Echt he, vooral ook als er stukken afbreken en je hoort het gewoon in je hoofd.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:00 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Oh zo![]()
Ja ik heb dan ook liever een algehele narcose. Vind het gevoel maar niks als ze aan verdoofde lichaamsdelen gaan lopen sjorren
Als ik blow snack ik vaak nog wat voor het slapen gaan zou dat het zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee man, ik niet. Ik moest net wel schijten vanhet vreten van gisteravond
Ja inderdaad. Ik hoor het nu weerquote:Op maandag 28 januari 2013 13:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt he, vooral ook als er stukken afbreken en je hoort het gewoon in je hoofd.
Dan gaat het toch niet "moeilijker"quote:Op maandag 28 januari 2013 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik blow snack ik vaak nog wat voor het slapen gaan zou dat het zijn.
Doe ik ook vet vaak?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik blow snack ik vaak nog wat voor het slapen gaan zou dat het zijn.
maar geen buikpijn bij het opstaan? Ik heb ook totaal geen honger als in de ochtend opsta.quote:
Geen buikpijn, laatste maanden wel af en toe heel erg beroerd maar geen idee waar dat weg komt. Is ook pas sinds ik uitgedroogd ben geweest een keer. Maar heb ook wel gewoon honger hoor als ik wakker wordt haha, gisteren tijdens onze berichtjes heb ik nog chips gegeten en toen ik wakker werd knorde mijn maag alweer hihiquote:Op maandag 28 januari 2013 13:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
maar geen buikpijn bij het opstaan? Ik heb ook totaal geen honger als in de ochtend opsta.
Ja sorry ik was gister in slaap gedonderd rond die tijd.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen buikpijn, laatste maanden wel af en toe heel erg beroerd maar geen idee waar dat weg komt. Is ook pas sinds ik uitgedroogd ben geweest een keer. Maar heb ook wel gewoon honger hoor als ik wakker wordt haha, gisteren tijdens onze berichtjes heb ik nog chips gegeten en toen ik wakker werd knorde mijn maag alweer hihi
Als je gaat, neem wat voor me meequote:Op maandag 28 januari 2013 13:13 schreef Amarantha het volgende:
En nu ga ik even een bezoekje brengen aan de toko, of toch eerst nog een sigaretje roken? Hmm
Mwah stoned valt wel mee hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja sorry ik was gister in slaap gedonderd rond die tijd.
Maar jij bent gewoon nu al weer stoned ja?
Wat had je gewild?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:14 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Als je gaat, neem wat voor me mee
Doet u mij maar Whidow gold.quote:
Ja watquote:
Lators manquote:Op maandag 28 januari 2013 13:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben weg tot .... geen idee hoelaat/
Omg ze verkopen dit dus ook bij de tokoquote:Op maandag 28 januari 2013 13:16 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Alles wat enigzins eetbaar is, is goed genoeg op het moment![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Toedelsquote:Op maandag 28 januari 2013 13:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben weg tot .... geen idee hoelaat/
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg ze verkopen dit dus ook bij de toko:
Die ken ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woord.
Die zijn zo verdomd lekker! Heb je ook met aardbeiensmaak vullingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |