awwhh poor babyquote:Op maandag 28 januari 2013 01:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een groeps whatsapp gehad
nouja ik moet juist wat meer afstand nemen van whatsapp omdat ik constant zit te kijken of Henk wat zegtquote:
Meer dat ik bang ben dat ik midden in de nacht 100x mijn telefoon hoor ringelen haha. Maar las dat kan op mutequote:
Uhu, terwijl je in de convo zit gewoon op het "opties" knopje drukken die op je telefoon zit en dan "mute" drukkenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meer dat ik bang ben dat ik midden in de nacht 100x mijn telefoon hoor ringelen haha. Maar las dat kan op mute
Oh beterquote:Op maandag 28 januari 2013 01:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Uhu, terwijl je in de convo zit gewoon op het "opties" knopje drukken die op je telefoon zit en dan "mute" drukken
Mute buttonquote:Op maandag 28 januari 2013 01:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
nouja ik moet juist wat meer afstand nemen van whatsapp omdat ik constant zit te kijken of Henk wat zegtdus denk niet dat ik er tegen ga kunnen als dat bliepje de hele tijd gaat
Dan vind ik dit topic chiller, dat kun je gewoon even 'uit' zetten als je iets anders gaat doen
SPOILER: spoilert voor mobielersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry heb net geneukt na 2 wekenquote:Op maandag 28 januari 2013 02:00 schreef Midnight_snack het volgende:
Wat een kk topic. Zit ik hier tussen de kleuters![]()
![]()
Je bent een beetje een creap die iedereens nummer wil hebben.quote:Op maandag 28 januari 2013 02:01 schreef Unscrewed het volgende:
Achja, jullie zijn ook best privacy gericht dus snap het ook wel.
quote:Op maandag 28 januari 2013 02:01 schreef Mano_ het volgende:
Gifje geprobeerd, fakking lang mee bezig geweest en nu issie te snel
Nice!SPOILER: spoilert voor mobielersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 28 januari 2013 02:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sorry heb net geneukt na 2 weken![]()
Dus ben wel even vrolijk ja
quote:Op maandag 28 januari 2013 02:01 schreef Mano_ het volgende:
Gifje geprobeerd, fakking lang mee bezig geweest en nu issie te snel
Zoek een site waar je hem langzamer kan makenSPOILER: spoilert voor mobielersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Photoshop jaquote:Op maandag 28 januari 2013 02:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zoek een site waar je hem langzamer kan maken
Ziet er goed uit
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 02:00 schreef Midnight_snack het volgende:
Wat een kk topic. Zit ik hier tussen de kleuters![]()
![]()
Hee ik heb gister wel voor de cam gezeten jaquote:Op maandag 28 januari 2013 02:01 schreef Unscrewed het volgende:
Achja, jullie zijn ook best privacy gericht dus snap het ook wel.
Jammer dat ik het cam momentje gemist heb Moiraquote:Op maandag 28 januari 2013 02:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Hee ik heb gister wel voor de cam gezeten ja
Maar wat mobiele nummers betreft heb ik niet zulke fijne ervaringenkomt na de meet wel dan
Haha zekerquote:Op maandag 28 januari 2013 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer dat ik het cam momentje gemist heb Moira
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |