Zelfs ik als vrouw kan dat waarderen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Stelletje jankerds hier, niet eens wat tietenhumor kunnen waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drie, met Runkle erbij...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:11 schreef MikeyMo het volgende:
Wel grappig ook om 2 Losties in een scene te zien
Dit dus. Feministenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:27 schreef InGebruik het volgende:
Vind de afleveringen gewoon nog wel te pruimen hoor! Alleen Janice
Jij bent een vrouw, geen wonder dat je het grappig vondquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Die scene in het restaurant
Kom dat was toch leuk hoe die kerels werden afgezeken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, geen wonder dat je het grappig vond
Neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom dat was toch leuk hoe die kerels werden afgezeken?
He says Muthafucka like I say muthafucka!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vond hem wel leuk![]()
Die mothafucka discussie
En dan daarna ook echt met dat hoge stemmetje: "My man!"quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
He says Muthafucka like I say muthafucka!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:21 schreef Nielsch het volgende:
There's a party in your mouth tonight, and I'm coming!
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:05 schreef picodealion het volgende:
Iemad nog opggevallen dat in die kamer met Hurley projecties op de muur te zien waren van Marilyn Manson?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |