Klopt helaasquote:Op zondag 3 februari 2013 17:13 schreef Rick_Castle het volgende:
Morgen geen nieuwe ep zeker vanwege superbowl
+7 dagenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik kan niet wachten!
[ afbeelding ]
Nog een uurje of 5 a 6
Serieus? Dan is mijn wiet voorraad niet groot genoeg. Ff een kilo erbij halen, anders red ik het niet.quote:
helaas welquote:Op maandag 4 februari 2013 00:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Serieus? Dan is mijn wiet voorraad niet groot genoeg. Ff een kilo erbij halen, anders red ik het niet.
Godver, ff afspraak met m'n psycholoog maken, ik word spontaan depressief....quote:
En Rehab. En dan hopen dat dat beter werkt dan bij Hankquote:Op maandag 4 februari 2013 00:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Godver, ff afspraak met m'n psycholoog maken, ik word spontaan depressief....
Vorige keer dat ik in psychiatrische instelling zat ben ik niet nuchter geweestquote:Op maandag 4 februari 2013 00:28 schreef stijn_ het volgende:
[..]
En Rehab. En dan hopen dat dat beter werkt dan bij Hank
--> R&P.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik in psychiatrische instelling zat ben ik niet nuchter geweest
Irritant was ze zeker, maar ik miste haar wel nadat Ana-Lucia haar doodschoot, want:quote:Op maandag 4 februari 2013 08:51 schreef picodealion het volgende:
En die Faith vond ik schijtirritant in Lost, maar hier is ze goed te doen.
Klopt, sowieso zie je in Friends wel eens personages langskomen die later een grotere rol hebben gekregen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
Runkle heeft zelfs meegedaan in Friends![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |