Ja die is ook de knapste ,Alfie vind ik het leukst maar niet met Roxy.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch een creep? Die witte wimpers. Hij zal wel iets hebben waar die vrouwen allemaal voor vallen, maar ik zie het niet.
Derek vond ik ook eng. Alleen Jack vind ik leuk van de 3 broers.
Geen gids maar misschien zelfs wel handiger. De wikipedia pagina's van de personages. Die zijn allemaal redelijk up-to-date namelijk en per personage kijken wat er gebeurt is toch een stuk overzichtelijker dan door alle afleveringen spitten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien en nu word ik heel nieuwsgierig![]()
Ik vroeg me trouwens af of er ergens ook een soort van episode guide is om de afgelopen 2,5 jr terug te lezen. Keek vanaf 1996 tot 2009 trouw elke aflevering, toen nog af en toe om bij te blijven en de afgelopen 2 jaar eigenlijk nog amper. Maar zondag lekker op de bank de omnibus liggen kijken en verbaasde me hoe makkelijk ik weer bij was. Ben alleen even benieuwd naar alles wat ik gemist heb.
Oh dat is nog veel handigerquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:19 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Geen gids maar misschien zelfs wel handiger. De wikipedia pagina's van de personages. Die zijn allemaal redelijk up-to-date namelijk en per personage kijken wat er gebeurt is toch een stuk overzichtelijker dan door alle afleveringen spitten.
Ik zou die eerste afleveringen best willen zien, zouden die nog ergens op internet staan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:32 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Cast1985 Ja die ken ik nog van het begin, toen we pas kabeltv kregen, en de BBC te zien was bij bepaalde weerstomstandigheden, later werd die zender er ook bij gezet.
Jawel hoor. Er staan zat afleveringen en clips op Youtube maar dat is uiteraard erg incompleet. Op bepaalde afgesloten torrent sites kan je hele maanden en jaartallen downloaden. Alleen zijn dat soort sites heel streng op het terugseeden wat bijna onmogelijk is bij grote torrents.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou die eerste afleveringen best willen zien, zouden die nog ergens op internet staan?
De eerste 10 jaar heb ik gemist, toen begreep ik geen woord van engels zonder ondertiteling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat krijg je als je Whitney, Tyler, Alice, Joey en Ayesha allemaal in dezelfde aflevering stopt. De gemiddelde kijker zou zingen van geluk als die morgen allemaal onder de trein belanden. Waardeloze personages gespeeld door inepte acteurs.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:21 schreef Pugg het volgende:
Wat een armoede gisteravond, zonde van de zendtijd
Heb je voor een deel gelijk in maar gisteren waren het de " ouderen" en die maken er ook niet echtquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:46 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je Whitney, Tyler, Alice, Joey en Ayesha allemaal in dezelfde aflevering stopt. De gemiddelde kijker zou zingen van geluk als die morgen allemaal onder de trein belanden. Waardeloze personages gespeeld door inepte acteurs.
Het kakt weer een beetje in.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:39 schreef Pugg het volgende:
[..]
Heb je voor een deel gelijk in maar gisteren waren het de " ouderen" en die maken er ook niet echt
een spannend verhaal van.
Hoop echt dat het vanavond de moeite waard is maar ben bang dat het de hele tijd over Max gaat.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:04 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Niet zo'n beetje ook. Er is werkelijk niets bijzonders gaande op dit moment
Natuurlijk komen Kat en Alfie weer bij elkaar dat maakt dit zo nutteloos. Hetzelfde met Max we weten dat Tanya de show tijdelijk verlaat waardoor hij wel met Kirsty moet eindigen. Alleen zodat Tanya hem een halfjaar later weer terug kan veroveren. Zo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop echt dat het vanavond de moeite waard is maar ben bang dat het de hele tijd over Max gaat.
En verder heb ik nog steeds de stille hoop dat Alfie en Kat weer bij elkaar komen.
Zou Max vanavond alweer naar diklip teruggaan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:14 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Natuurlijk komen Kat en Alfie weer bij elkaar dat maakt dit zo nutteloos. Hetzelfde met Max we weten dat Tanya de show tijdelijk verlaat waardoor hij wel met Kirsty moet eindigen. Alleen zodat Tanya hem een halfjaar later weer terug kan veroveren. Zo voorspelbaar.
Hoe raad je het. Jake Wood is een geweldig acteur maar Max begint in herhaling te vallen. Hij zal altijd weer vreemdgaan wat het onmogelijk maakt als kijker er nog een zier om te geven met wie hij gaat. Wat zien die twee wijfen in een vent waarvan ze weten dat hij nooit trouw zal zijn. Heb een beetje zelfrespect.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou Max vanavond alweer naar diklip teruggaan?
Ik begrijp sowieso niet wat vrouwen in deze man zien. Hij is net zo eng als broertje Derek. Op een heel andere manier, maar toch: eng.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:23 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Hoe raad je het. Jake Wood is een geweldig acteur maar Max begint in herhaling te vallen. Hij zal altijd weer vreemdgaan wat het onmogelijk maakt als kijker er nog een zier om te geven met wie hij gaat. Wat zien die twee wijfen in een vent waarvan ze weten dat hij nooit trouw zal zijn. Heb een beetje zelfrespect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |