leer je weer vanquote:Op maandag 28 januari 2013 02:13 schreef Mano_ het volgende:
Ik naai er ook uit trouwens, beetje fit zijn morgenOvermorgen mega spierpijn natuurlijk, waarom heb ik het ook aangeboden
een nieuw wat?quote:Op maandag 28 januari 2013 02:14 schreef Midnight_snack het volgende:
Oh ik dacht dat we een nieuwe gingen maken![]()
sterktequote:Op maandag 28 januari 2013 02:19 schreef OllieWilliams het volgende:
Net terug uit de ub... Tentamen van morgen gaat lastig wordensnap er nog steeds maar een deel van...
quote:Op maandag 28 januari 2013 02:19 schreef Moira. het volgende:
wie doet er allemaal aan mee dan? aan een groepswhatsapp die 9/10x op mute staat?
quote:Op maandag 28 januari 2013 02:19 schreef Moira. het volgende:
wie doet er allemaal aan mee dan? aan een groepswhatsapp die 9/10x op mute staat?
was dat serieus dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 02:19 schreef Moira. het volgende:
Gewoon hier blijven is toch ook gezellig.quote:Op maandag 28 januari 2013 02:19 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 02:20 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
[..]
[..]
was dat serieus dan?
Wat mij betreft niet tot ik een nummer gedm't kreeg (en nee ik geef 'm niet door als mensen geen groepswhatsapp willen doenquote:Op maandag 28 januari 2013 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon hier blijven is toch ook gezellig.
quote:Op maandag 28 januari 2013 02:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Wat mij betreft niet tot ik een nummer gedm't kreeg (en nee ik geef 'm niet door als mensen geen groepswhatsapp willen doen)
toch wel een baas ben je. Ik heb niet zoveel bezwaar om mn nummer door te geven als andere fokkers dat ook doenquote:Op maandag 28 januari 2013 02:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Wat mij betreft niet tot ik een nummer gedm't kreeg (en nee ik geef 'm niet door als mensen geen groepswhatsapp willen doen)
same herequote:Op maandag 28 januari 2013 02:25 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
[..]
toch wel een baas ben je. Ik heb niet zoveel bezwaar om mn nummer door te geven als andere fokkers dat ook doen
Jij niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 02:33 schreef Midnight_snack het volgende:
lol jullie zijn allemaal te skaffa
lolquote:Op maandag 28 januari 2013 02:38 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nog niet skaffa genoeg om m'n eigen koelkast open te breken![]()
welke vakjes/studie?quote:Op maandag 28 januari 2013 02:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ThanksVrijdag zit het er allemaal op..
zo, dat is wel een stukje moeilijker dan mijn rechtenstudietje denk ikquote:Op maandag 28 januari 2013 02:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lucht- en ruimtevaarttechniek
Veel wiskunde en natuurkunde. Op zich is dat niet het probleem, maar voor elk tentamen moet je ontzettend veel formules kennen, kunnen afleiden en combineren. Voor het vak van morgen dus ook, en ik zie zogezegd door de bomen het bos niet meerquote:Op maandag 28 januari 2013 02:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
zo, dat is wel een stukje moeilijker dan mijn rechtenstudietje denk ik
succes ermee!
Goed werkquote:Op maandag 28 januari 2013 08:42 schreef murp het volgende:
ik heb de avatars in de OP aangepast... ik heb achter alle avatars de 60.60 pixels gezet zodat alle avatars de zelfde grootte hebben
[ [url= url]afbeelding[/url] ]
kin-der-enquote:Op maandag 28 januari 2013 09:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Goed werk![]()
Wat doet iedereen in vredesnaam zo vroeg op, btw?
Jij?quote:
2 kids jah... En vandaag pappadagquote:Op maandag 28 januari 2013 09:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij? [ afbeelding ]
Succes daarmee...
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:21 schreef murp het volgende:
[..]
2 kids jah... En vandaag pappadagNiet werken
have phun!quote:Op maandag 28 januari 2013 09:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Nou have fun!
Ik ga nu naar de tandarts voor een wortelkanaal behandeling...
Hoi! Lekker bezig!quote:Op maandag 28 januari 2013 09:40 schreef Differ het volgende:
Goeiemorgen stonies![]()
Gisteren weer knetter stoned geweest in de kuip en savonds ook BTW, film Chernobyl Diaries gekeken, zat er helemaal in, maar wat een schijteinde zeg.
Uitvak van de Kuip?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:40 schreef Differ het volgende:
Goeiemorgen stonies![]()
Gisteren weer knetter stoned geweest in de kuip en savonds ook BTW, film Chernobyl Diaries gekeken, zat er helemaal in, maar wat een schijteinde zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |