Ja zonde, het had vroeger (de serie bedoel ik dan) naar mijn mening meer inhoud...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja, kijkend naar dit topic snap ik dat wel....
Misschien iets minder van verwachten. Ik bedoel, het is een serie die al 6 seizoenen loopt. Gewoon nemen voor wat het is. Vermaak, elke week weer, volgens een herkenbaar recept. Je kunt geen 6 seizoenen a la seizoen 1 verwachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja zonde, het had vroeger (de serie bedoel ik dan) naar mijn mening meer inhoud...
Niet dat het niet meer vermakelijk is, integendeel, maar de kracht is het wel kwijt die het in het eerste seizoen had...
Klopt, vermaak me ook prima hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Misschien iets minder van verwachten. Ik bedoel, het is een serie die al 6 seizoenen loopt. Gewoon nemen voor wat het is. Vermaak, elke week weer, volgens een herkenbaar recept. Je kunt geen 6 seizoenen a la seizoen 1 verwachten natuurlijk.
Kon geen preview vinden. Gaat de volgende ep zich afspelen in New York?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:22 schreef Ziekebaard het volgende:
Beste episode van het seizoen. Geweldig die Runkle in het vliegtuig met die weduwe![]()
Van begint tot het einde met grote glimlach op gezicht gekeken. Volgende episode zag er ook pretty awesome uit in de preview.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kon geen preview vinden. Gaat de volgende ep zich afspelen in New York?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja de teringquote:
Pre-airs maken het best lastigquote:Op maandag 25 februari 2013 11:12 schreef remlof het volgende:
Is er trouwens nog een episode guide voor Californication die wel klopt, dus geen episode achterloopt?
Dat was ook een beetje de bedoelingquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:14 schreef remlof het volgende:
Leuke ep, maar die Hannah zag er alles behalve lekker uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |