Hij vreesde het ergste, toch is er toen niets gebeurd gezien z'n reactie laterquote:Op maandag 11 februari 2013 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
Kop van Runkle toen hij wegreed op de motor![]()
![]()
Ligt er meer aan dat ze beide ruimte willen/moeten hebben.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:41 schreef Nielsch het volgende:
Waarom doet Karen zo koeltjes naar Hank? Hij kon er toch ook niets aan doen dat ie bijna is vermoord door die bizarre ex die nu dood is en dat hij daardoor een beetje doordraaide qua alcohol en zelfverwaarlozing? Ze zou hem echt veel meer moeten steunen. Onrealistisch geschreven zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:30 schreef µ het volgende:
Achter de TT moet nog wat.
Californication (USA) #14: They tried to make me go to rehab, I said..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Is een nieuwe. In Sickbeard stond ook dat er 3-02 een aflevering was? Dat was vier.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Aflevering 5 nu te downloaden?
Ja maar het vreemde is dat ik er nergens iets over kan vinden en afl. 4 was er natuurlijk ook al een dag eerder dan normaal.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:17 schreef Karina het volgende:
Vorige week was er geen uitzending toch? Dus ik denk gewoon een inhaalslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |