leer je weer vanquote:Op maandag 28 januari 2013 02:13 schreef Mano_ het volgende:
Ik naai er ook uit trouwens, beetje fit zijn morgenOvermorgen mega spierpijn natuurlijk, waarom heb ik het ook aangeboden
een nieuw wat?quote:Op maandag 28 januari 2013 02:14 schreef Midnight_snack het volgende:
Oh ik dacht dat we een nieuwe gingen maken![]()
sterktequote:Op maandag 28 januari 2013 02:19 schreef OllieWilliams het volgende:
Net terug uit de ub... Tentamen van morgen gaat lastig wordensnap er nog steeds maar een deel van...
quote:Op maandag 28 januari 2013 02:19 schreef Moira. het volgende:
wie doet er allemaal aan mee dan? aan een groepswhatsapp die 9/10x op mute staat?
quote:Op maandag 28 januari 2013 02:19 schreef Moira. het volgende:
wie doet er allemaal aan mee dan? aan een groepswhatsapp die 9/10x op mute staat?
was dat serieus dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 02:19 schreef Moira. het volgende:
Gewoon hier blijven is toch ook gezellig.quote:Op maandag 28 januari 2013 02:19 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 02:20 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
[..]
[..]
was dat serieus dan?
Wat mij betreft niet tot ik een nummer gedm't kreeg (en nee ik geef 'm niet door als mensen geen groepswhatsapp willen doenquote:Op maandag 28 januari 2013 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon hier blijven is toch ook gezellig.
quote:Op maandag 28 januari 2013 02:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Wat mij betreft niet tot ik een nummer gedm't kreeg (en nee ik geef 'm niet door als mensen geen groepswhatsapp willen doen)
toch wel een baas ben je. Ik heb niet zoveel bezwaar om mn nummer door te geven als andere fokkers dat ook doenquote:Op maandag 28 januari 2013 02:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Wat mij betreft niet tot ik een nummer gedm't kreeg (en nee ik geef 'm niet door als mensen geen groepswhatsapp willen doen)
same herequote:Op maandag 28 januari 2013 02:25 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
[..]
toch wel een baas ben je. Ik heb niet zoveel bezwaar om mn nummer door te geven als andere fokkers dat ook doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |