Sowieso is de achterliggende band die hij heeft met z'n dochter en Karen het favoriete deel van de serie. De vele naaktheid in de serie hoeft van mij niet bepaald maar dat neem ik maar voor lief.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Onzin. Er speelde vaak iets 'belangrijks' op de achtergrond. Dat geneuk met mia, de daaropvolgende problematiek (breuk met t vrouwtje, rechtzaak, etc), om maar 's iets te noemen.
Not sure if serious..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Sowieso is de achterliggende band die hij heeft met z'n dochter en Karen het favoriete deel van de serie. De vele naaktheid in de serie hoeft van mij niet bepaald maar dat neem ik maar voor lief.
Ik ben serieus. Dat sommigen de serie kijken puur voor de naaktheid vind ik prima, maar ik heb liever een goed verhaal. En daar focus ik me op. En daarom vind ik het een goede serie. Maar ieder zo zijn smaak, toch?quote:
Ben het met je eens hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Dat sommigen de serie kijken puur voor de naaktheid vind ik prima, maar ik heb liever een goed verhaal. En daar focus ik me op. En daarom vind ik het een goede serie. Maar ieder zo zijn smaak, toch?
Daar heb ik ook geen problemen mee nee. Dat vind ik altijd zo raar bij andere series dat ze alles wel heel mooi hebben afgedekt. Maar hier doen ze het er een beetje om. En dat hoort ook gewoon bij de serie en bij het karakter. Maar het gaat mij op dat vlak soms gewoon iets te ver. Maar ik neem het gewoon voor lief want de serie verder vind ik echt uitstekend.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor
Alhoewel ik geen fan ben van dat preutse gedoe, dus als er zo af en toe een tepel in beeld komt hoor je mij niet klagen (dat geforceerd de camera boven de borsten houden vind ik namelijk ook niks...)
Maar vaak wordt het erom gedaan en da's een beetje jammer...
Juist dat deel van het verhaal vind ik juist ontzettend onrealistisch..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Dat sommigen de serie kijken puur voor de naaktheid vind ik prima, maar ik heb liever een goed verhaal. En daar focus ik me op. En daarom vind ik het een goede serie. Maar ieder zo zijn smaak, toch?
Ik vind het juist onrealistisch dat iedereen altijd maar naakt rondloopt, en dan vooral Charlie en Hank. Dat zijn dochter teleurgesteld in hem is, etc etc is dan voor mij het realistische deel. Toch leuk dat dat voor iedereen anders isquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:23 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Juist dat deel van het verhaal vind ik juist ontzettend onrealistisch..
De afleveringen met Becca erin zijn sowieso altijd een heel stuk minder.
Wat is deze?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:48 schreef remlof het volgende:
Vanavond Mad Dogs & Englishmen effe kijken
Dat hoofd toen die de slaapkamerdeur dicht deedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |