Vorige delen van deze reeks:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Fopje op 28-01-2013 16:01:13 ]Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
eerste topic geopend van deze reeks, emotioneel moment voor mij
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Altijd tochquote:Op maandag 28 januari 2013 01:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hier nog een beetje leven? ONZ is zo stil nu.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:22 schreef Onorgineel het volgende:
eerste topic geopend van deze reeks, emotioneel moment voor mijnou ging best goed tochquote:Op maandag 28 januari 2013 01:22 schreef Onorgineel het volgende:
eerste topic geopend van deze reeks, emotioneel moment voor mijWoord.![]()
anders dan jouw quoteskillsquote:Op maandag 28 januari 2013 01:23 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
[..]
nou ging best goed toch![]()
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Bezigquote:Op maandag 28 januari 2013 01:25 schreef Onorgineel het volgende:
en nu blowen anders mag ik niet reageren in dit topicWoord.![]()
Ik hoop dat dat werkt.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah meisje toch.. Heb alles gelezen. Wat kut zeg, misschien moet je Henk wat tijd geven? Hij zal vanzelf wel inzien wat die gaat missenSnap ook best dat het voor hem moeilijk is maar als je hem gewoon laat merken dat je spijt hebt en hem de tijd geeft?
We hebben nog even door gepraat (hij bleef boos maar op 't allerlaatste leek hij wel wat minder boos). En mijn oude kamer waar ik sliep staat helemaal volgebouwd met zooi als een soort opberghok, dat moet leeg want ik wil daar weer m'n eigen plekje van maken (sinds de scheiding van m'n ouders heb ik me hier niet echt thuis meer gevoeld), maar dat komt er gewoon niet van door omdat ik me er niet toe kan zetten ofzo. Ik was al wel begonnen maar dan komt er elke keer weer wat tussen (wat in principe best kan wachten), en Henk motiveerde me er ook voor om het gewoon te doen zodat ik me weer thuis voel en weer blij kan zijn in m'n eigen huis enzo.
Maar nu had hij zijn boosheid mooi weten te draaien door te zeggen "weet je ik spreek je weer als je een plek voor jezelf hebt en je ziet wat goed voor je is en je leven weer een beetje onder controle hebt, en de wereld is klein dus we zien elkaar vast nog wel eens" dus hij zegt "dus doe dat eerst maar. fijne avond en spreek je wel weer wanneer het zo ver is. sterkte en denk aan je. welterusten"
En dat vind ik eigenlijk wel slim van hem, want daardoor heeft hij een tijdje helemaal geen 'last' meer van mij, heeft hij alle rust enzo. En werk ik eindelijk eens aan die kamer zodat ik 'm echt 'n eigen plekje kan maken en daar weer blij kan zijn. En daardoor win ik ook weer contact met hem terug en heb ik laten zien dat ik ook echt naar hem luister en dat ik weet dat hij dingen goed bedoelt voor mij.
Misschien komt het omdat ik toen al stoned was dat ik dit ineens zo'n geniale ingeving vond, maar morgenmiddag komt wel een vriendin om me ermee te helpen (dat had ze vorige week al aangeboden)
Als ik er nu echt m'n best voor ga doen (ik ben tot donderdag vrij), betekent dat hooguit een paar dagen radiostilte met Henk en heeft hij daarna toch wel weer een stukje meer vertrouwen in me
Fuck the EBU.![]()
Mijne is op, heb wel genoeg gehadquote:Op maandag 28 januari 2013 01:25 schreef Onorgineel het volgende:
en nu blowen anders mag ik niet reageren in dit topic
Ook in moeilijke tijden.![]()
Haha nee man dat is het verhaal van mijn weekend/situatie/gemoedstoestandquote:Op maandag 28 januari 2013 01:19 schreef Dientje12 het volgende:
Oh godver ik dacht dat het echt een user was die dat zat te posten in R&P
Best hč? Thanks thoughquote:Op maandag 28 januari 2013 01:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gelezen, bizarre shit
sterkte in ieder geval, weet verder niet zo goed wat ik er op moet zeggen
Fuck the EBU.![]()
Misschien is voor hem even rust ook geen gek idee? Ik weet niet precies hoe die is natuurlijk maar hij kan dan zelf ook de dingen een beetje op een rij zetten van wat hij nog echt wilt en hopelijk helpt het dat je weer een eigen plekkie hebt en je hem daarmee kan laten zien dat je naar hem luistert en wilt luisteren. Sterkte in ieder gevalquote:Op maandag 28 januari 2013 01:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat werkt.
We hebben nog even door gepraat (hij bleef boos maar op 't allerlaatste leek hij wel wat minder boos). En mijn oude kamer waar ik sliep staat helemaal volgebouwd met zooi als een soort opberghok, dat moet leeg want ik wil daar weer m'n eigen plekje van maken (sinds de scheiding van m'n ouders heb ik me hier niet echt thuis meer gevoeld), maar dat komt er gewoon niet van door omdat ik me er niet toe kan zetten ofzo. Ik was al wel begonnen maar dan komt er elke keer weer wat tussen (wat in principe best kan wachten), en Henk motiveerde me er ook voor om het gewoon te doen zodat ik me weer thuis voel en weer blij kan zijn in m'n eigen huis enzo.
Maar nu had hij zijn boosheid mooi weten te draaien door te zeggen "weet je ik spreek je weer als je een plek voor jezelf hebt en je ziet wat goed voor je is en je leven weer een beetje onder controle hebt, en de wereld is klein dus we zien elkaar vast nog wel eens" dus hij zegt "dus doe dat eerst maar. fijne avond en spreek je wel weer wanneer het zo ver is. sterkte en denk aan je. welterusten"
En dat vind ik eigenlijk wel slim van hem, want daardoor heeft hij een tijdje helemaal geen 'last' meer van mij, heeft hij alle rust enzo. En werk ik eindelijk eens aan die kamer zodat ik 'm echt 'n eigen plekje kan maken en daar weer blij kan zijn. En daardoor win ik ook weer contact met hem terug en heb ik laten zien dat ik ook echt naar hem luister en dat ik weet dat hij dingen goed bedoelt voor mij.
Misschien komt het omdat ik toen al stoned was dat ik dit ineens zo'n geniale ingeving vond, maar morgenmiddag komt wel een vriendin om me ermee te helpen (dat had ze vorige week al aangeboden)
Als ik er nu echt m'n best voor ga doen (ik ben tot donderdag vrij), betekent dat hooguit een paar dagen radiostilte met Henk en heeft hij daarna toch wel weer een stukje meer vertrouwen in meLaat je het weten als er nieuws is? Goed of slecht..
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik hoop het, ga iig hard m'n best doen om die kamer leeg te krijgen dat ik 'm foto's kan sturen, anders schiet 't nooit op (zowel met die kamer als met de verstandhouding tussen mij en Henk).quote:Op maandag 28 januari 2013 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien is voor hem even rust ook geen gek idee? Ik weet niet precies hoe die is natuurlijk maar hij kan dan zelf ook de dingen een beetje op een rij zetten van wat hij nog echt wilt en hopelijk helpt het dat je weer een eigen plekkie hebt en je hem daarmee kan laten zien dat je naar hem luistert en wilt luisteren. Sterkte in ieder gevalLaat je het weten als er nieuws is? Goed of slecht..
Heb er wel vertrouwen inHoewel ik bang ben dat het weken duurt voordat die shit is opgeruimd
Fuck the EBU.![]()
Aah.. Hoop dat het een beetje vlot gaat (je kamer & contact tussen jouw en Henk). Wel balen dat je de komende tijd de seks moet missen..quote:Op maandag 28 januari 2013 01:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop het, ga iig hard m'n best doen om die kamer leeg te krijgen dat ik 'm foto's kan sturen, anders schiet 't nooit op (zowel met die kamer als met de verstandhouding tussen mij en Henk).
Heb er wel vertrouwen inHoewel ik bang ben dat het weken duurt voordat die shit is opgeruimd
Net de laatste van de avond gesmoked ik heb het idee dat ik verkouden ga worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja godverdomme echt verschrikkelijkquote:Op maandag 28 januari 2013 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah.. Hoop dat het een beetje vlot gaat (je kamer & contact tussen jouw en Henk). Wel balen dat je de komende tijd de seks moet missen..Ik hoop dat ik dat überhaupt ooit nog wel krijg want hij zei al dat die van hem (zijn piemol) er niet meer voor me was
Hoewel ik ergens wel weet dat hij ook niet permanent zonder kan
En dan zegtie dat ik dat maar weer bij Piet moet zoekenMaar Piet wil ik niet
Fuck the EBU.![]()
Lekker man ! Alleen jammer van het verkouden worden.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net de laatste van de avond gesmoked ik heb het idee dat ik verkouden ga worden.Ook in moeilijke tijden.![]()
ik heb de laatste paar dagen ook al zo'n gevoel dat ik griep ga krijgen ofzo, maar hij is er nog steeds nietquote:Op maandag 28 januari 2013 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net de laatste van de avond gesmoked ik heb het idee dat ik verkouden ga worden.
Fuck the EBU.![]()
Moet even tussendoor zeggen dat ik gisteren op een verjaardagsfeestje was met een dj die de eerste uren alleen maar hardstyle draaide en niemand die echt aan het hakken was.. Paar meisjes beetje bewegen maar that's it. Begint mijn vriend old skool te hakken, allemaal mensen die dat prachtig vonden haha. Verder was het feestje vet kut en best wel saai, wel liet mijn nichtje (van mijn gelovige familie!) haar kamer zien daar in de school, woont ze anti-kraak, en daar lag me toch een spiegel met lijntjes in haar woonkamer haha! Heb na 23 jaar een heel ander beeld van haar, haar vriendje bood mijn vriend dus ook xtc aan. LOL! Was al in shock dat ze blowde want dat had ik al nooit verwacht hihiYour beauty never ever scared me.![]()
Maar ik kwam wel tot de conclusie dat ik haar geweldig vind haha! Ik begon haar ook spontaan te knuffelen. Verdomme, iemand in de familie die net als mij is![]()
Niet dat ik een spiegel met lijntjes heb maar ik ben echt niet vies van drugs op zijn tijd. Nooit durven dromen dit haha!
haha mooi zijn die dingenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:40 schreef Amarantha het volgende:
Moet even tussendoor zeggen dat ik gisteren op een verjaardagsfeestje was met een dj die de eerste uren alleen maar hardstyle draaide en niemand die echt aan het hakken was.. Paar meisjes beetje bewegen maar that's it. Begint mijn vriend old skool te hakken, allemaal mensen die dat prachtig vonden haha. Verder was het feestje vet kut en best wel saai, wel liet mijn nichtje (van mijn gelovige familie!) haar kamer zien daar in de school, woont ze anti-kraak, en daar lag me toch een spiegel met lijntjes in haar woonkamer haha! Heb na 23 jaar een heel ander beeld van haar, haar vriendje bood mijn vriend dus ook xtc aan. LOL! Was al in shock dat ze blowde want dat had ik al nooit verwacht hihi
Fuck the EBU.![]()
Haha ja mijn vriend, die al een tijd met haar en haar vriend omgaat, zei al ja je leert vanavond een andere kant van je familie kennen. Hij had gelijk! Prachtig hahaquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Ik zou ooit nog überhaupt een keer stappen met m'n neef en nichten, maar ben heel benieuwd hoe dat zal zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja mijn vriend, die al een tijd met haar en haar vriend omgaat, zei al ja je leert vanavond een andere kant van je familie kennen. Hij had gelijk! Prachtig haha![]()
Fuck the EBU.![]()
Drinken die alleen of blowen ze ook (enz)?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou ooit nog überhaupt een keer stappen met m'n neef en nichten, maar ben heel benieuwd hoe dat zal zijn
voor zover ik weet alleen drinkenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Drinken die alleen of blowen ze ook (enz)?heb er niet zo heel goed contact mee
Fuck the EBU.![]()
Aah, ja ik heb dat ook niet echt met haar maar heb het geluk dat vriend ook al lang met haar om gaat dus ze komt binnenkort ook hier langs! En wie weet wat voor leipe dingen er nog in de toekomst gebeuren hihi, wil het contact met haar wel verbeterenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
voor zover ik weet alleen drinkenheb er niet zo heel goed contact mee
haha ja zou me wel vet lijkenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah, ja ik heb dat ook niet echt met haar maar heb het geluk dat vriend ook al lang met haar om gaat dus ze komt binnenkort ook hier langs! En wie weet wat voor leipe dingen er nog in de toekomst gebeuren hihi, wil het contact met haar wel verbeteren
Fuck the EBU.![]()
Ik was in slaap gevallen om 11 uur om tegen 1 uur wakker te worden.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik heb de laatste paar dagen ook al zo'n gevoel dat ik griep ga krijgen ofzo, maar hij is er nog steeds niet
Maar een beetje kriebel in de keel tijdens het smoken vervelend..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
haha aightquote:Op maandag 28 januari 2013 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen om 11 uur om tegen 1 uur wakker te worden.
Maar een beetje kriebel in de keel tijdens het smoken vervelend..Fuck the EBU.![]()
Irritant man !quote:Op maandag 28 januari 2013 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen om 11 uur om tegen 1 uur wakker te worden.
Maar een beetje kriebel in de keel tijdens het smoken vervelend..Ook in moeilijke tijden.![]()
Nu wel lekker stoned al krijg ik morgen vroeg belangenrijk bezoek. Plus vandaag lag ik er pas tegen half 8 in de ochtend in.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ik ooit een lijntje of pilletje weg werk met haar ga ik echt blij zijn. Dat ik zoiets met een familielid doe, vanuit mijn pa's familie he, had ik nooit verwacht. Joint roken met iemand leek me al zwaar onrealistisch. Mijn ma's familie heb ik een nicht die is wel dik 10 jaar ouder dan mij, ook kindje inmiddels, en die was vroeger een gabber haha en neemt tegenwoordig nog wel eens een pilletje op een feestje als kind bij opa en oma is. Ik zal met haar nog mdma nemen maar ja ze woont vet ver wegquote:Your beauty never ever scared me.![]()
groepswhatsapp makenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:47 schreef Midnight_snack het volgende:
lulz als dit via wapp zou gaan zou mn phone waarschijnlijk non stop trillen
Fuck the EBU.![]()
Sup mensenDit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Precies zoals ik je kenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu wel lekker stoned al krijg ik morgen vroeg belangenrijk bezoek. Plus vandaag lag ik er pas tegen half 8 in de ochtend in.Geen spat veranderd
Vanmiddag dacht ik ook tijdens die saaie wedstrijd dat ik ging omvallen van de slaap.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
morgen wortelkanaal behandeling gvd om 10.15Dit -- Parkiet is mijn papa
Maar ja eerst wil ik xtc nemen met mijn vriend en seks hebben erop! Heb ooit geroepen op alle drugs die ik neem ook seks te willen hebben (of in ieder geval proberen) maar ja heb nooit een vent als ik drugs neem dus wie weetYour beauty never ever scared me.![]()
Ik ben voorquote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
Gister voor het eerst sinds lange tijd weer eens uitgeweest.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Precies zoals ik je kenGeen spat veranderd
Was echt tof maar dat het half 8 in de ochtend werd is wel vertiefd .They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vrees dat mijn huisgenoten echt knetter gek worden van mijn telefoon als ik in de woonkamer zit (zijn niet zo van die mensen die aan smartphone's enz doen)quote:Op maandag 28 januari 2013 01:47 schreef Midnight_snack het volgende:
lulz als dit via wapp zou gaan zou mn phone waarschijnlijk non stop trillenYour beauty never ever scared me.![]()
Met een joint op neuken is ook wel erg nice.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Maar ja eerst wil ik xtc nemen met mijn vriend en seks hebben erop! Heb ooit geroepen op alle drugs die ik neem ook seks te willen hebben (of in ieder geval proberen) maar ja heb nooit een vent als ik drugs neem dus wie weetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe ik vrij wel altijd hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met een joint op neuken is ook wel erg nice.Your beauty never ever scared me.![]()
Je kan gesprekken muten op Wáppquote:Op maandag 28 januari 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn huisgenoten echt knetter gek worden van mijn telefoon als ik in de woonkamer zit (zijn niet zo van die mensen die aan smartphone's enz doen))
arme zielquote:Op maandag 28 januari 2013 01:49 schreef Unscrewed het volgende:
morgen wortelkanaal behandeling gvd om 10.15good luck tryingquote:Op maandag 28 januari 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Maar ja eerst wil ik xtc nemen met mijn vriend en seks hebben erop! Heb ooit geroepen op alle drugs die ik neem ook seks te willen hebben (of in ieder geval proberen) maar ja heb nooit een vent als ik drugs neem dus wie weet
Fuck the EBU.![]()
Nice ! Ik echt heel sporadisch helaas meestal gewoon nuchter.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarnaar toe? Ik bedoel, mij boeit het echt niets.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:52 schreef Midnight_snack het volgende:
dus, wie gaat eerst zn nummer sturen![]()
Als ik maar niet de enige benDit -- Parkiet is mijn papa
quote:
Als we serieus een groepsw'app maken doe ik het wel hoor.
Wat is het ergste wat kan gebeuren, jullie lijken me wel gewoon aardige mensen
Ik blow elke dag dus tja..quote:Op maandag 28 januari 2013 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nice ! Ik echt heel sporadisch helaas meestal gewoon nuchter.Your beauty never ever scared me.![]()
met elkaar geilen is ook super chillquote:Op maandag 28 januari 2013 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha.. Ik hoop dat het gaat lukkenals de daadwerkelijke penetratie niet wil lukken
Fuck the EBU.![]()
*evil laugh*quote:Op maandag 28 januari 2013 01:54 schreef Unscrewed het volgende:
Wat is het ergste wat kan gebeuren, jullie lijken me wel gewoon aardige mensenYour beauty never ever scared me.![]()
En ook elke dag sex?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb 1x mn nummer aan een fokker gegeven en die vond het nodig om me de hele dag te appenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:54 schreef Unscrewed het volgende:
Wat is het ergste wat kan gebeuren, jullie lijken me wel gewoon aardige mensen
Fuck the EBU.![]()
Hier ben ik het wel mee eens op zichquote:Op maandag 28 januari 2013 01:54 schreef Unscrewed het volgende:
Wat is het ergste wat kan gebeuren, jullie lijken me wel gewoon aardige mensenWoord.![]()
quote:Mijn nummer vervalt toch over 1 maand dus tot die tijd kan ik kiezen of ik mijn nieuwe wel wil doorgeven lol
ja is ook wel zo denk dat we hier allemaal net zo chill zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 01:55 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens op zich
Fuck the EBU.![]()
Hmm ik denk dat ik dan wel baal hoor als het niet lukt, hoewel ik op mdma ook wel genoeg heb denk ik aan knuffelen een paar uur langquote:Op maandag 28 januari 2013 01:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
met elkaar geilen is ook super chillals de daadwerkelijke penetratie niet wil lukken
Daaromquote:Op maandag 28 januari 2013 01:55 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens op zich
Zou ik gewoon mijn nummer DMén?
Dan gooit een van ons wel elkaar in een groep.
Tenzij iemand niet wilt dat ik zijn nummer heb
dan baal je ook wel, maar alles is chill dus 't maakt niet uitquote:Op maandag 28 januari 2013 01:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik dan wel baal hoor als het niet lukt, hoewel ik op mdma ook wel genoeg heb denk ik aan knuffelen een paar uur lang
Fuck the EBU.![]()
Anna Paquin en Ellen Page zijn te zien in X-Men: Days of Future Past. Dat heeft regisseur Bryan Singer via Twitter bekendgemaakt. Beide actrices waren ook al in X-Men: The Last Stand uit 2006 te zien. Ook Shawn Ashmore keert terug in de film, die volgend jaar in de bioscoop moet draaien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wil dan wel weten wie zijn nummer doorgeven voor ik het eventueel doeYour beauty never ever scared me.![]()
Je kan toch zo een tinychat maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarom
Zou ik gewoon mijn nummer DMén?
Dan gooit een van ons wel elkaar in een groep.
Tenzij iemand niet wilt dat ik zijn nummer hebThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als we het allemaal aan moira DM'en, dit topic was haar idee.
Haha gaan we nou serieus een groepswhatsapp maken?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:57 schreef Unscrewed het volgende:
Als we het allemaal aan moira DM'en, dit topic was haar idee.Fuck the EBU.![]()
maar dat is niet leukquote:Op maandag 28 januari 2013 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan toch zo een tinychat maken.
Beste vriendin was toen de hele nacht aan 't neuken met der ex (en ik bleef achter met een junk, fijn). Dus kan me ergens wel voorstellenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
dan baal je ook wel, maar alles is chill dus 't maakt niet uitYour beauty never ever scared me.![]()
Ik vind het wel grappig.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha gaan we nou serieus een groepswhatsapp maken?
Ik heb nog nooit een groeps whatsapp gehadquote:Op maandag 28 januari 2013 01:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha gaan we nou serieus een groepswhatsapp maken?
awwhh poor babyquote:Op maandag 28 januari 2013 01:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een groeps whatsapp gehad
nouja ik moet juist wat meer afstand nemen van whatsapp omdat ik constant zit te kijken of Henk wat zegtquote:dus denk niet dat ik er tegen ga kunnen als dat bliepje de hele tijd gaat
Dan vind ik dit topic chiller, dat kun je gewoon even 'uit' zetten als je iets anders gaat doen
Fuck the EBU.![]()
Meer dat ik bang ben dat ik midden in de nacht 100x mijn telefoon hoor ringelen haha. Maar las dat kan op mutequote:Your beauty never ever scared me.![]()
Uhu, terwijl je in de convo zit gewoon op het "opties" knopje drukken die op je telefoon zit en dan "mute" drukkenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meer dat ik bang ben dat ik midden in de nacht 100x mijn telefoon hoor ringelen haha. Maar las dat kan op muteDit -- Parkiet is mijn papa
Oh beterquote:Op maandag 28 januari 2013 01:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Uhu, terwijl je in de convo zit gewoon op het "opties" knopje drukken die op je telefoon zit en dan "mute" drukkenYour beauty never ever scared me.![]()
Mute buttonquote:Op maandag 28 januari 2013 01:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
nouja ik moet juist wat meer afstand nemen van whatsapp omdat ik constant zit te kijken of Henk wat zegtdus denk niet dat ik er tegen ga kunnen als dat bliepje de hele tijd gaat
Dan vind ik dit topic chiller, dat kun je gewoon even 'uit' zetten als je iets anders gaat doen
Achja, jullie zijn ook best privacy gericht dus snap het ook wel.
Gifje geprobeerd, fakking lang mee bezig geweest en nu issie te snel
SPOILER: spoilert voor mobielersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry heb net geneukt na 2 wekenquote:Op maandag 28 januari 2013 02:00 schreef Midnight_snack het volgende:
Wat een kk topic. Zit ik hier tussen de kleuters![]()
![]()
![]()
Dus ben wel even vrolijk jaDit -- Parkiet is mijn papa
Je bent een beetje een creap die iedereens nummer wil hebben.quote:Op maandag 28 januari 2013 02:01 schreef Unscrewed het volgende:
Achja, jullie zijn ook best privacy gericht dus snap het ook wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 02:01 schreef Mano_ het volgende:
Nice!SPOILER: spoilert voor mobielersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 02:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sorry heb net geneukt na 2 weken![]()
Dus ben wel even vrolijk ja
Zoek een site waar je hem langzamer kan makenSPOILER: spoilert voor mobielersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit
Photoshop jaquote:Op maandag 28 januari 2013 02:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zoek een site waar je hem langzamer kan maken
Ziet er goed uit![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 02:00 schreef Midnight_snack het volgende:
Wat een kk topic. Zit ik hier tussen de kleuters![]()
Hee ik heb gister wel voor de cam gezeten jaquote:Op maandag 28 januari 2013 02:01 schreef Unscrewed het volgende:
Achja, jullie zijn ook best privacy gericht dus snap het ook wel.
Maar wat mobiele nummers betreft heb ik niet zulke fijne ervaringenkomt na de meet wel dan
Fuck the EBU.![]()
Jammer dat ik het cam momentje gemist heb Moiraquote:Op maandag 28 januari 2013 02:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Hee ik heb gister wel voor de cam gezeten ja
Maar wat mobiele nummers betreft heb ik niet zulke fijne ervaringenkomt na de meet wel dan
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha zekerquote:Op maandag 28 januari 2013 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer dat ik het cam momentje gemist heb Moira
Fuck the EBU.![]()
Stiekem mis ik een vriendin van me bij zulke zielige muziek(ze is overleden aan drugs, ik had er iets aan kunnen doen vind ik)
Oh ze was wild hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer dat ik het cam momentje gemist heb Moira
Was het zo spannend jaquote:
R.I.P DTS.![]()
Aww..quote:Op maandag 28 januari 2013 02:04 schreef Amarantha het volgende:
Stiekem mis ik een vriendin van me bij zulke zielige muziek(ze is overleden aan drugs, ik had er iets aan kunnen doen vind ik)
Gecondoleerd.
Je had er vast niks aan kunnen doen..Dit -- Parkiet is mijn papa
Die dingen zeg je altijd tegen jezelf achteraf, maar dat is vast niet zoquote:Op maandag 28 januari 2013 02:04 schreef Amarantha het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Is al 4 jaar terug.. Maar ja blijft moeilijk. Ik heb haar de avond van haar dood nog hier op een BBQ weten te krijgenquote:Op maandag 28 januari 2013 02:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Aww..
Gecondoleerd.
Je had er vast niks aan kunnen doen..Ik wist waar ze mee bezig was.. Verdomme meteen die kut tranen weer over mijn wangen
Moet je http://gifboom.com/ eens proberen, kan je de snelheid heel makkelijk zelf aanpassenSPOILER: spoilert voor mobielersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou mensen ik ga even lekker relaxen op mijn bedje met iemand die eindelijk niet meer mijn rechterhand is.
Laat me maar een keer weten over W'app ofzo.
Doei mensjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar je wist niet dat het zo zou uitpakken <3 Don't blame yourselfquote:Op maandag 28 januari 2013 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is al 4 jaar terug.. Maar ja blijft moeilijk. Ik heb haar de avond van haar dood nog hier op een BBQ weten te krijgenIk wist waar ze mee bezig was.. Verdomme meteen die kut tranen weer over mijn wangen
Fuck the EBU.![]()
Have fun!quote:Op maandag 28 januari 2013 02:06 schreef Unscrewed het volgende:
Nou mensen ik ga even lekker relaxen op mijn bedje met iemand die eindelijk niet meer mijn rechterhand is.
Laat me maar een keer weten over W'app ofzo.
Doei mensjes.![]()
![]()
nog ff wat rokenquote:
na deze kutdag heb ik het wel verdiend om écht stinkie-stoned te zijn bij het slapen gaan
Fuck the EBU.![]()
Thanksquote:
Waarschijnlijk is dit allemaal wat te persoonlijk maar maakt niet uit
Da's voor mobielquote:Op maandag 28 januari 2013 02:06 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Moet je http://gifboom.com/ eens proberen, kan je de snelheid heel makkelijk zelf aanpassen![]()
![]()
Kan maar 10 foto'squote:Op maandag 28 januari 2013 02:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
http://picasion.com/
Beter.
Foto's importeren, afmetingen & snelheid kiezen en bam![]()
![]()
Dankje.. Dat zegt iedereen maar toch.. Ach het zijn ook momenten hoor dat ik er last van heb. Het harde aan alles is toch wel dat ze op haar 18de verjaardag is begraven (keek ze zo naar uit, mocht ze eindelijk in de shop zitten enz)quote:Op maandag 28 januari 2013 02:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar je wist niet dat het zo zou uitpakken <3 Don't blame yourselfYour beauty never ever scared me.![]()
Dat zeggen alleen de echte eckte...quote:Op maandag 28 januari 2013 02:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
nog ff wat roken
na deze kutdag heb ik het wel verdiend om écht stinkie-stoned te zijn bij het slapen gaan![]()
![]()
Als ik met plaatjes in de weer ben zit ik eigenlijk altijd achter de pc.quote:Op maandag 28 januari 2013 02:11 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Ja?
Hmm maar ik gebruik m op pc en tablet allebei ... Fijne app iig
Maar ziet er wel vet uit, dus thanks![]()
![]()
Da's wel echt fucking naar idd zegquote:Op maandag 28 januari 2013 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dankje.. Dat zegt iedereen maar toch.. Ach het zijn ook momenten hoor dat ik er last van heb. Het harde aan alles is toch wel dat ze op haar 18de verjaardag is begraven (keek ze zo naar uit, mocht ze eindelijk in de shop zitten enz)quote:Op maandag 28 januari 2013 02:09 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen de echte eckte...
Fuck the EBU.![]()
?quote:Op maandag 28 januari 2013 02:12 schreef Midnight_snack het volgende:
doe nou maar ff snell anders komt dat slotjeFuck the EBU.![]()
Ik naai er ook uit trouwens, beetje fit zijn morgenOvermorgen mega spierpijn natuurlijk, waarom heb ik het ook aangeboden
![]()
![]()
Ik kan morgen btw echt niet de hele tijd op FOK! zitten hoor, moet echt wat aan die kamer gebeuren nou. Ga wel uitslapen en ff chillen maar als ik hier te lang zit moeten jullie me eruit schoppen hoor hihi
Fuck the EBU.![]()
leer je weer vanquote:Op maandag 28 januari 2013 02:13 schreef Mano_ het volgende:
Ik naai er ook uit trouwens, beetje fit zijn morgenOvermorgen mega spierpijn natuurlijk, waarom heb ik het ook aangeboden
Fuck the EBU.![]()
een nieuw wat?quote:Op maandag 28 januari 2013 02:14 schreef Midnight_snack het volgende:
Oh ik dacht dat we een nieuwe gingen maken![]()
Fuck the EBU.![]()
iedereen weg?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Net terug uit de ub... Tentamen van morgen gaat lastig wordensnap er nog steeds maar een deel van...
![]()
sterktequote:Op maandag 28 januari 2013 02:19 schreef OllieWilliams het volgende:
Net terug uit de ub... Tentamen van morgen gaat lastig wordensnap er nog steeds maar een deel van...
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 02:19 schreef Moira. het volgende:
wie doet er allemaal aan mee dan? aan een groepswhatsapp die 9/10x op mute staat?quote:Op maandag 28 januari 2013 02:19 schreef Moira. het volgende:
wie doet er allemaal aan mee dan? aan een groepswhatsapp die 9/10x op mute staat?was dat serieus dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 02:19 schreef Moira. het volgende:
wie doet er allemaal aan mee dan? aan een groepswhatsapp die 9/10x op mute staat?
Woord.![]()
Gewoon hier blijven is toch ook gezellig.quote:Op maandag 28 januari 2013 02:19 schreef Moira. het volgende:
wie doet er allemaal aan mee dan? aan een groepswhatsapp die 9/10x op mute staat?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 02:20 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
[..]
[..]
was dat serieus dan?Wat mij betreft niet tot ik een nummer gedm't kreeg (en nee ik geef 'm niet door als mensen geen groepswhatsapp willen doenquote:Op maandag 28 januari 2013 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon hier blijven is toch ook gezellig.)
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 02:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Wat mij betreft niet tot ik een nummer gedm't kreeg (en nee ik geef 'm niet door als mensen geen groepswhatsapp willen doen)
toch wel een baas ben je. Ik heb niet zoveel bezwaar om mn nummer door te geven als andere fokkers dat ook doenquote:Op maandag 28 januari 2013 02:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Wat mij betreft niet tot ik een nummer gedm't kreeg (en nee ik geef 'm niet door als mensen geen groepswhatsapp willen doen)
Woord.![]()
same herequote:Op maandag 28 januari 2013 02:25 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
[..]
toch wel een baas ben je. Ik heb niet zoveel bezwaar om mn nummer door te geven als andere fokkers dat ook doenen het voor zichzelf houden
Fuck the EBU.![]()
Toch nog een laatste joint smoken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker toch gelijk ne wiet ook opThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu wel ja laatste joint aan het smokenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 02:33 schreef Midnight_snack het volgende:
lol jullie zijn allemaal te skaffaYour beauty never ever scared me.![]()
lolquote:Op maandag 28 januari 2013 02:38 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nog niet skaffa genoeg om m'n eigen koelkast open te breken
Zo net even wat melk uit het pak gedronken zou mijn huisgenoot leuk vinden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
welke vakjes/studie?quote:Op maandag 28 januari 2013 02:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ThanksVrijdag zit het er allemaal op..
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
zo, dat is wel een stukje moeilijker dan mijn rechtenstudietje denk ikquote:Op maandag 28 januari 2013 02:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lucht- en ruimtevaarttechniek
succes ermee!Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Veel wiskunde en natuurkunde. Op zich is dat niet het probleem, maar voor elk tentamen moet je ontzettend veel formules kennen, kunnen afleiden en combineren. Voor het vak van morgen dus ook, en ik zie zogezegd door de bomen het bos niet meerquote:Op maandag 28 januari 2013 02:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
zo, dat is wel een stukje moeilijker dan mijn rechtenstudietje denk ik
succes ermee!achja, vrijdag om 12u 's middags steek ik een hele dikke jonko op en dan ben ik alweer een stuk blijer
![]()
![]()
ik heb de avatars in de OP aangepast... ik heb achter alle avatars de 60.60 pixels gezet zodat alle avatars de zelfde grootte hebben
[img=60,60] url[/img]![]()
Goed werkquote:Op maandag 28 januari 2013 08:42 schreef murp het volgende:
ik heb de avatars in de OP aangepast... ik heb achter alle avatars de 60.60 pixels gezet zodat alle avatars de zelfde grootte hebben
[ [url= url]afbeelding[/url] ]![]()
Wat doet iedereen in vredesnaam zo vroeg op, btw?
kin-der-enquote:Op maandag 28 januari 2013 09:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Goed werk![]()
Wat doet iedereen in vredesnaam zo vroeg op, btw?![]()
Jij?quote:
Succes daarmee...
2 kids jah... En vandaag pappadagquote:Op maandag 28 januari 2013 09:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij? [ afbeelding ]
Succes daarmee...Niet werken
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:21 schreef murp het volgende:
[..]
2 kids jah... En vandaag pappadagNiet werken
Nou have fun!
Ik ga nu naar de tandarts voor een wortelkanaal behandeling...
have phun!quote:Op maandag 28 januari 2013 09:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Nou have fun!
Ik ga nu naar de tandarts voor een wortelkanaal behandeling...![]()
Goeiemorgen stonies![]()
Gisteren weer knetter stoned geweest in de kuip en savonds ook BTW, film Chernobyl Diaries gekeken, zat er helemaal in, maar wat een schijteinde zeg.![]()
![]()
Hoi! Lekker bezig!quote:Op maandag 28 januari 2013 09:40 schreef Differ het volgende:
Goeiemorgen stonies![]()
Gisteren weer knetter stoned geweest in de kuip en savonds ook BTW, film Chernobyl Diaries gekeken, zat er helemaal in, maar wat een schijteinde zeg."Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger![]()
Uitvak van de Kuip?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:40 schreef Differ het volgende:
Goeiemorgen stonies![]()
Gisteren weer knetter stoned geweest in de kuip en savonds ook BTW, film Chernobyl Diaries gekeken, zat er helemaal in, maar wat een schijteinde zeg.
Je weet het niet?!![]()
Haha, wat een zaadpot gisteren de 1e helft van fct!quote:
Jij hebt ook stoere vuurwerkgeluiden gemaakt of dat niet?Je weet het niet?!![]()
We hadden moeten winnenquote:Op maandag 28 januari 2013 10:59 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha, wat een zaadpot gisteren de 1e helft van fct!
Jij hebt ook stoere vuurwerkgeluiden gemaakt of dat niet?![]()
Hahaha nee, ik kan niet eens fluiten![]()
![]()
Ja, bedankt.quote:
Ben nu terug. Ze hebben een enorm gat in mijn kies geboord, steeds stokjes erin gestoken (wat enorm veel pijn deed, btw) en uiteindelijk stokjes erin gesmolten en vulling erin. Duurde 1,5uur
Dat is het beste idee ooit.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:44 schreef VMSDKR het volgende:
Oerbeer als stoner van de week.
Ik ga mijzelf zo eens even een heerlijk broodje ei maken.
Bedankt!Dit -- Parkiet is mijn papa
Ben blij met een puntjequote:Op maandag 28 januari 2013 11:42 schreef Differ het volgende:
[..]
We hadden moeten winnen![]()
Hahaha nee, ik kan niet eens fluiten
Je weet het niet?!![]()
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 08:42 schreef murp het volgende:
[ [url= url]afbeelding[/url] ]
Fuck the EBU.![]()
Dan mag je zeker een tijdje niet roken?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, bedankt.
Ben nu terug. Ze hebben een enorm gat in mijn kies geboord, steeds stokjes erin gestoken (wat enorm veel pijn deed, btw) en uiteindelijk stokjes erin gesmolten en vulling erin. Duurde 1,5uur
Beter dan in enkele minuten 3 punten verspeeld zien worden inderdaad.quote:
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Shit helemaal vergeten te vragenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan mag je zeker een tijdje niet roken?Dit -- Parkiet is mijn papa
Dat doen meer mensen 's nachtsquote:Op maandag 28 januari 2013 10:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedesmorgens lieve stonerds
Ik was vannacht in slaap geflikkerd
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:03 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik was ook in slaap geflikkerd achter m'n pc
Yup.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja maar ik werd wakker met FOK! open en mn laptop naast me xd
Fuck the EBU.![]()
Waarom dan?quote:
Hoopte je dat ik voor altijd weg zou blijven?
Nee, natuurlijk niet. Maar zo te lezen was het niet zo leuk daarquote:Op maandag 28 januari 2013 12:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom dan?
Hoopte je dat ik voor altijd weg zou blijven?
Woord.![]()
Oh op die fiets.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:12 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar zo te lezen was het niet zo leuk daar
Nee, niet bepaald.
Maar wanneer wel, hč?
Verdomme geen lange vloe meer
Nja, straks als ik naar de kapper ga maar wat
onderweg kopen
Tja goeie vraag.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh op die fiets.
Nee, niet bepaald.
Maar wanneer wel, hč?Woord.![]()
Ik denk dat ik nu maar de andere helft op ga roken. tis toch al zo'n gare dagquote:Op maandag 28 januari 2013 12:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Verdomme geen lange vloe meer
Nja, straks als ik naar de kapper ga maar wat
onderweg kopen
Woord.![]()
Floppendop.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ben je gestopt met User van de dag?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:44 schreef VMSDKR het volgende:
Oerbeer als stoner van de week.
Ik ga mijzelf zo eens even een heerlijk broodje ei maken.
goedemorgenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Goeiemiddag! Lekker mijn eerste jointje wegklappen nu
Woord.![]()
Middagquote:Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Goeiemiddag! Lekker mijn eerste jointje wegklappen nu![]()
Nu al weer aan't paffen?
Is al middag hoor.quote:
Aah zo even bij de overburen (toko) een doos met bakjes noodles halen. Jummie!Your beauty never ever scared me.![]()
Je zal maar sterven in de tandartsstoel.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom dan?
Hoopte je dat ik voor altijd weg zou blijven?Ook maar eens eentje gaan draaien.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Goeiemiddag! Lekker mijn eerste jointje wegklappen nu
Voor mij is het nacht.quote:
Maar 3 uur geslapen
Ach, dan hoef je je ook niet meer druk te maken om je gebit.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Je zal maar sterven in de tandartsstoel.
Goeienacht voor jou danquote:Op maandag 28 januari 2013 12:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Voor mij is het nacht.
Maar 3 uur geslapen
Woord.![]()
Aah dit doet mij denken aan mijn tandarts afspraak Vrijdag. Gebit opknappen (veel gaatjes, gelukkig ziet mijn gebit er verder wel goed uit). Ben beetje bangquote:Op maandag 28 januari 2013 12:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Je zal maar sterven in de tandartsstoel.
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:15 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu maar de andere helft op ga roken. tis toch al zo'n gare dagik ga zo lekker roken
Een geluk bij een ongeluk.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ach, dan hoef je je ook niet meer druk te maken om je gebit.Moet zelf ook binnenkort even een afspraak maken. Moet nog 2 verstandskiezen laten trekken. Gelukkig vielen de andere 2 heel erg mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah dit doet mij denken aan mijn tandarts afspraak Vrijdag. Gebit opknappen (veel gaatjes, gelukkig ziet mijn gebit er verder wel goed uit). Ben beetje bangIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ik ben gewoon nu al para aan het worden haha! *heb 5 gaatjes en ik moet een soort kroon omdat ik kies heb afgebroken met drankflesjes openen xD* Als ik Vrijdagavond niet reageer hier dan ben ik dood gegaanquote:Op maandag 28 januari 2013 12:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Een geluk bij een ongeluk.
[..]
Moet zelf ook binnenkort even een afspraak maken. Moet nog 2 verstandskiezen laten trekken. Gelukkig vielen de andere 2 heel erg mee.Your beauty never ever scared me.![]()
Wat ben ik blij dat die er bij mij niet uit hoefden zegquote:Op maandag 28 januari 2013 12:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Een geluk bij een ongeluk.
[..]
Moet zelf ook binnenkort even een afspraak maken. Moet nog 2 verstandskiezen laten trekken. Gelukkig vielen de andere 2 heel erg mee.
Woord.![]()
Helaas ben ik niet gezegend met de mogelijkheid om binnen te roken, dus ik ga even paffen in de tuin.Owh dan ben je wel lang bezig, maar hopelijk valt het allemaal mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nu al para aan het worden haha! *heb 5 gaatjes en ik moet een soort kroon omdat ik kies heb afgebroken met drankflesjes openen xD* Als ik Vrijdagavond niet reageer hier dan ben ik dood gegaan
Drankflesjes met m'n tanden open kan ik niet trouwens, ik gebruik gewoon een aansteker.Ja ik was echt bang.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:31 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat die er bij mij niet uit hoefden zegMaar uiteindelijk gewoon helemaal geen pijn gevoeld, ook niet toen de verdoving was uitgewerkt.
Maakte vroeger altijd Flugel open met mijn tanden, dacht doe het na al die jaren weer eens.. Hoppa meteen kies waar stukjes afvielen. Oepsquote:Op maandag 28 januari 2013 12:35 schreef Piye het volgende:
Owh dan ben je wel lang bezig, maar hopelijk valt het allemaal mee.
Drankflesjes met m'n tanden open kan ik niet trouwens, ik gebruik gewoon een aansteker.Your beauty never ever scared me.![]()
Beter, ben overigens wel bekend met het laten trekken van tanden wegens te kleine kaakquote:Op maandag 28 januari 2013 12:35 schreef Piye het volgende:
Ja ik was echt bang.Maar uiteindelijk gewoon helemaal geen pijn gevoeld, ook niet toen de verdoving was uitgewerkt.
Woord.![]()
Zo half skaffa als wat ik ben klinkt dit vrij pijnlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakte vroeger altijd Flugel open met mijn tanden, dacht doe het na al die jaren weer eens.. Hoppa meteen kies waar stukjes afvielen. Oeps
Woord.![]()
Haha viel wel mee, schrok vooral en mijn kies voelde een aantal weken erg scherp aan. Maar ik heb er van geleerd hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 12:38 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zo half skaffa als wat ik ben klinkt dit vrij pijnlijkYour beauty never ever scared me.![]()
Nu al aan de blow?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
http://www.demorgen.be/dm(...)0-kg-vermagerd.dhtml Stond ook in een andere topic. Best wel sick..Your beauty never ever scared me.![]()
Beter doe je dat niet nog eensquote:Op maandag 28 januari 2013 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha viel wel mee, schrok vooral en mijn kies voelde een aantal weken erg scherp aan. Maar ik heb er van geleerd haha![]()
Lijkt me echt vaag om die geluiden van je eigen brekende kies zomaar te horen en die stukjes te voelen wanneer dat gebeurd
Woord.![]()
Zeker nooit Bear Grylls gekekenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:41 schreef Amarantha het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)0-kg-vermagerd.dhtml Stond ook in een andere topic. Best wel sick..
Woord.![]()
Het is wel een vaag gevoel idd als je het merkt en het is ook niet zo leuk idd om de stukjes kies uit je mond te vissenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:42 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Beter doe je dat niet nog eens![]()
Lijkt me echt vaag om die geluiden van je eigen brekende kies zomaar te horen en die stukjes te voelen wanneer dat gebeurd
Awh lastig. Heb zelf ook een kroon omdat ik toen ik klein was een keer met m'n tand op de stoep was gevallen.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakte vroeger altijd Flugel open met mijn tanden, dacht doe het na al die jaren weer eens.. Hoppa meteen kies waar stukjes afvielen. OepsEn had je er veel last van of viel het ook mee?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:37 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Beter, ben overigens wel bekend met het laten trekken van tanden wegens te kleine kaakIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Te vroeg wat is er mis met eerst ontbijten.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou met het trekken van die tanden zelf niet zo nee, Daar voelde ik niet zoveel van. Het was eerder die verdoving die zo verdomde zeer deed. Naald in je verhemeltequote:Op maandag 28 januari 2013 12:43 schreef Piye het volgende:
En had je er veel last van of viel het ook mee?![]()
Woord.![]()
Hebben jullie soms ook als je te vaak achter elkaar blowt dat je er buikpijn en moeite met wc gaan bij krijgt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat is wel heel gek. Maar ja ik ben het wel gewend om met naalden geprikt te worden. #heroinejunkiesunitedquote:Op maandag 28 januari 2013 12:46 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nou met het trekken van die tanden zelf niet zo nee, Daar voelde ik niet zoveel van. Het was eerder die verdoving die zo verdomde zeer deed. Naald in je verhemelte![]()
Nee eigenlijk nietquote:Op maandag 28 januari 2013 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie soms ook als je te vaak achter elkaar blowt dat je er buikpijn en moeite met wc gaan bij krijgt?
Woord.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel gek. Maar ja ik ben het wel gewend om met naalden geprikt te worden. #heroinejunkiesunited
Woord.![]()
Nopequote:Op maandag 28 januari 2013 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie soms ook als je te vaak achter elkaar blowt dat je er buikpijn en moeite met wc gaan bij krijgt?Your beauty never ever scared me.![]()
Sorry man, ik moet je ook teleurstellen.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie soms ook als je te vaak achter elkaar blowt dat je er buikpijn en moeite met wc gaan bij krijgt?Zou trouwens wel een goede zijn, om het gewoon in je tandvlees te spuiten. Heb je ook niet overal van die plekjes op je arm zitten.quote:
Nee man, ik niet. Ik moest net wel schijten vanhet vreten van gisteravondquote:Op maandag 28 januari 2013 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie soms ook als je te vaak achter elkaar blowt dat je er buikpijn en moeite met wc gaan bij krijgt?
Hmm? kreeg je daar een algehele narcose voor dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:53 schreef Piye het volgende:
Zou trouwens wel een goede zijn, om het gewoon in je tandvlees te spuiten. Heb je ook niet overal van die plekjes op je arm zitten.Woord.![]()
Nee ik bedoelde als je heroine gebruikt.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:58 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hmm? kreeg je daar een algehele narcose voor dan?
Van tevoren had ik eigenlijk wel algehele narcose gewild, ik ben echt een mietje als het op de tandarts aankomt.
Oh zoquote:Op maandag 28 januari 2013 12:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde als je heroine gebruikt.
Van tevoren had ik eigenlijk wel algehele narcose gewild, ik ben echt een mietje als het op de tandarts aankomt.![]()
Ja ik heb dan ook liever een algehele narcose. Vind het gevoel maar niks als ze aan verdoofde lichaamsdelen gaan lopen sjorren
Woord.![]()
Echt he, vooral ook als er stukken afbreken en je hoort het gewoon in je hoofd.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:00 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Oh zo![]()
Ja ik heb dan ook liever een algehele narcose. Vind het gevoel maar niks als ze aan verdoofde lichaamsdelen gaan lopen sjorren
Als ik blow snack ik vaak nog wat voor het slapen gaan zou dat het zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee man, ik niet. Ik moest net wel schijten vanhet vreten van gisteravondThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja inderdaad. Ik hoor het nu weerquote:Op maandag 28 januari 2013 13:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt he, vooral ook als er stukken afbreken en je hoort het gewoon in je hoofd.tantoe smerig
Woord.![]()
Dan gaat het toch niet "moeilijker"quote:Op maandag 28 januari 2013 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik blow snack ik vaak nog wat voor het slapen gaan zou dat het zijn.![]()
Woord.![]()
Doe ik ook vet vaak?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik blow snack ik vaak nog wat voor het slapen gaan zou dat het zijn.Your beauty never ever scared me.![]()
maar geen buikpijn bij het opstaan? Ik heb ook totaal geen honger als in de ochtend opsta.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen buikpijn, laatste maanden wel af en toe heel erg beroerd maar geen idee waar dat weg komt. Is ook pas sinds ik uitgedroogd ben geweest een keer. Maar heb ook wel gewoon honger hoor als ik wakker wordt haha, gisteren tijdens onze berichtjes heb ik nog chips gegeten en toen ik wakker werd knorde mijn maag alweer hihiquote:Op maandag 28 januari 2013 13:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
maar geen buikpijn bij het opstaan? Ik heb ook totaal geen honger als in de ochtend opsta.Your beauty never ever scared me.![]()
En nu ga ik even een bezoekje brengen aan de toko, of toch eerst nog een sigaretje roken? HmmYour beauty never ever scared me.![]()
Ja sorry ik was gister in slaap gedonderd rond die tijd.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen buikpijn, laatste maanden wel af en toe heel erg beroerd maar geen idee waar dat weg komt. Is ook pas sinds ik uitgedroogd ben geweest een keer. Maar heb ook wel gewoon honger hoor als ik wakker wordt haha, gisteren tijdens onze berichtjes heb ik nog chips gegeten en toen ik wakker werd knorde mijn maag alweer hihi
Maar jij bent gewoon nu al weer stoned ja?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je gaat, neem wat voor me meequote:Op maandag 28 januari 2013 13:13 schreef Amarantha het volgende:
En nu ga ik even een bezoekje brengen aan de toko, of toch eerst nog een sigaretje roken? Hmm
Woord.![]()
Mwah stoned valt wel mee hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja sorry ik was gister in slaap gedonderd rond die tijd.
Maar jij bent gewoon nu al weer stoned ja?
Wat had je gewild?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:14 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Als je gaat, neem wat voor me meeYour beauty never ever scared me.![]()
Doet u mij maar Whidow gold.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja watquote:
R.I.P DTS.![]()
Lators manquote:Op maandag 28 januari 2013 13:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben weg tot .... geen idee hoelaat/
Woord.![]()
Omg ze verkopen dit dus ook bij de tokoquote:Op maandag 28 januari 2013 13:16 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Alles wat enigzins eetbaar is, is goed genoeg op het moment![]()
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Toedelsquote:Op maandag 28 januari 2013 13:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben weg tot .... geen idee hoelaat/
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg ze verkopen dit dus ook bij de toko:
Die ken ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woord.![]()
Die zijn zo verdomd lekker! Heb je ook met aardbeiensmaak vullingquote:
Waarom sta ik hier in de op?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: