Als ik ooit een lijntje of pilletje weg werk met haar ga ik echt blij zijn. Dat ik zoiets met een familielid doe, vanuit mijn pa's familie he, had ik nooit verwacht. Joint roken met iemand leek me al zwaar onrealistisch. Mijn ma's familie heb ik een nicht die is wel dik 10 jaar ouder dan mij, ook kindje inmiddels, en die was vroeger een gabber haha en neemt tegenwoordig nog wel eens een pilletje op een feestje als kind bij opa en oma is. Ik zal met haar nog mdma nemen maar ja ze woont vet ver wegquote:
groepswhatsapp makenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:47 schreef Midnight_snack het volgende:
lulz als dit via wapp zou gaan zou mn phone waarschijnlijk non stop trillen
Precies zoals ik je kenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu wel lekker stoned al krijg ik morgen vroeg belangenrijk bezoek. Plus vandaag lag ik er pas tegen half 8 in de ochtend in.
Ik ben voorquote:
Gister voor het eerst sinds lange tijd weer eens uitgeweest.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Precies zoals ik je kenGeen spat veranderd
Ik vrees dat mijn huisgenoten echt knetter gek worden van mijn telefoon als ik in de woonkamer zit (zijn niet zo van die mensen die aan smartphone's enz doen)quote:Op maandag 28 januari 2013 01:47 schreef Midnight_snack het volgende:
lulz als dit via wapp zou gaan zou mn phone waarschijnlijk non stop trillen
Met een joint op neuken is ook wel erg nice.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Maar ja eerst wil ik xtc nemen met mijn vriend en seks hebben erop! Heb ooit geroepen op alle drugs die ik neem ook seks te willen hebben (of in ieder geval proberen) maar ja heb nooit een vent als ik drugs neem dus wie weet
Doe ik vrij wel altijd hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met een joint op neuken is ook wel erg nice.
Je kan gesprekken muten op Wáppquote:Op maandag 28 januari 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn huisgenoten echt knetter gek worden van mijn telefoon als ik in de woonkamer zit (zijn niet zo van die mensen die aan smartphone's enz doen)
arme zielquote:Op maandag 28 januari 2013 01:49 schreef Unscrewed het volgende:
morgen wortelkanaal behandeling gvd om 10.15
good luck tryingquote:Op maandag 28 januari 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
Maar ja eerst wil ik xtc nemen met mijn vriend en seks hebben erop! Heb ooit geroepen op alle drugs die ik neem ook seks te willen hebben (of in ieder geval proberen) maar ja heb nooit een vent als ik drugs neem dus wie weet
Nice ! Ik echt heel sporadisch helaas meestal gewoon nuchter.quote:
Waarnaar toe? Ik bedoel, mij boeit het echt niets.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:52 schreef Midnight_snack het volgende:
dus, wie gaat eerst zn nummer sturen![]()
quote:
Ik blow elke dag dus tja..quote:Op maandag 28 januari 2013 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nice ! Ik echt heel sporadisch helaas meestal gewoon nuchter.
met elkaar geilen is ook super chillquote:Op maandag 28 januari 2013 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha.. Ik hoop dat het gaat lukken
*evil laugh*quote:Op maandag 28 januari 2013 01:54 schreef Unscrewed het volgende:
Als we serieus een groepsw'app maken doe ik het wel hoor.
Wat is het ergste wat kan gebeuren, jullie lijken me wel gewoon aardige mensen
En ook elke dag sex?quote:
Ik heb 1x mn nummer aan een fokker gegeven en die vond het nodig om me de hele dag te appenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:54 schreef Unscrewed het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens op zichquote:Op maandag 28 januari 2013 01:54 schreef Unscrewed het volgende:
quote:
ja is ook wel zo denk dat we hier allemaal net zo chill zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 01:55 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens op zich
Hmm ik denk dat ik dan wel baal hoor als het niet lukt, hoewel ik op mdma ook wel genoeg heb denk ik aan knuffelen een paar uur langquote:Op maandag 28 januari 2013 01:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
met elkaar geilen is ook super chillals de daadwerkelijke penetratie niet wil lukken
Daaromquote:Op maandag 28 januari 2013 01:55 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens op zich
dan baal je ook wel, maar alles is chill dus 't maakt niet uitquote:Op maandag 28 januari 2013 01:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik dan wel baal hoor als het niet lukt, hoewel ik op mdma ook wel genoeg heb denk ik aan knuffelen een paar uur lang
Je kan toch zo een tinychat maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarom
Zou ik gewoon mijn nummer DMén?
Dan gooit een van ons wel elkaar in een groep.
Tenzij iemand niet wilt dat ik zijn nummer heb
Haha gaan we nou serieus een groepswhatsapp maken?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:57 schreef Unscrewed het volgende:
Als we het allemaal aan moira DM'en, dit topic was haar idee.
maar dat is niet leukquote:Op maandag 28 januari 2013 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan toch zo een tinychat maken.
Beste vriendin was toen de hele nacht aan 't neuken met der ex (en ik bleef achter met een junk, fijn). Dus kan me ergens wel voorstellenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
dan baal je ook wel, maar alles is chill dus 't maakt niet uit
Ik vind het wel grappig.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha gaan we nou serieus een groepswhatsapp maken?
Ik heb nog nooit een groeps whatsapp gehadquote:Op maandag 28 januari 2013 01:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha gaan we nou serieus een groepswhatsapp maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |