaar nog terug krijgenmaar nu ga ik ook slapen

Doos, die vond je mooiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn dat niet die neefjes van M Jackson? nummer vind ik niks sorry

Nee joh is al oud nummer maar wel mooi, ben net een duitser heb deze cd ook thuis!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]

Neefjes, tja... zou kunnen. Al weet je natuurlijk nooit helemaal zeker hoe de familieverhoudingen daar liggen...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]

quote:

Slaap lekker poesewoestquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:08 schreef Poezewoes het volgende:
Allemaal wel terusten sweet dreams, en tot de volgende keer![]()

slaap lekker meisquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:08 schreef Poezewoes het volgende:
Allemaal wel terusten sweet dreams, en tot de volgende keer![]()

Mooi nummer, maar ben al in de zomer stemmingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:12 schreef Toverheks het volgende:
Als deze meneer ooit weer Paradiso met een bezoekje komt vereren zit ik er weerwat een artiest

Maar natuurlijk doe je dat niet, omdat het hier een contaminatie betreft.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:46 schreef Jian het volgende:
Nou kan ik hier wel weer gaan zeggen dat het "man en paard noemen" is en "bij naam" dus een pleonasme is,

heerlijk nog ff en dat hebben we weer volop zonquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mooi nummer, maar ben al in de zomer stemming

Hmmmm.... en je weet zeker dat die voor handen zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, dat zijn meridiaankogels en daar zitten geen belletjes in, maar veren, geeft een bepaalde ontspanning als je ze door je handen laat rollen, de veren voegen een trilling toe. Versterkt ook je hand en pols.

Trust Heksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heerlijk nog ff en dat hebben we weer volop zon
maar ben er vandoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |