ja, beetje vaag idd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:13 schreef larry_flynt het volgende:
Hoe was het nou afgelopen met de rehab van Hank. Lag het aan mij of was hij van de ene aflevering op de andere er niet meer in? Na de begrafenis niet meer terug gegaan?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:45 schreef shiznuts het volgende:
Well, after all, rehab is for quitters.
morgen pas net zoals iedere week...quote:Op zondag 3 maart 2013 17:36 schreef Desunoto het volgende:
Als elke episode tegenwoordig een week eerder online wordt gezet dan is het vandaag tot tijd voor een nieuwe episode? Of was dat maar een tijdelijk schema en moeten we nu een extra week wachten?
Hij staat gewoon online hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 09:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
is aflevering 8 niet uitgezonden? kan hem nergens vinden?
Ik zat ook te hopen dat Runkle haar vol op der smoel ging meppen met die pool keu. Maar helaasquote:Op maandag 4 maart 2013 17:49 schreef LelijKnap het volgende:
Ze hadden die kut gewoon moeten slaan![]()
Trouwens na aflv.8 -zo nabij het einde van het seizoen- begin ik wel een beetje het idee dat te hebben dat het een best leeg seizoen is... er is weinig ''werkelijks'' gebeurt...
Jij snapt het nog niet he?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:49 schreef LelijKnap het volgende:
Trouwens na aflv.8 -zo nabij het einde van het seizoen- begin ik wel een beetje het idee dat te hebben dat het een best leeg seizoen is... er is weinig ''werkelijks'' gebeurt...
Het gaat al jaren nergens over. Het is ook helemaal niet de bedoeling dat het ergens over gaat. Eigenlijk is er sinds de eerste aflevering niets nieuws meer gebeurd. Het is gewoon een serie over de meest triviale gebeurtenissen. Neuken, zuipen en af en toe wat werken.quote:
Onzin. Er speelde vaak iets 'belangrijks' op de achtergrond. Dat geneuk met mia, de daaropvolgende problematiek (breuk met t vrouwtje, rechtzaak, etc), om maar 's iets te noemen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:04 schreef Nielsch het volgende:
Het gaat al jaren nergens over. Het is ook helemaal niet de bedoeling dat het ergens over gaat. Eigenlijk is er sinds de eerste aflevering niets nieuws meer gebeurd. Het is gewoon een serie over de meest triviale gebeurtenissen. Neuken, zuipen en af en toe wat werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |