fucktimkuik.org -> californication?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:44 schreef over_hedge het volgende:
Heeft iemand een linkje voor me naar een goede torrent van de nieuwe aflevering? Ik kan niks vinden
Zie dm.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:44 schreef over_hedge het volgende:
Heeft iemand een linkje voor me naar een goede torrent van de nieuwe aflevering? Ik kan niks vinden
Alles wat Charlie doet is geniaalquote:Op maandag 28 januari 2013 16:09 schreef µ het volgende:
Dat hele gayverhaal vond ik redelijk irritant.
Jup. Soms iets langer, soms iets korter.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
waren de vorige seizoenen eigenlijk ook 28 minuten?
Nee, 336 minuten (ongeveer)quote:Op maandag 28 januari 2013 16:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
waren de vorige seizoenen eigenlijk ook 28 minuten?
Gayniaal miskien...quote:
Family Guy ook al...quote:Op maandag 28 januari 2013 17:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat is dit? Californication: Gay Edition?
Jup... http://tvcountdown.com/s/californication/e/S06E03quote:
ok, ik dacht 3 kwartier.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:29 schreef El-B. het volgende:
[..]
Jup. Soms iets langer, soms iets korter.
Ik vond 'm wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:37 schreef Radioheader het volgende:
Kut ep, ik kijk dit seizoen niet meer. Californication is over, zoveelste herhaling van zetten.
Wat verwachte je ? Een alien-invasie ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:37 schreef Radioheader het volgende:
Kut ep, ik kijk dit seizoen niet meer. Californication is over, zoveelste herhaling van zetten.
Het zal me niet verbazenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat verwachte je ? Een alien-invasie ?
Hank die een alien-koninging neukt en de wereld daarmee in een oorlog stortquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:55 schreef FireFox1 het volgende:
Het zal me niet verbazen In Californication kan álles
Tot na de volgende ep.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:37 schreef Radioheader het volgende:
Beste nieuws, beter nieuws, goed nieuws!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:59 schreef Nic1 het volgende:
'Shameless,' 'House of Lies,' 'Californication' Renewed at Showtime
Absoluut eens wat betreft herhaling van zetten maar heb me wel vermaakt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:37 schreef Radioheader het volgende:
Je bedoeld andersom ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:13 schreef vault_tec het volgende:
Snap ook niet waarom karen hem niet meer wilt.
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:57 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
teruglezen is blijkbaar te moeilijk voor sommigen.
Klopt helaasquote:Op zondag 3 februari 2013 17:13 schreef Rick_Castle het volgende:
Morgen geen nieuwe ep zeker vanwege superbowl
+7 dagenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik kan niet wachten!
[ afbeelding ]
Nog een uurje of 5 a 6
Serieus? Dan is mijn wiet voorraad niet groot genoeg. Ff een kilo erbij halen, anders red ik het niet.quote:
helaas welquote:Op maandag 4 februari 2013 00:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Serieus? Dan is mijn wiet voorraad niet groot genoeg. Ff een kilo erbij halen, anders red ik het niet.
Godver, ff afspraak met m'n psycholoog maken, ik word spontaan depressief....quote:
En Rehab. En dan hopen dat dat beter werkt dan bij Hankquote:Op maandag 4 februari 2013 00:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Godver, ff afspraak met m'n psycholoog maken, ik word spontaan depressief....
Vorige keer dat ik in psychiatrische instelling zat ben ik niet nuchter geweestquote:Op maandag 4 februari 2013 00:28 schreef stijn_ het volgende:
[..]
En Rehab. En dan hopen dat dat beter werkt dan bij Hank
--> R&P.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik in psychiatrische instelling zat ben ik niet nuchter geweest
Irritant was ze zeker, maar ik miste haar wel nadat Ana-Lucia haar doodschoot, want:quote:Op maandag 4 februari 2013 08:51 schreef picodealion het volgende:
En die Faith vond ik schijtirritant in Lost, maar hier is ze goed te doen.
Klopt, sowieso zie je in Friends wel eens personages langskomen die later een grotere rol hebben gekregen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
Runkle heeft zelfs meegedaan in Friends![]()
Laurie was al aardig bekend hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Klopt, sowieso zie je in Friends wel eens personages langskomen die later een grotere rol hebben gekregen.
Hugh Laurie (Gregory House in House M.D.) en Eddie Cahill (Flack in CSI: New York) bijvoorbeeld. Cahill z'n personage (Tag) heeft in Friends zelfs nog een relatie gehad met Rachel.
die afl heet milk run, in miami vice zaten sowieso veel acteurs die later pas doorbrakenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:15 schreef AgeEll het volgende:
Ik zag Runkle - (met haar) ook nog is een keer in Miami Vice aflevering. Herkende m eerst niet.
quote:Op zondag 10 februari 2013 11:37 schreef Nic1 het volgende:
Is hij er altijd zo vroeg? Ik kijk anders pas op maandag.
Vind het ook een prima acteur.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:33 schreef remlof het volgende:
Charlie heeft best een indrukwekkend portfolio: Evan Handler - IMDb
Als je met "boobies" "mannenkont in bottomless chaps" bedoelt, dan ja, veel boobies in deze ep.quote:Op zondag 10 februari 2013 05:59 schreef Luuksor het volgende:
Lots and lots of boobies in the new ep
subs.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:47 schreef Onufriev het volgende:
Raar dat ie sinds vandaag al te downloaden is, maar zelfs engelse subtitles nog niet beschikbaar zijn.
Dit inderdaad. Lijkt wel een pro-homo campagne.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat het tonen van al dat mannelijk bloot dit seizoen, me nou de serie niet bepaald beter laat waarderen. Ik bedoel het is grappig om te zien hoe Charlie zich in de nesten werkt en dat de homogemeenschap ook eens aan hun trekken (haha trekken ) komt maar continue swinging Dicks and Ass op je netvlies, word ik niet vrolijk van en een glimp van die paar sec. aan blote tetten compenseert het natuurlijk ook niet. Dialogen zijn verder ook niet zo boeiend meer. Het brengt voor mij zo de serie niet verder..Zal misschien ook wel door het politieke klimaat komen in Amerika (Republiekeinse schenentrapperij vanwege verbod op homohuwelijken) maar toch..
Pardon, het is juist een stereotypering van homo's waar geen enkele pro-homo organisatie op zit te wachten.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Lijkt wel een pro-homo campagne.
pardonquote:Op maandag 11 februari 2013 12:59 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Pardon, het is juist een stereotypering van homo's waar geen enkele pro-homo organisatie op zit te wachten.
Volgens mij is dat nu wel weer afgelopen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Lijkt wel een pro-homo campagne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nu wel weer afgelopen.En het begin van deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
En het begin van deMijn Marcy, wat deed je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij vreesde het ergste, toch is er toen niets gebeurd gezien z'n reactie laterquote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
Kop van Runkle toen hij wegreed op de motor![]()
![]()
Ligt er meer aan dat ze beide ruimte willen/moeten hebben.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:41 schreef Nielsch het volgende:
Waarom doet Karen zo koeltjes naar Hank? Hij kon er toch ook niets aan doen dat ie bijna is vermoord door die bizarre ex die nu dood is en dat hij daardoor een beetje doordraaide qua alcohol en zelfverwaarlozing? Ze zou hem echt veel meer moeten steunen. Onrealistisch geschreven zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:30 schreef µ het volgende:
Achter de TT moet nog wat.
Californication (USA) #14: They tried to make me go to rehab, I said..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Is een nieuwe. In Sickbeard stond ook dat er 3-02 een aflevering was? Dat was vier.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Aflevering 5 nu te downloaden?
Ja maar het vreemde is dat ik er nergens iets over kan vinden en afl. 4 was er natuurlijk ook al een dag eerder dan normaal.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:17 schreef Karina het volgende:
Vorige week was er geen uitzending toch? Dus ik denk gewoon een inhaalslag.
Zelfs ik als vrouw kan dat waarderen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Stelletje jankerds hier, niet eens wat tietenhumor kunnen waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drie, met Runkle erbij...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:11 schreef MikeyMo het volgende:
Wel grappig ook om 2 Losties in een scene te zien
Dit dus. Feministenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:27 schreef InGebruik het volgende:
Vind de afleveringen gewoon nog wel te pruimen hoor! Alleen Janice
Jij bent een vrouw, geen wonder dat je het grappig vondquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Die scene in het restaurant
Kom dat was toch leuk hoe die kerels werden afgezeken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, geen wonder dat je het grappig vond
Neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom dat was toch leuk hoe die kerels werden afgezeken?
He says Muthafucka like I say muthafucka!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vond hem wel leuk![]()
Die mothafucka discussie
En dan daarna ook echt met dat hoge stemmetje: "My man!"quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
He says Muthafucka like I say muthafucka!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:21 schreef Nielsch het volgende:
There's a party in your mouth tonight, and I'm coming!
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:05 schreef picodealion het volgende:
Iemad nog opggevallen dat in die kamer met Hurley projecties op de muur te zien waren van Marilyn Manson?
Ik vond het vorige seizoen anders echt nog een stuk suffer..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nog steeds vermakelijk, maar ik vind dit wel het minste seizoen tot nu toe..
Ze is er anders in seizoen 6 een stuk op vooruit gegaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:26 schreef psychedelicate het volgende:
De zeer beperkte aanwezigheid van Becca maakt dit seizoen al bijna beter dan de andere seizoenen. Dat kind is zo irritant en kan totaal niet acteren. Normaal gesproken kan een leuk koppie dat een beetje uitbalanceren, maar dat kan in haar geval natuurlijk ook totaal niet.
Dat feministengedoe is inderdaad echt schijtirritant.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:35 schreef LelijKnap het volgende:
Becca haar irritante kop, haar lelijkheid gaf het wel net weer t nodige realisme... anders had je zon esthetisch perfect """gezin"""...
de wetenschap dat zij bestaat echter is nu meer dan genoeg: we hoeven haar en dr irritante gejammer niet meer te zien. Helaas hebben we daar zeikkut janice -met haar meest ongeloofwaardige debiele theorieen - voor terug gekregen. Maar dit s is verder idd vele male beter dan t vorige. Voelt weer als cali. Klein vraagje, waarom hebben bijna al die rockers n australisch accent ?
Tering ep 5 is al te downloaden... Gauw kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef DUK het volgende:
Ep 5 was mooi.
Ook dat telefoongesprek tussen Hank en Marcy. En daarna nog die producer met dat ding om zijn edele delen. Stuk.
Goede ep.
Kon al vanaf dinsdagquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef yurian het volgende:
[..]
Tering ep 5 is al te downloaden... Gauw kijken
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:16 schreef RubenSosa het volgende:
aar borsten waren nou niet echt even gelijk. Snap dan ook niet dat je dan naakt gaat, maar goed.
Het viel me gewoon op. Kan er ook niks aan doen.quote:
Misschien wat pics om je stelling te onderbouwen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:16 schreef RubenSosa het volgende:
Loop een beetje achter zie ik hier haha. Aflevering 4 net gezien. Maar die assistent van die televisie baas, haar borsten waren nou niet echt even gelijk. Snap dan ook niet dat je dan naakt gaat, maar goed.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Misschien wat pics om je stelling te onderbouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder knap meisje hoor, maar viel me gewoon op.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
eens, maar meestal valt dat niet echt op. Ik verbaasde me dat er hier niemand er iets over gezegd had...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:46 schreef Sloggi het volgende:
De meeste vrouwen hebben ongelijke tieten. Ik vergeef het haar.
Ja, inderdaad. De "shiiitttt" van The Wire rulez, maar de "mothafucka" van Californication niet (meer)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:28 schreef Ziewoarut het volgende:
Begin dat mothafucka gebeuren nu wel wat irritant en geforceerd te vinden.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]Als je erop let zie je het pas, ik vind het totaal niet storend. Mooie meid manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder knap meisje hoor, maar viel me gewoon op.![]()
Het is de ex-frontman van Skid Row (al sinds '96), die nu bezig is met een acteercarriere. Niet zo vreemd dus dat die dit doet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:32 schreef Aventura het volgende:
Net ep 3 gekeken. Ben ik de enige die zag dat de dode rockster de frontman van Skid Row was?Begrijp niet dat je je daarvoor leent
Waarom niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:32 schreef Aventura het volgende:
Net ep 3 gekeken. Ben ik de enige die zag dat de dode rockster de frontman van Skid Row was?Begrijp niet dat je je daarvoor leent
Aflevering 5 was het.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dat is dan weer het nadeel dat ze die aflevering 6 dagen eerder uitzonden.. Nu hebben we niks
Klopt, en die werd 6 dagen eerder uitgezondenquote:
Ah zoquote:Op maandag 18 februari 2013 15:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, en die werd 6 dagen eerder uitgezonden
Op de gebruikelijke plekken..quote:
108/1013 zo te zien.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:58 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Nul zaaiers en nul zuigers, klopt dat wel?
Allemaal fakes volgens mijn bronnenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op de gebruikelijke plekken..
Californication S06E06 720p HDTV x264-EVOLVE
Ik zit nu een ep te kijken die ik nog niet gezien heb.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Allemaal fakes volgens mijn bronnen
Ik heb 'm ook in de download staan nu, als ie ok is kijk ik 'm na het journaal.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef µ het volgende:
[..]
Ik zit nu een ep te kijken die ik nog niet gezien heb.
Degene die ik binnen heb is goed.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook in de download staan nu, als ie ok is kijk ik 'm na het journaal.
1 | [127407]-[FULL]-[#a.b.teevee]-[ Californication.S06E06.720p.HDTV.x264-EVOLVE ]-[01/39] |
Probeer isohunt.comquote:Op maandag 18 februari 2013 20:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kan hem nog niet vinden op eztv.
Previews kijkenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:22 schreef Ziekebaard het volgende:
Beste episode van het seizoen. Geweldig die Runkle in het vliegtuig met die weduwe![]()
Van begint tot het einde met grote glimlach op gezicht gekeken. Volgende episode zag er ook pretty awesome uit in de preview.
Nu staat ie wel op eztv, sinds 23 minuten, het moment van je postquote:Op maandag 18 februari 2013 20:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kan hem nog niet vinden op eztv.
Dat verklaartquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb begrepen dat je via Showtime on demand al de volgende aflevering kunt bekijken. Dus die worden vast ook op internet gezet, waardoor nu al aflevering 6 beschikbaar is. Volgende week maandag kunnen we dan aflevering 7 bekijken, enz.
Heerlijk inderdaad, vooral dat stuk dat ze 'crashende' waren was echt typisch Californication.quote:
Mja, kijkend naar dit topic snap ik dat wel...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:14 schreef SilentChaos het volgende:
nu is het meer van: hoe gekker hoe beter...
Ja zonde, het had vroeger (de serie bedoel ik dan) naar mijn mening meer inhoud...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja, kijkend naar dit topic snap ik dat wel....
Misschien iets minder van verwachten. Ik bedoel, het is een serie die al 6 seizoenen loopt. Gewoon nemen voor wat het is. Vermaak, elke week weer, volgens een herkenbaar recept. Je kunt geen 6 seizoenen a la seizoen 1 verwachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja zonde, het had vroeger (de serie bedoel ik dan) naar mijn mening meer inhoud...
Niet dat het niet meer vermakelijk is, integendeel, maar de kracht is het wel kwijt die het in het eerste seizoen had...
Klopt, vermaak me ook prima hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Misschien iets minder van verwachten. Ik bedoel, het is een serie die al 6 seizoenen loopt. Gewoon nemen voor wat het is. Vermaak, elke week weer, volgens een herkenbaar recept. Je kunt geen 6 seizoenen a la seizoen 1 verwachten natuurlijk.
Kon geen preview vinden. Gaat de volgende ep zich afspelen in New York?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:22 schreef Ziekebaard het volgende:
Beste episode van het seizoen. Geweldig die Runkle in het vliegtuig met die weduwe![]()
Van begint tot het einde met grote glimlach op gezicht gekeken. Volgende episode zag er ook pretty awesome uit in de preview.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kon geen preview vinden. Gaat de volgende ep zich afspelen in New York?
Ja de teringquote:
Pre-airs maken het best lastigquote:Op maandag 25 februari 2013 11:12 schreef remlof het volgende:
Is er trouwens nog een episode guide voor Californication die wel klopt, dus geen episode achterloopt?
Dat was ook een beetje de bedoelingquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:14 schreef remlof het volgende:
Leuke ep, maar die Hannah zag er alles behalve lekker uit...
ja, beetje vaag idd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:13 schreef larry_flynt het volgende:
Hoe was het nou afgelopen met de rehab van Hank. Lag het aan mij of was hij van de ene aflevering op de andere er niet meer in? Na de begrafenis niet meer terug gegaan?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:45 schreef shiznuts het volgende:
Well, after all, rehab is for quitters.
morgen pas net zoals iedere week...quote:Op zondag 3 maart 2013 17:36 schreef Desunoto het volgende:
Als elke episode tegenwoordig een week eerder online wordt gezet dan is het vandaag tot tijd voor een nieuwe episode? Of was dat maar een tijdelijk schema en moeten we nu een extra week wachten?
Hij staat gewoon online hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 09:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
is aflevering 8 niet uitgezonden? kan hem nergens vinden?
Ik zat ook te hopen dat Runkle haar vol op der smoel ging meppen met die pool keu. Maar helaasquote:Op maandag 4 maart 2013 17:49 schreef LelijKnap het volgende:
Ze hadden die kut gewoon moeten slaan![]()
Trouwens na aflv.8 -zo nabij het einde van het seizoen- begin ik wel een beetje het idee dat te hebben dat het een best leeg seizoen is... er is weinig ''werkelijks'' gebeurt...
Jij snapt het nog niet he?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:49 schreef LelijKnap het volgende:
Trouwens na aflv.8 -zo nabij het einde van het seizoen- begin ik wel een beetje het idee dat te hebben dat het een best leeg seizoen is... er is weinig ''werkelijks'' gebeurt...
Het gaat al jaren nergens over. Het is ook helemaal niet de bedoeling dat het ergens over gaat. Eigenlijk is er sinds de eerste aflevering niets nieuws meer gebeurd. Het is gewoon een serie over de meest triviale gebeurtenissen. Neuken, zuipen en af en toe wat werken.quote:
Onzin. Er speelde vaak iets 'belangrijks' op de achtergrond. Dat geneuk met mia, de daaropvolgende problematiek (breuk met t vrouwtje, rechtzaak, etc), om maar 's iets te noemen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:04 schreef Nielsch het volgende:
Het gaat al jaren nergens over. Het is ook helemaal niet de bedoeling dat het ergens over gaat. Eigenlijk is er sinds de eerste aflevering niets nieuws meer gebeurd. Het is gewoon een serie over de meest triviale gebeurtenissen. Neuken, zuipen en af en toe wat werken.
Sowieso is de achterliggende band die hij heeft met z'n dochter en Karen het favoriete deel van de serie. De vele naaktheid in de serie hoeft van mij niet bepaald maar dat neem ik maar voor lief.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Onzin. Er speelde vaak iets 'belangrijks' op de achtergrond. Dat geneuk met mia, de daaropvolgende problematiek (breuk met t vrouwtje, rechtzaak, etc), om maar 's iets te noemen.
Not sure if serious..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Sowieso is de achterliggende band die hij heeft met z'n dochter en Karen het favoriete deel van de serie. De vele naaktheid in de serie hoeft van mij niet bepaald maar dat neem ik maar voor lief.
Ik ben serieus. Dat sommigen de serie kijken puur voor de naaktheid vind ik prima, maar ik heb liever een goed verhaal. En daar focus ik me op. En daarom vind ik het een goede serie. Maar ieder zo zijn smaak, toch?quote:
Ben het met je eens hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Dat sommigen de serie kijken puur voor de naaktheid vind ik prima, maar ik heb liever een goed verhaal. En daar focus ik me op. En daarom vind ik het een goede serie. Maar ieder zo zijn smaak, toch?
Daar heb ik ook geen problemen mee nee. Dat vind ik altijd zo raar bij andere series dat ze alles wel heel mooi hebben afgedekt. Maar hier doen ze het er een beetje om. En dat hoort ook gewoon bij de serie en bij het karakter. Maar het gaat mij op dat vlak soms gewoon iets te ver. Maar ik neem het gewoon voor lief want de serie verder vind ik echt uitstekend.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor
Alhoewel ik geen fan ben van dat preutse gedoe, dus als er zo af en toe een tepel in beeld komt hoor je mij niet klagen (dat geforceerd de camera boven de borsten houden vind ik namelijk ook niks...)
Maar vaak wordt het erom gedaan en da's een beetje jammer...
Juist dat deel van het verhaal vind ik juist ontzettend onrealistisch..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Dat sommigen de serie kijken puur voor de naaktheid vind ik prima, maar ik heb liever een goed verhaal. En daar focus ik me op. En daarom vind ik het een goede serie. Maar ieder zo zijn smaak, toch?
Ik vind het juist onrealistisch dat iedereen altijd maar naakt rondloopt, en dan vooral Charlie en Hank. Dat zijn dochter teleurgesteld in hem is, etc etc is dan voor mij het realistische deel. Toch leuk dat dat voor iedereen anders isquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:23 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Juist dat deel van het verhaal vind ik juist ontzettend onrealistisch..
De afleveringen met Becca erin zijn sowieso altijd een heel stuk minder.
Wat is deze?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:48 schreef remlof het volgende:
Vanavond Mad Dogs & Englishmen effe kijken
Dat hoofd toen die de slaapkamerdeur dicht deedquote:
Staat het vast dan dat ze sex hadden? Karen is niet echt een rondneukertje, zelfs niet voor wraak.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gewoon de ex van de man die hij ooit gepijpt heeft neuken. Whehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |