Oh op die fiets.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:12 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar zo te lezen was het niet zo leuk daar
Tja goeie vraag.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh op die fiets.
Nee, niet bepaald.
Maar wanneer wel, hè?
Ik denk dat ik nu maar de andere helft op ga roken. tis toch al zo'n gare dagquote:Op maandag 28 januari 2013 12:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Verdomme geen lange vloe meer
Nja, straks als ik naar de kapper ga maar wat
onderweg kopen
Ben je gestopt met User van de dag?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:44 schreef VMSDKR het volgende:
Oerbeer als stoner van de week.
Ik ga mijzelf zo eens even een heerlijk broodje ei maken.
goedemorgenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Goeiemiddag! Lekker mijn eerste jointje wegklappen nu
Middagquote:Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Is al middag hoor.quote:
Je zal maar sterven in de tandartsstoel.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom dan?
Hoopte je dat ik voor altijd weg zou blijven?
Ook maar eens eentje gaan draaien.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Voor mij is het nacht.quote:
Ach, dan hoef je je ook niet meer druk te maken om je gebit.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Je zal maar sterven in de tandartsstoel.
Goeienacht voor jou danquote:Op maandag 28 januari 2013 12:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Voor mij is het nacht.
Maar 3 uur geslapen
Aah dit doet mij denken aan mijn tandarts afspraak Vrijdag. Gebit opknappen (veel gaatjes, gelukkig ziet mijn gebit er verder wel goed uit). Ben beetje bangquote:Op maandag 28 januari 2013 12:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Je zal maar sterven in de tandartsstoel.
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:15 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu maar de andere helft op ga roken. tis toch al zo'n gare dag
Een geluk bij een ongeluk.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ach, dan hoef je je ook niet meer druk te maken om je gebit.
Moet zelf ook binnenkort even een afspraak maken. Moet nog 2 verstandskiezen laten trekken. Gelukkig vielen de andere 2 heel erg mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah dit doet mij denken aan mijn tandarts afspraak Vrijdag. Gebit opknappen (veel gaatjes, gelukkig ziet mijn gebit er verder wel goed uit). Ben beetje bang
Ik ben gewoon nu al para aan het worden haha! *heb 5 gaatjes en ik moet een soort kroon omdat ik kies heb afgebroken met drankflesjes openen xD* Als ik Vrijdagavond niet reageer hier dan ben ik dood gegaanquote:Op maandag 28 januari 2013 12:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Een geluk bij een ongeluk.
[..]
Moet zelf ook binnenkort even een afspraak maken. Moet nog 2 verstandskiezen laten trekken. Gelukkig vielen de andere 2 heel erg mee.
Wat ben ik blij dat die er bij mij niet uit hoefden zegquote:Op maandag 28 januari 2013 12:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Een geluk bij een ongeluk.
[..]
Moet zelf ook binnenkort even een afspraak maken. Moet nog 2 verstandskiezen laten trekken. Gelukkig vielen de andere 2 heel erg mee.
Owh dan ben je wel lang bezig, maar hopelijk valt het allemaal mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nu al para aan het worden haha! *heb 5 gaatjes en ik moet een soort kroon omdat ik kies heb afgebroken met drankflesjes openen xD* Als ik Vrijdagavond niet reageer hier dan ben ik dood gegaan
Ja ik was echt bang.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:31 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat die er bij mij niet uit hoefden zeg
Maakte vroeger altijd Flugel open met mijn tanden, dacht doe het na al die jaren weer eens.. Hoppa meteen kies waar stukjes afvielen. Oepsquote:Op maandag 28 januari 2013 12:35 schreef Piye het volgende:
Owh dan ben je wel lang bezig, maar hopelijk valt het allemaal mee.
Drankflesjes met m'n tanden open kan ik niet trouwens, ik gebruik gewoon een aansteker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |