Ik vond het vorige seizoen anders echt nog een stuk suffer..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nog steeds vermakelijk, maar ik vind dit wel het minste seizoen tot nu toe..
Ze is er anders in seizoen 6 een stuk op vooruit gegaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:26 schreef psychedelicate het volgende:
De zeer beperkte aanwezigheid van Becca maakt dit seizoen al bijna beter dan de andere seizoenen. Dat kind is zo irritant en kan totaal niet acteren. Normaal gesproken kan een leuk koppie dat een beetje uitbalanceren, maar dat kan in haar geval natuurlijk ook totaal niet.
Dat feministengedoe is inderdaad echt schijtirritant.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:35 schreef LelijKnap het volgende:
Becca haar irritante kop, haar lelijkheid gaf het wel net weer t nodige realisme... anders had je zon esthetisch perfect """gezin"""...
de wetenschap dat zij bestaat echter is nu meer dan genoeg: we hoeven haar en dr irritante gejammer niet meer te zien. Helaas hebben we daar zeikkut janice -met haar meest ongeloofwaardige debiele theorieen - voor terug gekregen. Maar dit s is verder idd vele male beter dan t vorige. Voelt weer als cali. Klein vraagje, waarom hebben bijna al die rockers n australisch accent ?
Tering ep 5 is al te downloaden... Gauw kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef DUK het volgende:
Ep 5 was mooi.
Ook dat telefoongesprek tussen Hank en Marcy. En daarna nog die producer met dat ding om zijn edele delen. Stuk.
Goede ep.
Kon al vanaf dinsdagquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef yurian het volgende:
[..]
Tering ep 5 is al te downloaden... Gauw kijken
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:16 schreef RubenSosa het volgende:
aar borsten waren nou niet echt even gelijk. Snap dan ook niet dat je dan naakt gaat, maar goed.
Het viel me gewoon op. Kan er ook niks aan doen.quote:
Misschien wat pics om je stelling te onderbouwen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:16 schreef RubenSosa het volgende:
Loop een beetje achter zie ik hier haha. Aflevering 4 net gezien. Maar die assistent van die televisie baas, haar borsten waren nou niet echt even gelijk. Snap dan ook niet dat je dan naakt gaat, maar goed.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Misschien wat pics om je stelling te onderbouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder knap meisje hoor, maar viel me gewoon op.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
eens, maar meestal valt dat niet echt op. Ik verbaasde me dat er hier niemand er iets over gezegd had...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:46 schreef Sloggi het volgende:
De meeste vrouwen hebben ongelijke tieten. Ik vergeef het haar.
Ja, inderdaad. De "shiiitttt" van The Wire rulez, maar de "mothafucka" van Californication niet (meer)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:28 schreef Ziewoarut het volgende:
Begin dat mothafucka gebeuren nu wel wat irritant en geforceerd te vinden.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]Als je erop let zie je het pas, ik vind het totaal niet storend. Mooie meid manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder knap meisje hoor, maar viel me gewoon op.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |