Haha, wat een zaadpot gisteren de 1e helft van fct!quote:
We hadden moeten winnenquote:Op maandag 28 januari 2013 10:59 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha, wat een zaadpot gisteren de 1e helft van fct!
Jij hebt ook stoere vuurwerkgeluiden gemaakt of dat niet?
Ja, bedankt.quote:
Dat is het beste idee ooit.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:44 schreef VMSDKR het volgende:
Oerbeer als stoner van de week.
Ik ga mijzelf zo eens even een heerlijk broodje ei maken.
Ben blij met een puntjequote:Op maandag 28 januari 2013 11:42 schreef Differ het volgende:
[..]
We hadden moeten winnen![]()
Hahaha nee, ik kan niet eens fluiten
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 08:42 schreef murp het volgende:
ik heb de avatars in de OP aangepast... ik heb achter alle avatars de 60.60 pixels gezet zodat alle avatars de zelfde grootte hebben
[ [url= url]afbeelding[/url] ]
Dan mag je zeker een tijdje niet roken?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, bedankt.
Ben nu terug. Ze hebben een enorm gat in mijn kies geboord, steeds stokjes erin gestoken (wat enorm veel pijn deed, btw) en uiteindelijk stokjes erin gesmolten en vulling erin. Duurde 1,5uur
Beter dan in enkele minuten 3 punten verspeeld zien worden inderdaad.quote:
Shit helemaal vergeten te vragenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan mag je zeker een tijdje niet roken?
Dat doen meer mensen 's nachtsquote:Op maandag 28 januari 2013 10:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedesmorgens lieve stonerds
Ik was vannacht in slaap geflikkerd
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:03 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik was ook in slaap geflikkerd achter m'n pc
Yup.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja maar ik werd wakker met FOK! open en mn laptop naast me xd
Waarom dan?quote:
Nee, natuurlijk niet. Maar zo te lezen was het niet zo leuk daarquote:Op maandag 28 januari 2013 12:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom dan?
Hoopte je dat ik voor altijd weg zou blijven?
Oh op die fiets.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:12 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar zo te lezen was het niet zo leuk daar
Tja goeie vraag.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh op die fiets.
Nee, niet bepaald.
Maar wanneer wel, hè?
Ik denk dat ik nu maar de andere helft op ga roken. tis toch al zo'n gare dagquote:Op maandag 28 januari 2013 12:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Verdomme geen lange vloe meer
Nja, straks als ik naar de kapper ga maar wat
onderweg kopen
Ben je gestopt met User van de dag?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:44 schreef VMSDKR het volgende:
Oerbeer als stoner van de week.
Ik ga mijzelf zo eens even een heerlijk broodje ei maken.
goedemorgenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Goeiemiddag! Lekker mijn eerste jointje wegklappen nu
Middagquote:Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Is al middag hoor.quote:
Je zal maar sterven in de tandartsstoel.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom dan?
Hoopte je dat ik voor altijd weg zou blijven?
Ook maar eens eentje gaan draaien.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Voor mij is het nacht.quote:
Ach, dan hoef je je ook niet meer druk te maken om je gebit.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Je zal maar sterven in de tandartsstoel.
Goeienacht voor jou danquote:Op maandag 28 januari 2013 12:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Voor mij is het nacht.
Maar 3 uur geslapen
Aah dit doet mij denken aan mijn tandarts afspraak Vrijdag. Gebit opknappen (veel gaatjes, gelukkig ziet mijn gebit er verder wel goed uit). Ben beetje bangquote:Op maandag 28 januari 2013 12:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Je zal maar sterven in de tandartsstoel.
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:15 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu maar de andere helft op ga roken. tis toch al zo'n gare dag
Een geluk bij een ongeluk.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ach, dan hoef je je ook niet meer druk te maken om je gebit.
Moet zelf ook binnenkort even een afspraak maken. Moet nog 2 verstandskiezen laten trekken. Gelukkig vielen de andere 2 heel erg mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah dit doet mij denken aan mijn tandarts afspraak Vrijdag. Gebit opknappen (veel gaatjes, gelukkig ziet mijn gebit er verder wel goed uit). Ben beetje bang
Ik ben gewoon nu al para aan het worden haha! *heb 5 gaatjes en ik moet een soort kroon omdat ik kies heb afgebroken met drankflesjes openen xD* Als ik Vrijdagavond niet reageer hier dan ben ik dood gegaanquote:Op maandag 28 januari 2013 12:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Een geluk bij een ongeluk.
[..]
Moet zelf ook binnenkort even een afspraak maken. Moet nog 2 verstandskiezen laten trekken. Gelukkig vielen de andere 2 heel erg mee.
Wat ben ik blij dat die er bij mij niet uit hoefden zegquote:Op maandag 28 januari 2013 12:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Een geluk bij een ongeluk.
[..]
Moet zelf ook binnenkort even een afspraak maken. Moet nog 2 verstandskiezen laten trekken. Gelukkig vielen de andere 2 heel erg mee.
Owh dan ben je wel lang bezig, maar hopelijk valt het allemaal mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nu al para aan het worden haha! *heb 5 gaatjes en ik moet een soort kroon omdat ik kies heb afgebroken met drankflesjes openen xD* Als ik Vrijdagavond niet reageer hier dan ben ik dood gegaan
Ja ik was echt bang.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:31 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat die er bij mij niet uit hoefden zeg
Maakte vroeger altijd Flugel open met mijn tanden, dacht doe het na al die jaren weer eens.. Hoppa meteen kies waar stukjes afvielen. Oepsquote:Op maandag 28 januari 2013 12:35 schreef Piye het volgende:
Owh dan ben je wel lang bezig, maar hopelijk valt het allemaal mee.
Drankflesjes met m'n tanden open kan ik niet trouwens, ik gebruik gewoon een aansteker.
Beter, ben overigens wel bekend met het laten trekken van tanden wegens te kleine kaakquote:Op maandag 28 januari 2013 12:35 schreef Piye het volgende:
Ja ik was echt bang.Maar uiteindelijk gewoon helemaal geen pijn gevoeld, ook niet toen de verdoving was uitgewerkt.
Zo half skaffa als wat ik ben klinkt dit vrij pijnlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakte vroeger altijd Flugel open met mijn tanden, dacht doe het na al die jaren weer eens.. Hoppa meteen kies waar stukjes afvielen. Oeps
Haha viel wel mee, schrok vooral en mijn kies voelde een aantal weken erg scherp aan. Maar ik heb er van geleerd hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 12:38 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zo half skaffa als wat ik ben klinkt dit vrij pijnlijk
Beter doe je dat niet nog eensquote:Op maandag 28 januari 2013 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha viel wel mee, schrok vooral en mijn kies voelde een aantal weken erg scherp aan. Maar ik heb er van geleerd haha
Zeker nooit Bear Grylls gekekenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:41 schreef Amarantha het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)0-kg-vermagerd.dhtml Stond ook in een andere topic. Best wel sick..
Het is wel een vaag gevoel idd als je het merkt en het is ook niet zo leuk idd om de stukjes kies uit je mond te vissenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:42 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Beter doe je dat niet nog eens![]()
Lijkt me echt vaag om die geluiden van je eigen brekende kies zomaar te horen en die stukjes te voelen wanneer dat gebeurd
Awh lastig. Heb zelf ook een kroon omdat ik toen ik klein was een keer met m'n tand op de stoep was gevallen.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakte vroeger altijd Flugel open met mijn tanden, dacht doe het na al die jaren weer eens.. Hoppa meteen kies waar stukjes afvielen. Oeps
En had je er veel last van of viel het ook mee?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:37 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Beter, ben overigens wel bekend met het laten trekken van tanden wegens te kleine kaak
Te vroeg wat is er mis met eerst ontbijten.quote:
Nou met het trekken van die tanden zelf niet zo nee, Daar voelde ik niet zoveel van. Het was eerder die verdoving die zo verdomde zeer deed. Naald in je verhemeltequote:Op maandag 28 januari 2013 12:43 schreef Piye het volgende:
En had je er veel last van of viel het ook mee?
Ja dat is wel heel gek. Maar ja ik ben het wel gewend om met naalden geprikt te worden. #heroinejunkiesunitedquote:Op maandag 28 januari 2013 12:46 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nou met het trekken van die tanden zelf niet zo nee, Daar voelde ik niet zoveel van. Het was eerder die verdoving die zo verdomde zeer deed. Naald in je verhemelte![]()
Nee eigenlijk nietquote:Op maandag 28 januari 2013 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie soms ook als je te vaak achter elkaar blowt dat je er buikpijn en moeite met wc gaan bij krijgt?
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel gek. Maar ja ik ben het wel gewend om met naalden geprikt te worden. #heroinejunkiesunited
Nopequote:Op maandag 28 januari 2013 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie soms ook als je te vaak achter elkaar blowt dat je er buikpijn en moeite met wc gaan bij krijgt?
Sorry man, ik moet je ook teleurstellen.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou trouwens wel een goede zijn, om het gewoon in je tandvlees te spuiten. Heb je ook niet overal van die plekjes op je arm zitten.quote:
Nee man, ik niet. Ik moest net wel schijten vanhet vreten van gisteravondquote:Op maandag 28 januari 2013 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmm? kreeg je daar een algehele narcose voor dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:53 schreef Piye het volgende:
Zou trouwens wel een goede zijn, om het gewoon in je tandvlees te spuiten. Heb je ook niet overal van die plekjes op je arm zitten.
Nee ik bedoelde als je heroine gebruikt.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:58 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hmm? kreeg je daar een algehele narcose voor dan?
Oh zoquote:Op maandag 28 januari 2013 12:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde als je heroine gebruikt.
Van tevoren had ik eigenlijk wel algehele narcose gewild, ik ben echt een mietje als het op de tandarts aankomt.
Echt he, vooral ook als er stukken afbreken en je hoort het gewoon in je hoofd.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:00 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Oh zo![]()
Ja ik heb dan ook liever een algehele narcose. Vind het gevoel maar niks als ze aan verdoofde lichaamsdelen gaan lopen sjorren
Als ik blow snack ik vaak nog wat voor het slapen gaan zou dat het zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee man, ik niet. Ik moest net wel schijten vanhet vreten van gisteravond
Ja inderdaad. Ik hoor het nu weerquote:Op maandag 28 januari 2013 13:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt he, vooral ook als er stukken afbreken en je hoort het gewoon in je hoofd.
Dan gaat het toch niet "moeilijker"quote:Op maandag 28 januari 2013 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik blow snack ik vaak nog wat voor het slapen gaan zou dat het zijn.
Doe ik ook vet vaak?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik blow snack ik vaak nog wat voor het slapen gaan zou dat het zijn.
maar geen buikpijn bij het opstaan? Ik heb ook totaal geen honger als in de ochtend opsta.quote:
Geen buikpijn, laatste maanden wel af en toe heel erg beroerd maar geen idee waar dat weg komt. Is ook pas sinds ik uitgedroogd ben geweest een keer. Maar heb ook wel gewoon honger hoor als ik wakker wordt haha, gisteren tijdens onze berichtjes heb ik nog chips gegeten en toen ik wakker werd knorde mijn maag alweer hihiquote:Op maandag 28 januari 2013 13:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
maar geen buikpijn bij het opstaan? Ik heb ook totaal geen honger als in de ochtend opsta.
Ja sorry ik was gister in slaap gedonderd rond die tijd.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen buikpijn, laatste maanden wel af en toe heel erg beroerd maar geen idee waar dat weg komt. Is ook pas sinds ik uitgedroogd ben geweest een keer. Maar heb ook wel gewoon honger hoor als ik wakker wordt haha, gisteren tijdens onze berichtjes heb ik nog chips gegeten en toen ik wakker werd knorde mijn maag alweer hihi
Als je gaat, neem wat voor me meequote:Op maandag 28 januari 2013 13:13 schreef Amarantha het volgende:
En nu ga ik even een bezoekje brengen aan de toko, of toch eerst nog een sigaretje roken? Hmm
Mwah stoned valt wel mee hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja sorry ik was gister in slaap gedonderd rond die tijd.
Maar jij bent gewoon nu al weer stoned ja?
Wat had je gewild?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:14 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Als je gaat, neem wat voor me mee
Doet u mij maar Whidow gold.quote:
Ja watquote:
Lators manquote:Op maandag 28 januari 2013 13:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben weg tot .... geen idee hoelaat/
Omg ze verkopen dit dus ook bij de tokoquote:Op maandag 28 januari 2013 13:16 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Alles wat enigzins eetbaar is, is goed genoeg op het moment![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Toedelsquote:Op maandag 28 januari 2013 13:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben weg tot .... geen idee hoelaat/
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg ze verkopen dit dus ook bij de toko:
Die ken ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woord.
Die zijn zo verdomd lekker! Heb je ook met aardbeiensmaak vullingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |