Beter, ben overigens wel bekend met het laten trekken van tanden wegens te kleine kaakquote:Op maandag 28 januari 2013 12:35 schreef Piye het volgende:
Ja ik was echt bang.Maar uiteindelijk gewoon helemaal geen pijn gevoeld, ook niet toen de verdoving was uitgewerkt.
Zo half skaffa als wat ik ben klinkt dit vrij pijnlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakte vroeger altijd Flugel open met mijn tanden, dacht doe het na al die jaren weer eens.. Hoppa meteen kies waar stukjes afvielen. Oeps
Haha viel wel mee, schrok vooral en mijn kies voelde een aantal weken erg scherp aan. Maar ik heb er van geleerd hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 12:38 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zo half skaffa als wat ik ben klinkt dit vrij pijnlijk
Beter doe je dat niet nog eensquote:Op maandag 28 januari 2013 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha viel wel mee, schrok vooral en mijn kies voelde een aantal weken erg scherp aan. Maar ik heb er van geleerd haha
Zeker nooit Bear Grylls gekekenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:41 schreef Amarantha het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)0-kg-vermagerd.dhtml Stond ook in een andere topic. Best wel sick..
Het is wel een vaag gevoel idd als je het merkt en het is ook niet zo leuk idd om de stukjes kies uit je mond te vissenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:42 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Beter doe je dat niet nog eens![]()
Lijkt me echt vaag om die geluiden van je eigen brekende kies zomaar te horen en die stukjes te voelen wanneer dat gebeurd
Awh lastig. Heb zelf ook een kroon omdat ik toen ik klein was een keer met m'n tand op de stoep was gevallen.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakte vroeger altijd Flugel open met mijn tanden, dacht doe het na al die jaren weer eens.. Hoppa meteen kies waar stukjes afvielen. Oeps
En had je er veel last van of viel het ook mee?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:37 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Beter, ben overigens wel bekend met het laten trekken van tanden wegens te kleine kaak
Te vroeg wat is er mis met eerst ontbijten.quote:
Nou met het trekken van die tanden zelf niet zo nee, Daar voelde ik niet zoveel van. Het was eerder die verdoving die zo verdomde zeer deed. Naald in je verhemeltequote:Op maandag 28 januari 2013 12:43 schreef Piye het volgende:
En had je er veel last van of viel het ook mee?
Ja dat is wel heel gek. Maar ja ik ben het wel gewend om met naalden geprikt te worden. #heroinejunkiesunitedquote:Op maandag 28 januari 2013 12:46 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nou met het trekken van die tanden zelf niet zo nee, Daar voelde ik niet zoveel van. Het was eerder die verdoving die zo verdomde zeer deed. Naald in je verhemelte![]()
Nee eigenlijk nietquote:Op maandag 28 januari 2013 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie soms ook als je te vaak achter elkaar blowt dat je er buikpijn en moeite met wc gaan bij krijgt?
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel gek. Maar ja ik ben het wel gewend om met naalden geprikt te worden. #heroinejunkiesunited
Nopequote:Op maandag 28 januari 2013 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie soms ook als je te vaak achter elkaar blowt dat je er buikpijn en moeite met wc gaan bij krijgt?
Sorry man, ik moet je ook teleurstellen.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou trouwens wel een goede zijn, om het gewoon in je tandvlees te spuiten. Heb je ook niet overal van die plekjes op je arm zitten.quote:
Nee man, ik niet. Ik moest net wel schijten vanhet vreten van gisteravondquote:Op maandag 28 januari 2013 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmm? kreeg je daar een algehele narcose voor dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:53 schreef Piye het volgende:
Zou trouwens wel een goede zijn, om het gewoon in je tandvlees te spuiten. Heb je ook niet overal van die plekjes op je arm zitten.
Nee ik bedoelde als je heroine gebruikt.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:58 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hmm? kreeg je daar een algehele narcose voor dan?
Oh zoquote:Op maandag 28 januari 2013 12:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde als je heroine gebruikt.
Van tevoren had ik eigenlijk wel algehele narcose gewild, ik ben echt een mietje als het op de tandarts aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |