Bob de klusserquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:56 schreef Gedumd het volgende:
Op woensdag zijn de ballen van Bob het lekkerst
[ afbeelding ]
Net als sp3c, jullie hebben mee gemeen dan je in 1e instantie zou denkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mij kan het eigenlijk geen bal schelen.
ff deez aant luisterenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:00 schreef Toverheks het volgende:
de Buddha bar Mix waarom wordt er tegenwoordig niet van die gave muziek gemaakt
Dit ga je over een paar jaar nog terug krijgenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, noem me maar bij m'n echte voornaam
Dat is beter dan een so ....... laat ook maarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb wel eens gat in m'n sok gehad. Als we dan toch allemaal langs elkaar heen lullen.
Wat een akelig berichtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb wel eens gat in m'n sok gehad. Als we dan toch allemaal langs elkaar heen lullen.
Trustquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit ga je over een paar jaar nog terug krijgenmaar nu ga ik ook slapen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik weet wel beter, want dan lig ik er zo af bij HDNGMW
zijn dat niet die neefjes van M Jackson? nummer vind ik niks sorryquote:
slaap lekker Pullupquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit ga je over een paar jaar nog terug krijgenmaar nu ga ik ook slapen
Doos, die vond je mooiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn dat niet die neefjes van M Jackson? nummer vind ik niks sorry
Nee joh is al oud nummer maar wel mooi, ben net een duitser heb deze cd ook thuis!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Neefjes, tja... zou kunnen. Al weet je natuurlijk nooit helemaal zeker hoe de familieverhoudingen daar liggen...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |