Ik vond het vorige seizoen anders echt nog een stuk suffer..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nog steeds vermakelijk, maar ik vind dit wel het minste seizoen tot nu toe..
Ze is er anders in seizoen 6 een stuk op vooruit gegaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:26 schreef psychedelicate het volgende:
De zeer beperkte aanwezigheid van Becca maakt dit seizoen al bijna beter dan de andere seizoenen. Dat kind is zo irritant en kan totaal niet acteren. Normaal gesproken kan een leuk koppie dat een beetje uitbalanceren, maar dat kan in haar geval natuurlijk ook totaal niet.
Dat feministengedoe is inderdaad echt schijtirritant.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:35 schreef LelijKnap het volgende:
Becca haar irritante kop, haar lelijkheid gaf het wel net weer t nodige realisme... anders had je zon esthetisch perfect """gezin"""...
de wetenschap dat zij bestaat echter is nu meer dan genoeg: we hoeven haar en dr irritante gejammer niet meer te zien. Helaas hebben we daar zeikkut janice -met haar meest ongeloofwaardige debiele theorieen - voor terug gekregen. Maar dit s is verder idd vele male beter dan t vorige. Voelt weer als cali. Klein vraagje, waarom hebben bijna al die rockers n australisch accent ?
Tering ep 5 is al te downloaden... Gauw kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef DUK het volgende:
Ep 5 was mooi.
Ook dat telefoongesprek tussen Hank en Marcy. En daarna nog die producer met dat ding om zijn edele delen. Stuk.
Goede ep.
Kon al vanaf dinsdagquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef yurian het volgende:
[..]
Tering ep 5 is al te downloaden... Gauw kijken
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:16 schreef RubenSosa het volgende:
aar borsten waren nou niet echt even gelijk. Snap dan ook niet dat je dan naakt gaat, maar goed.
Het viel me gewoon op. Kan er ook niks aan doen.quote:
Misschien wat pics om je stelling te onderbouwen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:16 schreef RubenSosa het volgende:
Loop een beetje achter zie ik hier haha. Aflevering 4 net gezien. Maar die assistent van die televisie baas, haar borsten waren nou niet echt even gelijk. Snap dan ook niet dat je dan naakt gaat, maar goed.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Misschien wat pics om je stelling te onderbouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder knap meisje hoor, maar viel me gewoon op.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
eens, maar meestal valt dat niet echt op. Ik verbaasde me dat er hier niemand er iets over gezegd had...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:46 schreef Sloggi het volgende:
De meeste vrouwen hebben ongelijke tieten. Ik vergeef het haar.
Ja, inderdaad. De "shiiitttt" van The Wire rulez, maar de "mothafucka" van Californication niet (meer)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:28 schreef Ziewoarut het volgende:
Begin dat mothafucka gebeuren nu wel wat irritant en geforceerd te vinden.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]Als je erop let zie je het pas, ik vind het totaal niet storend. Mooie meid manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder knap meisje hoor, maar viel me gewoon op.![]()
Het is de ex-frontman van Skid Row (al sinds '96), die nu bezig is met een acteercarriere. Niet zo vreemd dus dat die dit doet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:32 schreef Aventura het volgende:
Net ep 3 gekeken. Ben ik de enige die zag dat de dode rockster de frontman van Skid Row was?Begrijp niet dat je je daarvoor leent
Waarom niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:32 schreef Aventura het volgende:
Net ep 3 gekeken. Ben ik de enige die zag dat de dode rockster de frontman van Skid Row was?Begrijp niet dat je je daarvoor leent
Aflevering 5 was het.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dat is dan weer het nadeel dat ze die aflevering 6 dagen eerder uitzonden.. Nu hebben we niks
Klopt, en die werd 6 dagen eerder uitgezondenquote:
Ah zoquote:Op maandag 18 februari 2013 15:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, en die werd 6 dagen eerder uitgezonden
Op de gebruikelijke plekken..quote:
108/1013 zo te zien.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:58 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Nul zaaiers en nul zuigers, klopt dat wel?
Allemaal fakes volgens mijn bronnenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op de gebruikelijke plekken..
Californication S06E06 720p HDTV x264-EVOLVE
Ik zit nu een ep te kijken die ik nog niet gezien heb.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Allemaal fakes volgens mijn bronnen
Ik heb 'm ook in de download staan nu, als ie ok is kijk ik 'm na het journaal.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef µ het volgende:
[..]
Ik zit nu een ep te kijken die ik nog niet gezien heb.
Degene die ik binnen heb is goed.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook in de download staan nu, als ie ok is kijk ik 'm na het journaal.
| 1 | [127407]-[FULL]-[#a.b.teevee]-[ Californication.S06E06.720p.HDTV.x264-EVOLVE ]-[01/39] |
Probeer isohunt.comquote:Op maandag 18 februari 2013 20:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kan hem nog niet vinden op eztv.
Previews kijkenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:22 schreef Ziekebaard het volgende:
Beste episode van het seizoen. Geweldig die Runkle in het vliegtuig met die weduwe![]()
Van begint tot het einde met grote glimlach op gezicht gekeken. Volgende episode zag er ook pretty awesome uit in de preview.
Nu staat ie wel op eztv, sinds 23 minuten, het moment van je postquote:Op maandag 18 februari 2013 20:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kan hem nog niet vinden op eztv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yankee go home!
Dat verklaartquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb begrepen dat je via Showtime on demand al de volgende aflevering kunt bekijken. Dus die worden vast ook op internet gezet, waardoor nu al aflevering 6 beschikbaar is. Volgende week maandag kunnen we dan aflevering 7 bekijken, enz.
Heerlijk inderdaad, vooral dat stuk dat ze 'crashende' waren was echt typisch Californication.quote:
Mja, kijkend naar dit topic snap ik dat wel...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:14 schreef SilentChaos het volgende:
nu is het meer van: hoe gekker hoe beter...
Ja zonde, het had vroeger (de serie bedoel ik dan) naar mijn mening meer inhoud...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja, kijkend naar dit topic snap ik dat wel....
Misschien iets minder van verwachten. Ik bedoel, het is een serie die al 6 seizoenen loopt. Gewoon nemen voor wat het is. Vermaak, elke week weer, volgens een herkenbaar recept. Je kunt geen 6 seizoenen a la seizoen 1 verwachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja zonde, het had vroeger (de serie bedoel ik dan) naar mijn mening meer inhoud...
Niet dat het niet meer vermakelijk is, integendeel, maar de kracht is het wel kwijt die het in het eerste seizoen had...
Klopt, vermaak me ook prima hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Misschien iets minder van verwachten. Ik bedoel, het is een serie die al 6 seizoenen loopt. Gewoon nemen voor wat het is. Vermaak, elke week weer, volgens een herkenbaar recept. Je kunt geen 6 seizoenen a la seizoen 1 verwachten natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |